PU review van Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 18 okt 2002.

1. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    klopt:{ :)

2. the_smell

the_smell member of xboxelite

Leuk Bevonden:
    0
    He ik ben een trouwe lezer van de pu en ik moet zeggen dat ik het maar een keer niet eens met hun was. Dus niet sollen met de pu ok (en ja ben sinds kort ook trouwe lezer xbm!).

Als jullie de review niet bevalt kan je een second opinion sturen (kijk achterin het pu blad)

En ja inderdaad vroeger waren er al zulke spellen denk maar aan hyperball (volgens mij was ie ook tien jaar geleden ofzo gereleased).

Ik zeg niet dat hun gelijk hebben maar ook niet adt hun ongelijk hebben

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik zeg wel dat ze ongelijk hebben, want als zij een review schrijven van een beta waar je alleen nog maar kan vechten, terwijl nu het spel gewoon om veel meer draait.. dat vind ik fout..

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    In principe hebben ze al gezegd dat wij gelijk hadden...
    Ander forum weliswaar, maar ze zeiden dat we recht op argumenten hadden... Dus simpelweg...

Zij hadden ongelijk....
    Wij hadden gelijk..

Dat Hyperball is 10 jaar oud idd..
    Je gaat Pong toch ook niet vergelijken met de nieuwe generatie tennis games? Dat is wat zij deden... Ze vergelijkte met games die gewoonweg oud waren.. Kan best, maar de meeste gamers kennen die games niet.. Dus waarom vergelijken?
    Dan nog, Deathrow beats ze op elk punt.. :9

Die second opinion stuur ik zeker in.... :9
    En een hoop anderen ook hoop ik..
    Hoe meer brieven, hoe beter... ;)

Was gewoon complete game..
    Was ook een domme review...
    Cijfer is niet boeiend.. Alhoewel ik voor de meeste mensen spreek als ik zeg dat het cijfer hoger had moeten zijn.. Maar ieder zijn eigen mening..

Deathrow is gewoon de sleeper hit van het jaar.. Dan is het jammer dat de PU gewoon op zo'n manier met een game omgaat.. Echt jammer is dat..

Laatst bewerkt: 22 okt 2002
  5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als Deathrow de sleeperhit van dit jaar is, zegt dat niet veel goeds over de games op de xbox dit jaar...

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, volgens mij wil "sleeperhit" zeggen dat het een 'hit' is die niemand zag aankomen.
    Ik verwacht niet dat er dit jaar nog een spel (waar zo weinig van bekend was) uit zal komen die uiteindelijk zo goed zal zijn.

Er zullen genoeg topgames komen dit jaar, alleen die spellen zien we allang aankomen en komen dus niet uit het niets.

7. the_smell

Leuk Bevonden:
    0
    Wie bedoel je met ze (eerste zin)

EN ten tweede, goed argument of niet ik zou toch eerder op de pu afgaan, niet omdat ze zo populair zijn (geweest) ofzo maar omdat ik 9.8 een te hoog cijfer vind.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    .

complete game?! Dacht het dus fftjes niet he..

als zij zeggen dat het best een goede beat em up is, blablabla, en ze noemen het disc gedoe helemaal niet!!! Ze hebben gewoon een vecht spel voor handen, de vroege beta..

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah dat jij hem nou niet leuk vind. Ik vind bv Resident Evil op de Cube ook helemaal niks, maar valt toch wel onder de topgames van de Cube en het is niet aan mij om te zeggen dat dat geen topgame is.

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen houdt van dezelfde game..
    De één vindt Splinter Cell wel tof.. En de ander niet.. Zelfde voorbeeld..

Maar idd. Sleeper hit is gewoon een onverwachte hit..

Paar gasten van de PU... ;)

Ik ga met zo'n domme review nooit van me leven op hun af..
    Vooral als je al weet dat Deathrow geen Beat 'm Up is.. Zegt al genoeg over hun idee van de game.. :)

Daarnaast zie ik liever iemand van mij leeftijd een game spelen omdat die geen oude games van zoveel jaren terug in het oordeel meebrengt.. (althans de meeste dan):9

Was echt complete game.. Zelfde als van Xbox Magazine denk ik..
    Ook al was het beta.. Alles zat er gewoon in..
    Is gewoon dat het dom van ze was om met deze game zo om te gaan.. En op een ander forum hadden ze gezegd dat we recht op argumenten hadden.. Waren veel mensen die het niet met die review eens waren.. En dat hebben ze geweten..
    Zij vinden de game wel leuk, maar dan alleen het schelden en het vechten..

Wat ik denk is dat ze de game gewoon te weinig hebben gespeeld i.v.m. tijd tekort door alle games die gespeeld moeten worden, tripjes enz.. Als ze de game langer hadden gespeeld, dan hadden ze de game vast en zeker wel een hoger cijfer gegeven.. En een langere review..

Maar ik ga nu weer iets zeggen wat ik al vaker zei..
    Als de meeste mensen die Deathrow hebben op dit forum, dus niet iedereen.. Zeggen dat Deathrow de game is die je naast Halo moet hebben... Dan zegt dit toch wel wat over de review hier op XBW.. Dat cijfer wordt door velen toch als een cijfer gezien die laat zien dat de game het waard is..

Maar ja, iedereen zijn eigen mening.. Zo denk ik er gewoon over. :)

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie lezen echt allemaal niet goed...*zucht. Als ik het een leuk spel vind krijg ik iedereen over me heen...bwaahaha, hoe suf. En ik zei als dit de sleeperhit moet zijn, Kobold en ik hebben het al zo lang geleden over dit spel gehad...... missch. verwachtte ik er teveel van...als ik hem supersuperleuk had gevonden was het dus in mijn ogen ook geen sleeperhit geweest. Maarreh..mijn excuses dat ik niet nat van dit spel word.:{ :confused: ]:-
    Wel vreemd dat mensen dit zo erg aantrekken, ik ben verbaal missch. opvallend*Ik spam gewoon veel.:9
    Maarreh..er zijn al aardig wat mensen geweest die hem helemaal niet leuk vonden en ik die hem wel leuk vind krijg steeds commentaar... Buiten dit alles missch. ook wel aardig om even te vermelden dat ik dit spel al 2x gekocht heb.
    Laat mij het asjeblieft gewoon een kleine 8 vinden ipv een bijna 10.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het was ook geen aanval op jou hoor ;)

Over dat deathrow een sleeperhit zou zijn :

Het concept stond XBW al een tijdje aan, we hebben het lopen hypen maarik ben altijd wat terughoudender geweest, ik verwachtte er toch wat minder van en schrok toen ook eigenlijk van de vele positieve reacties. Voor mij is het wel een sleeperhit :)

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Het is het idd ook wel maar ik bedoelde er eig. mee te zeggen dat ik meer van games verwacht als van Deathrow. Dus hoop ik op een andere game die ineens heeel bruut blijkt te zijn, van deze vermoedde ik het al een beetje. Naja, bla bla, heb het nou al paar x uitgelegd. Enneh..ik quotte jou omdat jij de laatste was geloof ik die mij had gequot, ik had het tegen iedereen in het algemeen die mij aanviel op mijn verbazing over de liefde die Deathrow kreeg. Sjeez..kan het woord Deathrow niet meer schrijven...:+

14. the_smell

Leuk Bevonden:
    0

moet eerlijk zeggen dat ik de review nog niet heb gelezen maar een ding is me nu wel duidelijk geworden: Als ik wil weten of het spel goed is moet ik het zelf spelen (maar ja dat geld eigenlijk voor elk spel)

(had mijn broertje dan toch gelijk over de pu???)

15. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Giro 777 voor een kleine donatie aan Xenior
    zodat hij naar de psychiater kan om zijn trauma's te verwerken die hij heb gekregen door al die nare opmerkingen tegen hem over zijn mening.
    We leven met je mee hoor Xenior ;)

Ik was 4 jaar lid van de PU tot dat de Xbox kwam. Ze zijn echt altijd heel erg negatief geweest met reviewen bij Xbox Games. Halo en Doa3 kregen ook al zo laag. Echt triest gewoon
    Ze hebben me hart gebroken

Hehe wa heb ik toch weer mooi gesproken vandaag:p

Laatst bewerkt: 23 okt 2002
  16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2x :confused: ? Waarom dat nou weer? Just curious :p.

Deel Deze Pagina