PU review van Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 18 okt 2002.

1. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets, en daaruit een gemiddelde ofzo. Dit dus in je hoofd, en niet 3 cijfers bij de review gaan zetten ;)

2. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik denk dat het spel echt de bomb is als je een beetje van het genre houdt, vind je het wat minder dan is het gewoon een goed spel met ongeveer een 7.5 als score, vind ik hoog genoeg...;)

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft die al tig keer gezegd.. Ik ook..:)
    Halo en Deathrow moet je niet met elkaar vergelijken...
    Totaal verschillende games, totaal andere beoordelingen..

Als een game het beste in zijn genre is?
    En de graphics tot nu toe gewoon het beste zijn?
    Het geluid werkelijk subliem is?
    En de gameplay ook...?
    En dan nog de levensduur en multiplayer..

Die game verdient die negen gewoon... Simpel gezegd..
    Iedereen bekijkt dit op een andere manier.. Maar die dingen die je hoort van 'Wat moet je Splinter Cell dan wel niet geven '?
    Als SC een 9 zou krijgen betekent het niet dat die slechter is..
    De game wordt beoordeeld op andere punten.. Klaar, uit.. ;)

Als Fifa 2003 een 9,5 haalt omdat die de beste voetbalgame is, maakt dat hem dan beter dan Halo enz..??

Nee, maar het maakt hem wel de beste voetbalgame...

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    9,8 is eerder een kleine 10 dan een dikke 9, is wel een hele dikke 9. Gedeeltelijk ben ik het wel eens met het genre verhaal, aan de andere kant vind ik zo'n cijfer haast afbreuk doen aan bijv. dus Halo. Moeilijk..moeilijk...

5. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een goed spel en een kleine 10 is i wel waard maar halo is totaal niet te vergelijken daar heeft i gelijk in.

6. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb dus deze topic dus helemaal zitten lezen en ik ben het met veel mensen eens (ben vergeten wie, o.a. CyberP.)

De PU is een algemeen gamesblad, de pu is niet alleen voor de xbox, maar ook voor anderen (consoles/handhelds/pc)......

En ja, ieder heeft zijn eigen mening. Niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben, anders zou de wereld een saaie boel zijn(niet?). De mensen bij de PU vonden dit spel waarschijnlijk gewoon een goed spewl waar eigenlijk niks aan mankeerd, msschien weinig erover hebben kunnen vertellen ,maar ze hebben ook nog andere dingen te schrijven.

Wie gaat er trouwens nog een Second Opinion naar de PU Sturen??

Naar mijn mening is Deathtrow een goed vermakend spel, ik em een tijdje gespeeld bij een vriend van me en de MP is ook goed, de AI is ook heel mooi. Mooie graphics... Soundtrack is ook wel mooi (jammer dat je niet je eigen muziek kan draaien, of toch wel?) en de game heeft ook wel een lange speelduur voor de gemiddelde gamer... gewoon de tijd ervoor nemen. Er is gewoon niks mis met dit spel vind ik...
    :) :) :) :) :)

7. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    de 10 = perfectie, dat kan het nooit worden.....:{

8. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb die gasten van de PU gesproken...
    Ze kwamen met excuus... Dit was wat ze zeiden.
    Deathrow is een leuke game dat zegt genoeg..
    Helaas mist de game bepaalde dingen..
    Het schelden en vechten is wel leuk aan de game, that's all..
    Maar 10 jaar geleden waren al zulke games, en nu weer..

En toen gingen Jordi en ik onze furie loslaten op die mannekes.. Ze waren het totaal niet eens met onze cijfers..
    Pech voor hun.. Zijn coole gasten, maar als reporters moeten ze toch echt onderscheidt maken tussen een nieuwe game, en een 10 jaar oude game.. Hun grootste doelgroep hadden nog nooit een controller in hun klauwen gehad 10 jaar terug.
    En het was een lame excuus om snel van het onderwerp te veranderen in mijn ogen.... Maar was wel lollige discussie.. ;)
    Gasten zijn wel kewl.. :9

Daarnaast heeft iedereen eigen mening..
    Maar ik benadrukte nog even of het wel het geval was dat ze de game uitbundig getest hadden.. Andere dude vroeg nog of JJ ofzo de game opnieuw kon reviewen in de volgende PU.. Jammer maar helaas natuurlijk..

Om jou vraag te beantwoorden.
    Ja je kan je eigen playlist gebruiken bij Deathrow.. ;)
    Moet je even audio menu in duiken..

Second Opinion... Goed idee..

Come on Jordi.. Let our powers combine!!! }:] }:]
    Into.... The First Deathrow Promo Team!!!!! :9

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    UNLEASH THE FURY!!!!!

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Ik heb persoonlyk gewoon het gevoel als ik die review lees, dat ze het spel amper gespeeld hebben...

Nou IS het ook moeilyk meerdere games per maand echt diep te onderzoeken en echt alles lang te spelen, helemaal als je ee spel als deathrow tegenkomt waarby het ff duurt voor de controls etc duidelyk zyn, maar dan heb ik liever dat ze ff een maand wachten met de recensie tot ze hem wel uitvoerig hebben kunnen spelen/testen, dan dat ze er ff een kleine recensie van zo'n 40-50 woordjes inpleuren die nergens op slaat.

Ik zit te twyvelen of ik deze zal kopen, of zal wachten op Colin McCrae Rally, Fifa 2003, Splinter Cell of de andere toptitels die eraan zitten te komen.
    In ieder geval fyn dat XBOX eindelyk een beetje een betere line-up begint te krygen....

Ow ja...vergeet ik nog byna Tony Hawk 4 (!)

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 al dat ik je op een idtje zou brengen, wat denk je neer te zetten???

12. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Weet niet.. Kijk wel even.. Genoeg tijd nog dacht ik zo... :9
    Pak gewoon een aantal stukjes die ik al had geschreven.. :D

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zie dan gewoon dat Halo 2 toch wat minpunten heeft in het FPS genre :confused:

Een 9.8 voorr Deathrow betekent de bijna perfecte game :)

14. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    dat secondopinion idee is wel goed dan heb je zelfs iets meer ruimte dan de review van de pu want die was wel een beetje erg kort ze hadden best 1 of 2 pagina's kunnen doen.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Een BEETJE maar!?!?! Ik heb postcodes gezien die langer waren dan die review(!)

16. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    beetje erg kort }:]

17. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    goed id:D , een paar stukjes uit je eigen stukken halen....:+

18. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0

precies, perfectie zal nooit gehaald worden, dus mag een tien toch wel uitgedeeld worden, je weet gewoon dat het een heel goed spel is, maar niet perfect. Je moet zo'n hoog cijfer wat luchtig opvatten, net als dat een spel een 1 krijgt het niet het slechtste spel ooit is, er zijn vast wel slechtere.

19. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin het geen goede zaak dat het een 9,8 krijgt op Xboxworld, veeeeeeeeeel te hoog, maar de review van de pu is niks, terwijl de review op Xboxworld super goed is alleen de cijfers zijn te hoog

20. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Vind alle cijfers voor Deathrow wel begrijpelijk.
    De één vind de game gewoon niets..
    De ander vind hem wel aardig..
    De ander kan niet zonder..

En dat zie je aan alle reviews..
    De game haalt onvoldoendes tot hele dikke negens..
    Review van XBW laat goed zien waarom die negen ++ wordt gegeven.. PU review laat geen ene fuck zien.. :9

Deel Deze Pagina