1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

punt voor HAlO 2 van xbm, xbw en pu.

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-factor, 26 sep 2004.

1. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0

Haha, dan kun je écht lang wachten..

Bij HALO 1 duurde t al meer dan een jaar voordat ie classic werd, alleen maar omdat ie zo goed verkocht..en wat denk je van deze game dan?

Die gaat natuurlijk dus nog veeeeeel beter verkopen..

nee..als je hem toch wilt kun je hem beter op xbw.nl bestellen..daar is 50 euro én je krijgt m op de releasdatum thuis..
    ik zou t wel weten:
    of mega lang wachten en dat ie 30 euro kost..
    of meteen hebben en 50 euro betalen..

T laatste dus..

maar goed, jouw keuze..

2. FabianNL

FabianNL Guest

kan ook....
    maar ja, waarom die limited? is gewoon vet om te hebben :D
    en een 10 is idd onzin, het is nooit een tien waard want er zit altijd wel iets in wat net ff iets anders of beter had gekunt, desnoods de grapichs of de pace of iets dergelijks

3. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    klopt..ze kunnen gewoon geen perfecte game maken..

maar ik verw8 wel dat deze er dicht tegen aan zal zitten..

4. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ach man ga toch gauw weg, geen enkele game komt in de buurt van perfectie.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Wie herrinert zich nog Perfect Dark? die game kwam voor die tijd wel heeeel dicht bij perfectie..

6. Dirk5

Dirk5 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Perfect Dark, was en is geweldig, moet halo nog maar in de buurt zien te komen. en dan heb ik het natuurlijk niet over graphics.

7. FabianNL

FabianNL Guest

maar dus geen perfectie Rolling-ego :p
    maar er zitten idd een heel stel spellen tegen perfectie aan, PD was dat zeker en GT2 volgens mij ook wel, maarja, het had toch minpuntjes (GT2 zijn de menutjes bijvoorbeeld ronduit kut) dus een 9,9....:)

8. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het doel van een spel wordt bepaald op de beste manier, zonder fouten, noem ik dat perfectie. Het doel van een spel ligt echter niet altijd vast en verschillende spelers kunnen verschillende verwachtingen hebben. Daarom vind ik het ook onzin om een spel een 10 te geven. Dat is iets wat altijd onbereikbaar hoort te blijven, anders kun je je cijfer-systeem nergens op baseren.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    10 betekend gewoon dat er geen betere spellen zijn. Cijfers boven de 9 moeten eigenlijk zeldzaam zijn. Maar ieder blad heeft zijn eigen mening. De "Edge" bv. is altijd heel kritisch. Het is ook iets waarin ik me heel goed kan vinden. Poepbladen zoals bv. de PU hebben in het verleden al genoeg 10en uitgedeeld.

Persoonlijk vind ik ook dat de replay value van een game hoog moet zijn. Een 10 betekend dat de game nooit saai gaat worden en daar geloof ik niet echt in. Er zijn spellen die ik nu nog steeds vaak speel zoals Perfect Dark (N64), Mario Kart (N64) en Halo (XBox). Die spellen hebben een geweldige replay value en dat is gewoon het belangrijkste in een game. Dat is ook 1 van de redenen dat ik spellen zoals Splinter Cell, NFS Underground en Ninja Gaiden laat liggen. Graphix alleen zeggen helemaal nix. Ik heb liever een game die 5 jaar later nog graag speel en die er wat minder uit ziet dan en spel dat er goed uit ziet maar na 2 weken niet meer speel.

Maar om even terug te komen op het onderwerp. 10 betekend gewoon oneindige replay value, muziek die wereldwijd in alle hitlijsten op #1 binnenkomt, graphix die de realiteit overtreffen en gameplay die nog echter als echt is. Dit kan gewoon niet in een video game dus 10en zijn gewoon zwaar overdreven. Een 9 vind ik al de top.

10. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met Gforce eens..

Perfectie in een spel bestaat niet..

11. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind replay in een game idd heel erg belangrijk.

Bij Halo 1 lag deze heel hoog, alleen maar omdat er co-op in zat en de system link..

12. XeoN

XeoN Guest

Gebruik voortaan de edit knop manneke. :+

Over xboxLive wordt het een game met een oneindig lange Replay waarde !

13. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry..zalk de volgende keer doen..

maar ik heb helaas geen xbox live..

via xboxconnect zal die ook leuk zijn..en dan natuurlijk de oneindige lan parties!

14. FabianNL

FabianNL Guest

wat? Ninja Gaiden geen replay waarde? nou, ok..dat is een andere discussie, daar gaat het nu niet om...
    maar vraag me af of the Edge gewoon echt kritisch is of gewoon lage cijfers geeft, klinkt een beetje onlogisch maar de Edge is natuurlijk alleen zo bekent geworden omdat ze ongeveer elk spel afzeiken, dus erg slim van ze, ze zullen dus daar ook niet zo snel hoge cijfers gaan geven (ook al vinden ze het eigenlijk geweldig) want ze hebben gewoon een naam hoog te houden om alles af te zeiken, of het nou voor 100% klopt of niet. Weet ik niet zeker hoor maar zal me gewoon helemaal niks verbazen om eerlijk te zijn...

15. Darth Vader

Darth Vader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt het niet zo uit of ie classic word of niet koop het toch de 1e dag

16. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de edge?

:confused:

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Een engels gameblad dat heel erg kritisch is. Andere mensen vinden weer dat ze elke game afzeiken.

18. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ok..

is ie ook in nederland verkrijgbaar?

19. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Vast wel, maar die buitenlandse bladen zijn altijd lekker duur.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah hij is in Nederland gewoon verkrijgbaar. Ik weet alleen niet waar ze het bald allemaal verkopen, maar in de grotere game winkels zal hij vast wel liggen. In nijmegen in ieder geval wel.

Deel Deze Pagina