sommige minder ontwikkelde bladen of sites spelen het gewoon voor een paar minuten, en geven er daarna een punt aan met een paar decimalen eraan geplakt.
Het is wel zo dat Halo1 een kleine revolutie te weeg bracht. Halo2 is eigenlijk niet meer als het zelfde concept met nieuwe levels en wapens etc. Ik zeg niet dat Halo 2 wel of niet geweldig zal zijn, maar in principe zou het punt niet hoger kunnen/mogen zijn dan zijn voorganger...
Halo 2 kan op zich wel hoger scoren op basis van de Live-optie die in deel 1 uiteraard ontbrak. En als ik afga op de verhalen en de filmpjes moet dit zo ongeveer de beste live-game worden. Dus hoger dan Halo 1 scoren is zeker mogelijk, vanwege deze nieuwe opties.
Een tien in Edge staat voor revolutionair (of iets in die richting). Het betekend niet dat ze het spel perfect vonden. Ik denk dus dat Halo 2 geen tien kan halen in Edge aangezien Halo al niet eens echt revolutionair was.
Ik vond HALO absoluut niet revolutionair... ijzersterke game, goed uitgewerkt... maar wel een behoorlijk bekende formule. Ook het feit dat 1 van de weinige goede shooters op consoles was, is geen revolutie... want die eer gaat meer uit naar Goldeneye of Perfect Dark. Nee, ik zou meer spreken van evolutie.
Halo 2 kan nog steeds een tien halen als ze er niks op aan te merken hebben. Ze kunnen hoogstens gaan klagen over het gebrek aan bepaalde features, zoals bots. Halo 1 was op bepaalde punten toch wel revolutionair, maar dat valt niet te zeggen van de hele game. Halo 2 zal ook wel op sommige punten voorliggen, maar ook hier niet in z'n geheel. Toch is het zo dat als ze halo 1 een tien kunnen geven, ze dat zeker met halo 2 kunnen. Wordt de edge eigenlijk sterk of zwak beinvloedt door publieke opinie? En hoe erg kunnen ze worden beinvloedt door Microsoft?
Absoluut, maar door Halo is de nadruk op het verhaal bij spellen toch wel meer geworden. Met de shooters schoot het niet echt zo aan een gebrek, welk goede shooter hebben wij niet en heeft de PS2 en de NGC wel?
Nee maar dat komt ook door PC-gamers die de consoles altijd afgezworen hadden toch maar een XBox hadden aangeschaft om alleen maar Halo te kunnen spelen. Heb ik nog geen andere game zien doen...
Ik vind t eigenlijk altijd raar als bladen een spel een 10 geven. Dat betekent dus dat het gewoon niet meer beter kan. En niet om een t of t ander, maar ik denk toch echt dat HALO 2 beter gaat worden dan HALO 1, natuurlijk is de originaliteit een beetje weg, maar toch.. Daarom snap ik het ook niet dat zo'n kritisch blad als Edge dan toch een 10 geeft.. Btw, zijn er nog meer zeer hoog beoordeelde spellen in Edge?
Jij vind Halo misschien beter dan Metroid Prime, maar omdat jij dat vind hoeft dat nog niet zo te zijn. Ik vind persoonlijk Metroid Prime beter, maar daardoor hoeft dat nog niet zo te zijn. En Halo en Metroid zijn twee games die je niet met elkaar kan vergelijken. En trouwens, Zelda the Ocarina of Time op de N64 kreeg een 9.9 en Gran Turismo 2 op de PSX kreeg een 10.
yeah right... golden eye speelt echt zwaar kut. alleen de besturing zuigt te hard om het een topper te laten zijn.
Perfect Dark is nog altijd de BOMB! Ik vond de controls juist fijn. Je moet niet vergeten dat je niet veel anders kon met die joypad...