1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PU is vet cool

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tjiwa, 15 nov 2002.

  1. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik in Die Another Die als de nieuwe Bond! 8)
     
  2. masterape

    masterape Guest

    Wij hebbuh alleen sóchtends de box:'-(
     
  3. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    pu

    Ik vind pu wel cool! Waarom altijd zo serieus beetje humor kan geen kwaad gewoon jeverstand op 0 zetten als jede plaatjes leest en pu verder sommige reviews vind ik wel tegen vallen te weinig info!!!!
     
  4. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    de pu is best cool en die gasten hebben humor
    wat wel beetje jammer is is dat de reviews en previews af en toe helemaal geen inhoud hebben maar goed dat kennen we van meerdere bladen...
     
  5. masterape

    masterape Guest

    Ik hoor steeds meer positieve reacties dus PU ga zo door!
     
  6. pu rules waarom? voortrekken xbox, schijt op ps2 en cube (behalve kiddo jurjen) en goeie rewiews en dope programma,.
     
  7. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Pu is goed..., waar hij voor bedoeld is, kinderen.
    De reviews zijn slecht geschreven, vooral die van Boris (hier kan je soms niet eens van gamereviews spreken), die van Jan zijn wel ok. De zogenaamde humor, tja je moet ervan houden maar vooral de leeftijd voor hebben. Voor mij is het trieste humor.

    GQ is duidelijk meer volwassener (iig zonder die domme humor) |:-

    Maar 1 ding snap ik niet, de previews zijn vaak 1 pagina groot, terwijl sommige reviews slechts een halve pagina zijn. Ik geloof dat er hier verkeerde prioriteiten vastgesteld worden :confused:
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  8. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    de Pu is aardig ja, maar met dat gamequest moeten ze stoppen, en snel ook.
    het zijn gewoon een stelletje ongewassen pubers die denken dat ze de bom zijn en maken een programma om geil van zichzelf te worden, het is allemaal onprofesioneel geleuter.

    maar de PU is aardig ja :D
     

Deel Deze Pagina