Pu E3 Dvd

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door kaliet, 8 jul 2004.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Heej, dit jaar kon je de PU DVD van de E3 niet kopen bij het blad, nu moet ik 'm bestellen via een of andere site voor 10 euro, maar ik kwam dit tegen bij de Free Record Shop site:

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=452925

Misschien iemand hier die bij de FRS werkt en weet of dit de PU E3 DVD is of is het een gewone E3 dvd?

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De pu dvd word geleverd bij pu nummer 8

Die komt de 26ste juli

3. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    true

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    oh ok, dan heb ik 't niet helemaal begrepen, dacht dat ie bij de vorige PU hoorde te zitten omdat er in die PU ook wat stond over die DVD dat ie erbij zou zitten en dat je 'm anders kon bestellen ofzo, maarja, thnx voor de info

5. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Abbonee, krijg ik die dvd er dan ook bij als de PU op m'n blad valt?
    Of moet ik hem wel los bestellen?

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is het gezeik van de PU...
    je moet em gewoon ZELF kopen. Kijk ze hadden die dvd (zonder hoesje gewoon) er echt wel bij mogen doen. ben al een hele tijd lid:mad:

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    nee als je abbo bent moet je de dvd los bestellen voor 6,50 geloof ik, meer info www.powerweb.nl

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat echt raar. Heb je een abonnement genomen en dan kan je alsnog die DVD bestellen. Laten ze 'm er maar bij doen, ik heb toch niet voor niets een abonnnement.

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem ook besteld voor 6,50 op de site van de uitgever van de PU (sanoma) Maar ze hadden idd best hem voor abbonees erbij kunnen doen, of gewoon een briefje bij de vorige PU, die je dan kon opsturen, en dat hij er dan gewoon bij zat voor een paar euro's meer.

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mja ik zie et nut er niet van in zo'n dvd :confused: Tenminste, als ie net zo word als de vorige.
    Daar stonden de afleveringen op van Gameking en nog 30 min. extra geouwehoer, ik voelde me best genaaid omdat ik alles dus al gezien had :mad:

11. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    nee, niet echt boeiend!

12. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik kan de box niet ontvangen en dus ook geen gamekings kijken. Dan vind ik zo'n DVD nog wel leuk bedacht.

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    juist...ik ontavng ook geen gameking en ik vind het dus ook wel leuk om de DS de PSP en nog heel wat games ff allemaal in actie te zien

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Een DVD kost ook geld en als ze elke abbonnee gratis een DVD zouden geven zou dat, of voor verlies zorgen en dan zouden ze de DVD beter niet kunnen maken, of voor de mensen die geen abbo hebben zou de DVD veel te duur worden.

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Is het trouwens allemaal nieuw materiaal? Ik heb namelijk elke gamekings E3 aflevering al gezien

16. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je dan alles wel gezien

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik samen met een maat een groot deel van die DVD zitten kijken. En wat is dit toch weer gaaf en leuk om te zien. Ik vind het gewoon fantastisch dat ik het nu een keer kan ervaren hoe het is om op de E3 te zijn. Want al lees je het verhaal in de PU dan krijg je wel een beeld in je hoofd maar dan ook alleen in je hoofd. Nu krijg je het echt te zien. En dit is zo vet! En dan alle informatie en beelden over games en consoles. Echt kickuh! En dan heb je ook nog eens Skate die heel de tijd op vrouwenjacht is:D. En waar ik echt in een deuk om lig: De Goodie Hunt! Boris is aan het rennen en opeens struikelt hij bijna hij loopt verder en zegt: I almost breek mij nek!:D

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb de dvd ook effe gehaald, hij is wel grappig alleen het meeste heb ik al bij gamekings gezien. Maarja nu heb ik alle 3 de pu dvd's :)

Deel Deze Pagina