PU review van Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 18 okt 2002.

1. Arson

Arson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, heb net ff die zogenaamde review van de PU gelezen. Maar het lijkt wel alsof ze de game helemaal niet hebben gespeeld en alleen naar een paar plaatjes hebben gekeken die ze ergens hebben opgescharreld. Er wordt helemaal NIETS gezegd over dat je 2 teams hebt en dat je bij de ander moet proberen te scoren.

Geeft je toch te denken he.

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    dat is nog maar 1 punt van de 30 die ik er ongeveer heb ;)

3. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ben ik een beetje bijziend maar k zie em niet staan...
    welke bladzijde staat ie ???

mzzl

4. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    oh lama k heb em al......klein stukkie tekst zeg ! naja maar eens ff lezen...

(5 min later)

nou dat ging dus echt nergens over, t enige wat ze echt over het spel zeggen is dat de AI ok is en dat er lekker veel moves zijn....nou weet ik echt hoe het spel gaat hoor :r
    zwakke review !!

Laatst bewerkt: 18 okt 2002
  5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Neej klopt, moet nog gepost worden. 30 kritiekpunten? Wat wordt het dan? Een -3?:9 Ik vind het wel een leuk spelletje maar ben horrorgefreakt. Het is iig een feit dat alles wat het spel zo apart had kunnen maken niet goed werkt.

6. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    soms is de pu anti Xbox
    kun je zien aan kleine zinnetjes
    bijv. in nummer 9 stond een heel stuk over Xbox live en onder aan het artikel staat dan

"maar de ps2 is eerder online, baas boven baas"

dat vin ik dus nergens op slaan

7. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik de PU las dacht ik het ook Deathrow een kortje als review? hoe kan dat nou ik snap daar dus niks van hoor. zo'n goed spel en dan zo'n k*t review.
    schandalig, ik heb niks tegen de PU maar dit vind ik slecht.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    mehehe geen -3 hoor ;) ik ben ook een horrorfreakje :)

9. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Volges mij denkt de PU echt dat het alleen om het geweld gaat, die gasten spelen et een half uurtje: ow accent ligt er veel op geweld, bullshit man, dat doe je zelf. Je moet niet alleen beuken dat werkt niet, bij rugby ligt er toch ook een groot accent op geweld.
    En kortom, er zal nooit een spel een perfect spel komen, dus zullen die cijfers nooit gegeven mogen worden? Tuurlijk wel, je moet zo'n cijfer gewoon met een snufje zout nemen, en gewoon aannemen dat als het een tien heeft, dat het geen perfect spel is, maar wel een absolute topper.
    Een hele poos terug kreeg het spel sentinels van de pu op alle gebieden een 10, jezus wat een boutspel energie erges uithalen, en dan nog wat doen. Je zag alleen kale bruine rotsen, en een boom, nooit meer wat van dat spel gehoord, hoe kun je zo'n spel nou een 10 geven, en dan geven ze Unreal tournament een 9,5 ofzo, die gasten zijn gewoon kut in reviewen.

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

daarom is het ook onzin. kijk tis wel een vet spel, maar tis niet bijna perfect.

dan had er veeeeel meer in moeten zitten. (echt breekbare botten bv, of de mogelijkheid om stiekem wapens te kopen, o drugs waarvan je in een monster verandert, de blood and gore die beloofd was, en zo kan ik nog wel ff door gaan).

maar dat betekent niet dat het niet gaaf is. maar 9,8, dat soort cijfers horen bij de echte juweeltjes in wording, zoals sw: galaxies, of fable ofzo.

11. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    drugs zijn er wel hoor, je wordt er welliswaar geen monster fvan, maar als je de demons neemt ben je standaard monster:+.

En even over dat cijfer: zie mijn post boven de jouwe, met een snufje zout nemen, het is natuurlijk de mening deels van iemand, maar een heel hoog cijfer geeft wel aan dat het een goed spel is.(tenzij het spel gereviewed door de PU, want die vinden een spel absoluut gaaf of boren em de grond in)

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    vond het ook een klein stukje en als ik alleen die pu review gelezen zou hebben dan zou ik denken dat het een vechtspel was dan een sportspel

13. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    precies, volges mij denken die gasten ook dat het een vechtspel is

14. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk Wouter vergeleek appels met peren.. Is zo simpel als dat..
    Een vergelijking met Halo/Splinter Cell of Fable kan gewoonweg niet.. Als je begrijpt wat ik bedoel.. ;) De game is gewoonweg suberb is in zijn genre naar verschillende meningen..

Maar een game als Splinter Cell kan bijv een 9 halen.. Zegt dat dan dat deathrow beter is? Niet echt.. het is puur wat er in gebeurt, en wat voor game genre het is...
    Als de reviewer de game gewoonweg perfect vind doordat hij niets mist, en de graphics, sound en gameplay is dik in orde.. Dan kan je zo een cijfer verwachten.. Kijk naar Mario of Halo.. Die games krijgen ook hoge cijfers.. De één vind de game helemaal af, de ander niet.. Is puur een mening.. Alleen wel een mening die gedeeld wordt.. Als je het topic van Deathrow bekijkt merk je gewoon dat veel mensen het gewoon eens is met de score.. En dit zegt gewoon wat.. ;)

De botten die je kan breken zitten erin... Als je bepaalde move doet dan breek je ook daadwerkelijk wat.. Maar ik snap wat je bedoeld.. dat je dit lichaamsdeel niet kan gebruiken.. :9
    Door die drugs krijg je al originele effecten..
    Je wordt sterker bijv.. Maar je bent wel soms met elke stoot direct ge-injured.. Of je bent trager, door de bijwerkingen die soms gebeuren.. Dat is origineel.. De blood & gore zit er gewoon in.. Je ziet gewoon over bloed vloeien.. Als je KO wordt geslagen zie je het bloed over de vloer lopen, uit het hoofd van de speler.
    Misschien dat er niet overdreven veel bloed in zit zoals velen eerst dachten, het verminderd het spelplezier er niet om..

De game is echt goed gewoon.. En als je geen minpuntjes kan vinden.. Waarom niet... Gewoon hoge score geven.. Doen er wel meer.. Jordi deed het hier... OXM deed het... Ik deed het ook op IG.. Andere sites en bladen geven ook zo vaak een hoge score aan een game.. Er zijn gewoon games die dit verdienen.. Elk blad of site geeft weleens ooit een cijfer waarvan je zegt WOW!!! Kijk maar naar de PU recentelijk met Mario.. een 10 voor gameplay.
    Of Gamequest met verschillende meningen over de game.. De één een 8 en de ander een 9 nog wat.. Iedereen geeft andere mening. Warcraft 3.. 9,3.. <--Beste game in zijn genre.. Zo kan je dit het beste bekijken.. En aangezien er voor Deathrow bijna geen competitie is, dan is zo'n cijfer makkelijker gegeven..

Deathrow is juweeltje volgens velen.. Fable misschien ook.. Maar daar wordt anders naar gekeken met de beoordeling.

Maar sowieso.. Cijfers zeggen niet.. De review zelf zegt meer.. Als je daar naar kijkt kan je eerder begrijpen waarom een dergelijk cijfer wordt gegeven..

maar ja, iedereen zijn eigen mening... ;)
    Had even zin in discussie.. Had jeuk aan me vingers.. :9

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm....net 2 uurtjes Deathrow erop zitten en....ik vind het niet zo bijzonder. Is wel een grappig spelletje maar ik ben veel minder enthousiast dan veel mensen hier.
    Khad liever TS2 gescoord iig.:) Maar goed, zal zo nog ff tekeergaan en kijken of de verslavingsfactor missch. nog gaat inkicken...

16. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij past deathrow helemaal niet in een bepaald genre, het is een compleet nieuwe, en een hele goeie

17. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    dat neppe pc spel hyper blade was toch ook zoiets... maar dan met hockey... dat spel had ook aardig wat geweld.... volgens mij.... weet niet zo zeker was een aantal jaar terug.... maar was wel een geinig spel....

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Ik las vandaag ff snel de review van Deathrow in de PU by de AKO...
    Ik neem de PU toch al niet meer serieus sinds ik beharing op meerdere lichaamsdelen begon waar te nemen, maar een recensie van zo'n 50 woorden ofzo (1/3 gedeelte van een A4 tje...) ga ik dus ECHT niet meenemen in myn beslissing of ik het spel zou willen kopen of niet. De reviewer noemde het spel ook een Beat-M-Up ipv een sportsgame.
    (Als er trouwens ZULKE slechte recensenten zyn die nog niet eens een pagina vol kunnen schryven over een game...kan ik dan ook recensent worden? Ik kan dat namelyk een stuk beter neem ik aan...de goudvis van myn dode opa kan het zelfs nog beter)

Het is nogal vreemd al deze verschillende meningen over dit spel te zien, dus ik wacht nog ff een paar weken af hoe dan de algemene mening zich vormt....misschien dat de mensen die hem nu heel leuk vinden hem DAN opeens minder interressant vinden....maar kan natuurlyk ook dat de reviewers het spel eerst niet op de juiste manier speelden maar nu byvoorbeeld wel, en hem nu opeens een stuk leuker vinden.

Ik persoonlyk vond Dead or Alive 2 de eerste paar keer dat ik het speelde op de Dreamcast echt niks aan...maar na een paar maanden (af en toe speelde ik het eens.) begon het spel toch op me te groeien en en snapte ik de hype.

Ik wacht het voorlopig nog ff af. :)

19. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe review van Deathrow...

Gamefeeder.. Deathrow review

Hier krijgt die een 9......
    Nu heeft de game al 4x een 9...
    En één dikke onvoldoende..
    2x een 7 nog wat..
    En nog een aantal achten...

Zo zie je maar weer.. Het verschilt per persoon...

:9

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    gemiddeld 8+

Deel Deze Pagina