1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PU is vet cool

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tjiwa, 15 nov 2002.

  1. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het erop houden dat smaken verschillen. Want zo is het nu eenmaal. Ik vind zo´n grap met een foto van Boris en Jari en dan een verhaal dat een timide gastje met geloof ik de naam jari met Boris op de foto wilde gewoon lachen.
    Nogmaals jij hoeft dat niet leuk te vinden. Godzijdank niet, want dan hadden we in Nederland eenheidsworst.
    Ik denk dat het eheel simpel is, toen we de PU begonnen, wilde we een blad maken wat anders was dan anderen. En dat is gelukt, daar waar de rest van de Nederlandse bladen eigenlijk niet veel verschillen van de Engelse, Amerikaanse, etc bladen, daar doet de PU dat wel. En het resultaat mag er zijn. De verkoop ligt hoog. Wist je dat de PU relatief gezien bijna de meeste de meeste bladen ter wereld verkoopt. Nederland is immers klein. Maar en PC Gamer Engeland verkoopt bijvoorbeeld niet meer dan ons.

    En ja, aan de info moet sosm wat meer gescaahfd worden. daar heb je een punt.

    JJ
     
  2. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees de PU al sinds nummer 2 ( nr 1 gemist... :'-( ). Was voor mij ook de eerste aanraking met games in bladen. En hoewel het in begin nog een beetje een rommeltje was en en toe, ligt er nu toch echt een strak blad waar een goede mix van humor en info in staat. De Powerspy en Newsflash bevatten meer info dan eenieder misschien zal merken. Tuurlijk lees ik ook wel eens andere bladen, maar ik pak altijd terug naar de PU, want dat heeft toch net dat beetje extra door de humor. Ik bedoel, de onderschriften bij de plaatjes zijn niet de standaard plaatjesomschrijvingen, maar ene one-liner betreffende de game of screenshot. Het zijn van zulke kleine dingen die toch net dat beetje extra geven. Het lezen van een blad als de PU moet gewoon ontspannend zijn, niet dat je je tong breekt over allerei moeilijke zinnen met technische termen. Het enige jammere vind ik, is dat de Nintendo freaks de Nintendo games doen en de Xbox freaks de Xbox spellen ( grotendeels toch ). Ik weet gewoon nu al dat Jurjen Metroid Prime zal reviewen. Misschien kunnen ze dit beter door iemand als Jeroen ofzo doen. Ik denk dat Jurjen net teveel afweet van Nintendo om eens een andere kijk er op te kunnen geven. En iemand die wat minder feeling met Nintendo heeft zal dat wat beter kunnen naar mijn mening.

    En het is natuurlijk niet voor niks dat een blad als Hoogspel ter ziele is ;)
     
  3. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft met grappen en humor altijd moeilijk, je hoort de klemtoon niet en sjah..meeste mensen vinden mij grappig, helaas is dat geen garantie op altijd goeie grappen maken. Soms zijn ze flauw, soms lach ik in m'n eentje...okeej, dat laatste gebeurd idd. zeer regelmatig.:9 Oftewel, ik vind het blad okeej, gewoon ff lekker lezen, makkelijke kost. Ook ik zit vaak op internet zoals zo velen, is moeilijk om mij dan alleen maar nieuwtjes te brengen maar in deze opzet lees ik wel alles want het zou kunnen dat er weer wat grappigs staat. Ik lees dus rustig voor de 20ste x een review van bijv. Blinx ofzo. Lekker vlot geschreven leest makkelijk weg.
    Als Boris en die andere dude nou wat meer tattoos nemen, pas ik er een beetje tussen en kom ik wel solliciteren jj.:9:+
     
  4. masterape

    masterape Guest

    Laten we het erop houden dat smaken verschillen. Want zo is het nu eenmaal. Ik vind zo´n grap met een foto van Boris en Jari en dan een verhaal dat een timide gastje met geloof ik de naam jari met Boris op de foto wilde gewoon lachen.
    Nogmaals jij hoeft dat niet leuk te vinden. Godzijdank niet, want dan hadden we in Nederland eenheidsworst.
    Ik denk dat het eheel simpel is, toen we de PU begonnen, wilde we een blad maken wat anders was dan anderen. En dat is gelukt, daar waar de rest van de Nederlandse bladen eigenlijk niet veel verschillen van de Engelse, Amerikaanse, etc bladen, daar doet de PU dat wel. En het resultaat mag er zijn. De verkoop ligt hoog. Wist je dat de PU relatief gezien bijna de meeste de meeste bladen ter wereld verkoopt. Nederland is immers klein. Maar en PC Gamer Engeland verkoopt bijvoorbeeld niet meer dan ons.

    En ja, aan de info moet sosm wat meer gescaahfd worden. daar heb je een punt.

    JJ







    Zo ist maar net JJ al zou ieder blad hetzelfde zijn is er ook niks meer aan.En ja iedereen zo zijn eigen humor he.En de PU verkoopt gewoon super goed doordat het een super blad is.En nog een vraagje zoekt de PU nog iets aan medewerkers?8)
     
  5. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    MUHAHAHAA.. Die foto van Jurjen met Xbox cap en Xbox bord ofzo in zijn klauwen was cool... Mede dankzij de tekst eronder..
    "Sommigen gooien al hun principes overboord om maar op tv te komen."

    BWAHHHAHAHAHA.. Dat is nou een coole grap.. :cool:

    Nee ga zo door met het blaadje maken, was zeer cool allemaal. DvD'tje roeleerde de pan uit.

    Zie ik daar opeens de Xbox verkopen de lucht in schieten? ;)
    Als Kseen gaat schrijven voor de PU dan neem ik een abo... :9
    Na al die jaren koop ik hem nog steeds in de winkel.:cool:
     
  6. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    PU is een leek blaadje, nix mis mee. Humor is persoonlijk, om sommige grapjes kan ik lachen, andere jokes vind ik maar nix. Kwaliteit van review verschilt nogal, ligt op zich niet echt aan de persoon; bij Boris vind ik het echter zo dat hij de 350 w. reviews niet goed uitwerkt, en met wat geblaat op de proppen komt. Zorg dan ook dat die reviews goed zijn. Verder een puik blaadje, en overall op niemand wat aan te merken. Complimenten voor Jurjen dat de man zich zo snel heeft 'aangepast': Hij schrijft heel erg goed reviews :)

    mzzl Munch and Abe

    -- Jij ook JJ ;)--
     
  7. xboxrulezz

    xboxrulezz Guest

    ze hadden er beter speelbare demo's bij op kunnen zetten
     
  8. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee niet echt.. Dit is reclame materiaal voor de mensen die wel een dvd speler hebben, maar geen Xbox.. Anders hadden wij er alleen wat aan... Wel leuk, maar niet handig. :)
     
  9. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb de nieuwe PU ook net gekocht en ik vond hem wel relax met dat nieuwe DVDtje. En ik vind de pU echt niet kut maar het is wel zo dat ze op alle 3 de next-gen consoles zijn gericht dat heeft het Xbox Magazine weer niet.
     
  10. Dokterh

    Dokterh EnoZ:1337

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha kansloos figuur, zeker geen opvoeding met een beetje humor gehad.

    -JJ en de rest van de PUcrew: GA ZO DOOR. Zeg tegen skate dat ie niet zo zenuwachtig moet zijn bij gamekings btw.
     
  11. masterape

    masterape Guest


    Dit ben ik helemaal met je eens en ik ga vanaaf gamekings kijken,maar een vraagje wij hebben dus sóchtends de box en sávonds discovery kunnen wij het dan toch kijken?
     
  12. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Komtut vanavond weer?
     
  13. eggman

    eggman sound and light

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    jazekers komt het vanavond weer>>>>18.30

    en op thebox.nl stond dat er een review bijkomt van Splinter Cell!!! kan maar beter kloppen...
     
  14. Dokterh

    Dokterh EnoZ:1337

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
  15. masterape

    masterape Guest

    K Thanx
     
  16. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks m8!!!:)
     
  17. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    was een vette aflevering, met verreweg het meest xbox ( apex,UC,Splintercell,X02) en arthur(xbm) zat erin
     
  18. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool... Nog een famous celebrity op het forum..
    Na Eckie op Domino Day..
    En Err0r in Praxis reclame..
    Is Arthurg in Gamekings geweest..

    Awesome..:9

    Next up:
    CyberPunk in Terminator 3... :cool:
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    cool,ik ga morgen ook kijken (heb tot 19.00 animal planet daarzo :+ )
     
  20. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt die niet gefilmed as we speak ?
     

Deel Deze Pagina