1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

punt voor HAlO 2 van xbm, xbw en pu.

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-factor, 26 sep 2004.

1. FabianNL

FabianNL Guest

toen d'r tijd was GoldenEye een revolutie, de volgende stap was echter Halo aangezien die tenminste een normale, vette besturing had (en geweldige graphics en het voertuigen die super in de gameplay waren gemetseld)

2. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    En de systemlink van HALO vind ik nog steeds Über..

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Besturing was/is niks mis mee. Volgens mij vind jij alles ruk wat niet op de xbox is. Er is nog meer dan alleen xbox hoor.

Perfect Dark is zeker een super vet spel, maar hij kan Golden Eye niet overtreffen.

Halo was voor shooters zeker een stap vooruit, maar de echte shooter revolutie op de consoles was Golden Eye. Halo had zeker goede onderldelen in de game zitten, maar ik vond ze niet helemaal goed uitgewerkt. Golden Eye was de eerste shooter die goed speelbaar was op een console, tel daar de goede graphics, sound, gameplay en multiplayer bij op en het was/is een topgame. Voor mij nog steeds de beste filmlicensie game.

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Een feit is zeker , halo mag dan volgens sommigen niet de beste zijn , en dat klopt misschien, wie weet.
    Maar voor microsoft was dit de game die hun spelconsole gelanceerd heeft.
    en pas over 5 tal jaren zullen we pas weten hoe belangrijk halo voor microsoft wel was.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat zeker, Halo heeft voor Microsoft veel betekend.

6. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Microsoft veel aan Halo te danken vind ik dat niemand dat kan ontkennen
    maar zoals sven het zegt we zullen het over 5 jaar het wel hoe belangrijk halo voor Microsoft wel mag...

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Perfect Dark was alles wat GoldenEye was en beter. Alleen al de multiplayer en co-op mode.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Grafisch was ie mooier, maar de levels zeker niet. Besturing enzo leken erg veel op elkaar.

9. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Er was toch ook niks mis met de besturing?Ik heb er nooit geen last van gehad.Maar over Goldeneye enz : Goldeneye beste singleplayer en Perfect dark de beste multiplayer en nu weer graag over Halo lullen aub O-)

10. FabianNL

FabianNL Guest

besturing was niks mee maar het was gewoon geen fps besturing zoals op de PC, opzich niks mis mee maar het was gewoon veel simpeler, maar wel perfect uitgewerkt!

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat bedoel ik, beide games hadden dezelfde goede besturing.

Golden Eye idd de SP, en Perfect Dark de MP.

12. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Halo is duidelijk het spel dat 3d shooters op consoles toegangelijk maakte voor iedereen. Golden eye ed. zijn echt niet bestuurbaar, halen max 20 fps enz. Je kan wel zeggen dat het goed bestuurbaar is, maar pak het nog maar eens op nu, dan weet ik zeker dat je het ook slecht bestuurbaar vindt. Het kan wel zijn dat je niks anders kon met die iritante joypad van de n64 maar dat is geen excuus. Halo is net zo makkelijk bestuurbaar als een pc shooter.

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Golden Eye en Perfect Dark waren to echt de eerste hoor.
    Golden Eye was de eerste 3dshooter die goed speelbaar was op een console.

En Console uit 1996 met een game uit 1997 kan je niet vergelijken met de consoles en games van tegenwoordig. Zelfde als je Mario Bros op de NES gaat vergelijken met Mario Sunshine op de Cube.

Nogmaals, het is een console uit 1996 met een game uit 1997 en dat was voor die tijd erg goed. Kan je absoluut niet vergelijken met de games/consoles/framerates van tegenwoordig.

Joystick was/is niks mis mee, was toen ook een revolutie. Het was niet een van de sterkste joysticks, maar hij was zeker goed.

Vind ik dus absoluut niet. Zolang je nog steeds met die pookjes speelt kan je je niet zo bewegen als met een muis, je blijft namelijk altijd die beperkte bewegings vrijheid hebben. Als je op iemand wil shieten, dan zit je met het pookje te tikken om hem te raken, je kan niet echt precies shieten. Halo speelt zeker goed, maar absoluut niet zo goed als een shooter op de pc.

14. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ok ok, als je vergelijkt golden eye 7-8 jaar geleden en halo 2-3 jaar geleden dan was golden eye misschien meer innovatief als halo toen. En voor mij was golden eye trouwens totaal niet speelbaar, ik kon echt nooit lopen en schieten tegelijk met die Irritante controls. Misschien heb ik nog trauma`s daarvan :) Ik ben trouwens voor de xbox ook altijd tegen consoles geweest omdat ik consolespellen/controls toen altijd zwak vond. Maar toen heb ik één keer halo gespeelt en ik was verkocht. Eindelijk een consolespel dat ik ideaal vond spelen.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, vond je de controls van de consoles zo erg???

16. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    FF een offtopic vraagje..

Hoeveel exemplaren zijn er van Halo verkocht?
    En hoeveel van de xbox?

17. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Een paar miljoen :cool:

18. FabianNL

FabianNL Guest

meest verkochte xbox spel (op nummertje 2 staat kotor) dus iig verdomd goed :p

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bijna iedereen die een XBox heeft, heeft ook Halo (of gehad).

20. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ja vooral bij de release was dit spel erg in trek!
    De graphics waren voor die tijd ongekend en de gameplay was ook erg goed!

Maar ik denk dat de mensen die een half jaar geleden een xbox hebben gekocht, er geen halo meer bij hebben gekocht!, ( en ik denk niet dat de reden is dat ze wachten op halo 2 ) maar omdat het spel gewoon niet zo veel meer te bieden heeft.

Ja ja en nu weet ik dat jullie het hier niet met me eens zijn, maar dat is gewoon mijn mening, ik heb halo ook nooit zo erg leuk gevonden als jullie!.

Het was wel leuk, maar dan ook niet meer als dat!

Deel Deze Pagina