PU review van Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 18 okt 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je het over de persoon boven mij had. Ik bedoelde alleen te zeggen dat niet het hele forum ermee wegloopt, kan een reden zijn wrom hij niet gelijk naar de winkel rent.
    Enneh...maar 60€?:eek: Vind ik nog steeds wel een bekkie centjes hoor.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee ga dta asjeblieft niet zeggen man, maar 60 euro, ja leuk dat die dus iets minder is dan de andere games maar 60 euro is nog steeds heel erg veel geld...

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ruim 130 piek verdomme.

maar 60 euro sjeejs, weer iemand die zich lkkr laat screwen door de euro :).

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

ts 2 heb ik ook gescoord naast deathrow.

5. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna net zo mooi onderbouwd en beargumenteerd als de PU, bel es op, misschien zoeken ze nog een reviewer...

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    :9 Ahhh... Wow, ik voel de negativiteit brouwselen.. 8)

7. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    en dat moeten we niet hebben: DEATHROW RULES!! KOOP NU!
    , status weer een stukje omhoog:D

8. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Ik ben het zelden met de PU eens om dat ik heel die crew basically idiots vind, maar ik denk ook dat XBW Deahtrow zwaar overrated heeft...
    misschien is het trouwens beter om bij de reviews een second opinion te hebben

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Deathrow is niet overrated, het verdient die 9.8 dik. In zijn genre is het de beste game die er is. Alles klopt en er zijn geen minpunten aan het spel. Hou je niet van het genre dan koop je hem toch niet?

10. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Met de PU kan je het eens zijn met het cijfer..
    Maar niet met de review... :9
    Die is slecht...

Maar is per persoon verschillend..
    Als er meerdere mensen de game hoger dan een 9 schatten, dan kan je er vanuit gaan dat de game gewoon goed is.. Ik vind het vreemd dat mensen dit niet willen snappen. Alhoewel.. Van Halo wouden er ook een heleboel mensen het niet snappen..

De game is gewoon anders dan wat we gewend zijn, en hij is gewoon leuk... Zelden een game gespeeld die zo cool als Deathrow is.. Kunnen wel mensen zeggen maar een 9,8 of een 9,7??? Maar het is per persoon verschillend.. Maar ja, als we een topic hebben lopen die bewijst dat de game bij de meeste members gewoon als goed/suberb/super/cool/beste game enz. wordt gezien.. Dan is het cijfer helemaal niet zo gek.. ;)

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik snap gewoon niet dat mensen niet begrijpen dat ze de game in zijn eigen kader moeten zien. waar slaat het op om de game een 8 te geven alleen omdat je in je achterhoofd hebt dat je SPlinter Cell nog moet beoordelen terwijl dat een heel andere game is? het genre van Deathrow was op de Xbox nog niet vertegenwoordigd en met DEathrow is meteen de perfecte vertegenwoordiger gekomen, net als Halo voor de FPS

12. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    VIND IK OOK!
    de review was ook nog te kort ook...

13. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd..
    Vind het ook een vage vergelijking.. :{
    Ik zeg het al zo vaak, het is in zijn genre het beste.. Laat daar nou gewoon geen (echte) competitie voor zijn.. Daarnaast is er niets mee met de graphics, geluid, gameplay, houdbaarheid etc..
    Ik weet niet hoeveel mensen deze game nu hebben, zijn er op zich wel een aantal.. Tot nu toe zijn er maar een paar personen die de game niet zo vonden... Al die anderen vinden hem tof, het grootste gedeelte zelfs, en dan zijn er zat die roepen dat de game een negen hoorde te krijgen of zelfs een 10...
    Waarom dan zo sceptisch tegenover het hoge cijfer?
    Als een game het verdiend, dan krijgt die het gewoon.. Zo simpel als dat is het..

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Al stuurt iemand mij nou ff zijn Deathrow op zodat ik die ff 2 daaggies spelen kan dan kan ik hier ook serieus mee lullen over een terecht cijfer (en dan bedoel ik niet dat ik het niet eens ben met het cijfer van XBW en IG).

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    oww dus wouter is god :p

een cijfer is voor de revierwer altijd terecht. het is gewoon belachelijk om een lager cijfer te geven alleen omdat ja anders misschien kritiek krijgt. Je houdt van deze spellen of niet, en als je smaak op deze spellen valt isDEathrow de perfecte game op het moment. Ik zie echt geen spellen in de toekomst die Deathrow van deze plaats gaan kicken.

16. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee moet me hier ook aansluiten bij ugamer, 60 euro is een koopje.

17. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Same here..
    Vroeger was het allemaal nog veel meer..
    Ben blij dat het allemaal iets goedkoper is..
    Tuurlijk is het een flink bedrag.. Maar in vergelijking met die dure cartridges van vroeger... :9

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er niet mee eens dat als de game het beste in zijn genre is meteen een dikke 9 moet geven. Tuurlijk, het gaat om de genres, maar ook om het algemene cijfer. Als je Deathrow een 9,8 geeft en Halo een 9,2, zie je al snel welke (volgens jou) de betere is. Ookal zijn het volslagen verschillenden genres.

19. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    219 gulden voor een N64 spel.

20. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk zou het spel een punt binnen het speltypen en in het algemeen moeten krijgen ?

Deel Deze Pagina