Ik weet dat het cijfersysteem niet meer gehanteerd wordt. Ik maakte die opmerkingen ook om jouw verhaal tov de PU onderuit te halen. Ik snap sowieso de ophef rondom die PU review niet. Dat Halo 2 niet vernieuwend genoeg in hun ogen is, kan mij geen reet interesseren. Waarom niet? Omdat Bungie ook nooit gepretendeerd heeft dat Halo 2 vernieuwend zou zijn! Halo 2 zou Halo in het kwadraat worden. En zijn ze daarin geslaagd? Als ik de review van de PU lees, is Bungie daarin geslaagd. Mooi toch?
Wat dacht je van de evenwel legendarische als beruchte 9.8 voor Deathrow? Maarja het nieuwe puntensysteem werkt wel, want ik heb niemand meer horen zeiken over een score.
Vind trouwens wel jammer dat xboxworld niet meer dat puntensysteem doet mis het best wel een beetje. En halo zal wel meer van etzelfde zijn tog alleen ietsjes opgepoetst ben benieuwd hoeveel levels dit keer.
Maar xbw onderbouwt zijn mening ook nog is met argumenten die verder gaan dan "Games van Nintendo hebben een bepaalde Nintendo feel; en die voel ik hierbij dus krijgt de game een 10" kort samengevat. Maar Halo 2 is juist wel vernieuwend. Zeker op online gebied. Ook op het gebied van SP. De covenant spreken opeens Engels; en het verhaal wordt ineens veel belangrijker. En zo zijn er nog een zooi punten die enorm vernieuwend zijn voor de hele "Halo serie".
Ja, ik erger me ook dood aan die nintendo Sjaak van de PU. Zodra er een nintendo-exclusive label op het hoesje staat geprijkt, begint z'n pik al omhoog te krullen. Kerel heeft volgens mij in z'n target staan dat ie op jaarbasis 10 golden awards voor nintendo exclusive games moet uitdelen. Maffiapraktijken! Halo 2 zou zo maar eens revolutionaire online gameplay kunnen opleveren! Online gamen op een console kan wel eens groot worden gemaakt door Halo 2! Zoals Halo 1 het FPS genre op de console naar een ander niveau heeft getild.
Helemaal mee eens. @ Luc E. Fer - Ik ben gezond bevooroordeelt. Maar ach; van wat ik ervan heb gezien; + de dingen die Bungie officieel heeft gereleased kan je toch al wat dingen erover kwijt. Uiteraard is het wachten tot je de game daadwerkelijk een paar dagen heb gespeelt om echt concrete uitspraken te doen; maar te nu toe zijn deze uitspraken allemaal redelijk objectief.