Ik las op het Bungieforum dat er iets van 4 miljoen verkocht waren... Volgens mij zal H2 dan wel iets van 8 miljoen gaan verkopen
Ik verwacht niet dat Halo 2 meer gaat verkopen als Halo 1. Waarom ? Nou simpel. Mensen die Halo 1 niet hebben gaan Halo 2 waarschijnlijk ook niet kopen. En van de mensen die Halo 1 wel gekocht hebben zijn er bv 90% tevreden over en kopen deel 2.
Maar er zijn ook mensen die (net zoals ik) pas een xbox hebben gekocht en geen Halo 1 hebben, maar wel 2 gaan kopen.
Dat is waar maar zoveel mensen zijn dat niet in vergelijking. EDIT: in je sig staat dat je Halo 1 wel hebt
Dat betwijfel ik. Zo vlak voor de feestdagen komt Microsoft zeer waarschijnlijk met een Halo 2 pack en dat is altijd aantrekkelijk om te kopen als je toch al een Xbox wilde hebben. En als je toch al een beetje interesse hebt in de Xbox, weet je ook wat hij aankan en wat de verwachtingen voor Halo 2 zijn. Daar komt bij dat je Halo niet gespeeld hoeft te hebben om het verhaal te begrijpen.
denk dat er zat mensen zijn die halo 1 nooit hebben gespeeld maar halo 2 wel gaan halen, zijn mensen die óf eigenlijk gewoon te laat waren (na 2 jaar ga je hem niet meer halen) of die gewoon niet 100% van overtuigd waren en halo ook als een nieuw spel zagen, aan deeltje 2 gaat een grote reclame campagne af en iedereen heeft er ondertussen wel van gehoord, iedereen kent het als de perfecte xbox shooter...
Ik zeg ook niet dat ze dat niet doen. Ik zeg alleen dat er meer mensen zullen zijn die Halo 1 wel hebben maar het toch niet zo cool vonden en daarom Halo 2 niet gaan halen.
Hmm, ik kan me niet voorstellen dat er zo veel mensen zullen zijn die Halo 1 niet cool vinden. En zoals al gezegd is, er zullen ontzettend veel mensen zijn die Halo 2 toch zullen ondanks dat ze niet in het bezit zijn van Halo 1. But, time will tell..
Btw, weet iemand of in de singeplayer van Halo de Microfoon ook is toegestaan, of dat je in co-op mode met je Mic aan de slag kunt?
Met system link in ieder geval wel. Ik weet niet of dit op 1 Xbox ook zo is, maar dan zit je toch langs de persoon tegen/met wie je speelt. En in de SP zul je toch niet zoveel praten?! Je wil Burnout 3 toch ook gaan kopen?! En je hébt Fable....en niet te vergeten Halo2 die we met z'n 4en besteld hebben!!
Cool! Ik benieuwd wat zij zullen geven.. Ik heb een abbo op xbm, maar ik ga deze denk ik ook ff kopen, alleen maar omdat Halo 2 erin wordt gereviewed..