je hebt ook de controller gevasthoudt? je moet wel ff normal spellen en alle vettige moves doen.. die game is bruut man. tegen je vrienden is ie nog 10 keer zo bruut
Op de cover staat 9.3 Ik vind zowiezo dat een spel nooit een 10 kan krijgen. Een 10 betekent dat ie perfect is en dat er nix beter kan (op dat moment dan) en dat is gewoon nooit waar. Het spel dat het hoogste bij mij scoorde was FF7niet dat ik dat het beste spel vind maar wel een van de beste....................maar een 10 is gewoon belachelijk ik vind een 9 max anders moet het spel een fenomeen zijn zoals bv GTA3, Carmageddon, Mario Kart die spellen waar je het 10 jaar later nog steeds over hebt. Maar er wordt altijd een gemiddelde genomen van een paar punten.....ik heb me vroeger altijd kostelijk vermaakt met bv Cannon Fodder o.a. op de SNES. Nou moet ik zeggen dat de graphix beroerd zijn maar het spel was gewoon erg goed. Ik vind dat punten als Gameplay veel zwaarder moeten tellen. Want zeg nou zelf als een spel er super strak uit ziet maar het is zwaar bagger dan speel je het niet. Andersom zou je het wel spelen. Punten over het geluid vind ik dat die minder moeten tellen..........................
Potver ik denk ik wil ook effe mijn mening geven bijna alles is al gezegd en op de laatste pagina zegt bijna niemand meer iets slecht waarover ik een opmerking kan maken :{
Okeej, een behoorlijk stukkie gegamed, paar uurtjes en....jakkes, het is niet slecht, ik vind het gewoon niet echt leuk. Stom dat ik hem nieuw gekocht heb iig.]:-
Tja, het moet echt je genre zijn... Ik kan me voorstellen dat Deathrow geen spel is voor iedereen... Ik vind het een gaaf spel, maar je moet het behoorlijk lang spelen om het goed onder de knie te krijgen... Het is een futuresport... Ik heb vroeger Dead Ball Zone op de PsOne gespeeld, dat was net zoiets, maar de besturing werkte kl*te... Dit speelt veeeeeeeel beter, en ik hou er wel van... Op het eerste gezicht lijkt het een vrij vlak spel, maar ik blijf 'm gaaf vinden... Ik denk dat je in multiplayer veel lol kunt hebben met Deatrow... Maar ja, we kunnen eenmaal niet allemaal alles even leuk vinden... Moet toch kunnen...
Je mag de 55% en de 4 ook wel noemen hoor. Maar de 9.3 van IGN vind ik de beste review die ik tot nu toe gelezen hebt!
Koop hem wel een x 2ehands voor weinig, kan me voorstellen dat het mp een stuk leuker is. Nu zit ik alleen met het probleem dat mijn Bartje Smit TS2 vast nog niet binnen heeft...:{ In dat geval hou ik em missch. wel, vind het alleen eerder een 40€ spelletje.
Eindelijk iemand die mijn mening deelt! De game opzich is niet zo slecht, maar 't is niet zo leuk om te spelen gewoon. Fjuuw, ik dacht even al dat ik niet helemaal spporde .
Daar zit het probleem bij xenior he, want je gaat natuurlijk geen ado den haag supporters in je huis laten als je wilt dat het daarna nog overeind staat
We hebben de periodetitel anders gister nog gevierd in huize Kseen. Waardoor m'n huis heel blijft komt waarschijnlijk omdat ik de grootste gek ben.
je kunt een tien nooit uitdelen, er zal nooit een absoluut perfect spel vinden, er zijn toch mensen die minder van het genre houden. Als iets een tien krijgt kun je zelf ook wel bedenken dat het niet perfect maar gewoon heel goed is.
4 is Dikke onvoldoende, Had ik genoemd.. 5,5 had ik nog niet gezien... IGN.. 9,3... Een 10 voor alle unlock shit in de game.. (Wow) Maar dat moet nog wel kunnen.. Je kan gewoon veel unlocken.. Zouden veel meer games moeten hebben... Is een lange review.. Een goeie..
ik had het over de persoon boven mij, Xeen houdt gewoon niet van coole spellen damn die game is zo vet en hij is maar 60 euro!!!