PU is vet cool

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tjiwa, 15 nov 2002.

  1. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wat jij zegt over de graphics klopt niet

    ze vergelijken de graphics van de game met graphis van andere games op die zelfde console.
    Dus een 9 voor graphics voor een xbox game is niet hetzelfde als een 9 voor een psx/ps2/gc game.
    Snappie?
     
  2. dT™

    dT™ Guest

    Jah maar als ze bv THPS4 reviewen, geven ze ook voor graphix een 9. En die is voor PS2 en Xbox. dus ik vind ze af en toe een beetje vaag.

    Wat Jan heeft gedaan bij LOTR:The fell.. vind ik beter.
    Hij geeft voor Xbox een 8 en PS2 een 7
    dat moeten ze gewoon bij elke game doen.

    greetz
     
  3. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu op Splintercell vallen best een paar dingen an te merken. De gameplay en vooral de besturing is niet overal even goed, verder nog wat grafische bugs etc. Niet echt vermeldenswaardig omdat we het mooie laten prevaleren. Maar aan THP 4 is echt alles goed en ook GTA 4 is het summum. Wel wil ik nu zien dat er in deel 5 van THP en deel 5 van GTA wat gaat veranderen.

    En de discussie pro anti PU is echt overal te zien. Ik vind het vermoeiend worden. Begrijp dan eens dat het een verschil van stijl is. Ja wij hebben humor hoog in het vaandel en staan en nemen veel shit met een korrel zout. Gamen is fun en geen wetenschap. PU is niet meer dan een paar uur vermaak met goede info (en ja we maken wel eens fouten). Die formule slaat ontzettend goed aan, gezien de verkoopcijfers. Kijk, de gasten die op gamessites zitten zijn hardcore, en kunnen zich best wel eens storen aan onderschriften, te korte reviews en verhalen die gewoon alleen maar humor bevatten (als je er van houdt) en nauwelijks info. Als een game echt rot is ga ik niet opnoemen wat rot is, dan pakken we die gasten aan: PU stijl. Het is pure entertainment. Daar hou je van of niet. <

    Ga echter niet roepen dat we niets van games weten, want dan sla je de plank vrij hard mis. Onze crew zit al minimaal zeven jaar in deze biz, schrijft voor vele andere bladen, worden door Ms en ander gamesbedrijven gevraagd om mee te denken over positionering van nieuwe games, we vertalen games, Jurjen werd gevraagd door de Edge, etc. In de PU doen we gewoon ons ding zoals wij dat willen doen, met weinig poespas en met de nadruk op fun. Als ik in mijn geval dieper op een game in wil gaan doe ik dat bijvoorbeeld in PCM.

    Dus hate it or love it, maar oordeel niet over iets wat je niet weet. Overigens zijn die gasten van GQ ook zeer goede gamesjourno+s. Geheimpje, alle nederlandse bladen worden gemaakt door een zeer klein clubje, wat rouleert. Bij de PC Zone werkten veel oud PUérs. Voor Xboxmag werken weer gasten die ook voor de Pc Zone hebben gewerkt etc. Het is een klein wereldje. Misschien tijd dat jullie daar eens tussen komen. Als nhet nog maar niet op mijn plek is, ik wil nog wel een jaartjes dronken worden op de E3. :)

    JJ
     
  4. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    precies
     
  5. dT™

    dT™ Guest

    ik zeg ook niet dat jullie nix van games weten, integendeel
    maar sommige dingen zijn gewoon soms wat raar. qua cijfers
    maar dat is ook vanzelfsprekend want de games worden door verschillende meneertjes gereviewed niet waar.
    Maar ik ga toch niet op cijfers af. En de manier van schrijven van PU vind ik gewoon rete tof. Alleen soms nog net wat meer info geven over de game.

    Maar voor de rest ga zo door
    greetz
     
  6. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    hier sluit ik me bij aan....
     
  7. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Splinter Cell krijgt een 9, en iedereen begint spontaan te zeiken dat ze meer hadden verwacht van het spel en dat het een hoger cijfer had moeten kijgen. Maar mensen, sinds wanneer is een 9 slecht? Ik vind dat als een spel een 9 krijgt het nog altijd een must-buy is.

    Just my 2 cents though
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    *check
     
  9. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    mij grootste kritiek is nou net dat jullie DENKEN dat jullie humor hebben...maar helaas......
    (maar misschien is jullie humor wel op 12-13 jarigen gericht, dan neem ik mn woorden terug)
     
  10. dT™

    dT™ Guest

    of misschien ben jij wel zon saai type, die alleen serieus kan zijn en nooit plezier heeft.

    ik vind de humor van de PU gewoon et vetst
     
  11. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    vage opmerking is dat...]:- ik zeg toch niet dat een blad geen humor moet hebben...ik zeg dat ik hun humor niet leuk vind
     
  12. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de PU-stijl vet roeleren gewoon. Ik ben inmiddels zo'n 5 jaar lid en ik ben daarmee ook steeds ouder geworden, maar IK, en velen met mij (zoals JJ al zei) blijf de humor gewoon vet vinden, dat onderscheidt in mijn ogen de PU van elk ander gamesblad! Het maakt het lezen van een review in mijn ogen een stuk leuker. Als mensen dan gaan roepen dat het de humor is van een 12-jarig kind, vraag ik me af of er daadwerkelijk zoveel twaalfjarige kinderen zijn waarop de PU teerd. Als je de humor niet leuk vind, moet jij weten, maar dat betekent niet dat het geen humor IS!
     
  13. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    citeer 1 grappige tekst uit de PU dan kunnen we verder praten
     
  14. dT™

    dT™ Guest

    op blz 65
    waar boris aan dat steel batillion pookje zit.
    "Ja Boris, Steel Batallion is heel wat anders dan het pientere pookje van je koreaanse trapauto."
     
  15. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    ff lachen met ze alle jongens
    8)

    (is that the best you can come up with)
     
  16. OsIrIS

    OsIrIS Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    vind PU wel phat maaruh der staat in dat je bij het sega pack een controller s krijgt :confused:
     
  17. masterape

    masterape Guest

    Ok ff lachuhhh.En ja ik ben een groot fan van de PU en ben ook al 1 of 2 jaar lid,maar ik vind ook dat er wel wat minpuntjes zijn,voorbeeld de revieuws en previeuws: Ik vind dat jullie soms te veel beginnen te luluuh van hoe mijn eerste aanvaring was op de nintendo met het eerste deel van dit spel enz.En ik zou het eiglijk ook wel relax vinden al konden jullie er iets van een releaselist inzetten van alle games net zoals bij de PC gameplay. En het is ook wel handig als jullie er net zoals bij andere bladen een balkje bij konden zetten met bijv.
    Producer:
    Naam game:
    Releasedatum:
    Multiplayer:Ja/nee
    enz.
    Maar voor de rest is het een bruut blad met droge humor(I like that),en hun geven gewoon een mening over een spel en dat kun je accepteren ja of nee. En net zoals bij SC dan krijgt het een 90(overigens heel goed)en dan beginnen jullie gelijk te lopen zeiken van ja maar dat werd toch de game van the year enz. en dat komt omdat jullie te veel de producers achter nalopen enz. je kunt er pas echt iets over zeggen als je zelf de game hebt gespeeld.
    En ik wist niet dat je hier op het forum zat JJ,vind ik wel bruut:D
     
  18. masterape

    masterape Guest

    Ik heb ook nog een voorbeeld van leuke humor namelijk: zie je een plaatje van een oorlogsgame,staat eronder nadat je het eerste lood hebt opgevangen voel je er niks meer van,hahaahahahahaaha8)
     
  19. dT™

    dT™ Guest

    Als je een beetje de PU leest dan snap je die grap.
    maar aangezien jij grappen kinderachtig vind zul jij deze wel nooit begrijpen
     
  20. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is inderdaad wel tijd voor nieuw talent.
     

Deel Deze Pagina