1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pure

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 20 feb 2008.

1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips ofzo voor die race op Sandy Mountain in de laatste Stage. Hij wilt me maar niet lukken, hoogste wat ik heb gehaald is plek 4, volgens mij mis ik een of andere belangrijke shortcut ofzo want ik sta dik eerste en dan opeens 14e ofzo :/.

En deze game vind ik dus echt niet zo easy, heb bij de laatste 3 stages ofzo echt zeker wel 100x restart moeten drukken omdat ik net tegen een of ander losliggen steentje aanschoot en over de kop ging.

E: Oooh, er zijn echt twee uberjumps die je een dikke voorsprong geven. Check youtube. Net meteen gehaald in 1 try.
    Ook meteen No Messing achievement gehaald, morgen maar de resterende events completen en daarna die trick achievements halen.

Laatst bewerkt: 25 apr 2010
  2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu 4 dagen geleend van een vriend en ben echt aangenaam verrast. iPodje aansluiten, wat drum & bass opzetten en lekker een beetje racen. Heerlijk

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik ben er gisteren aan begonnen en vind het ook een heerlijk spel. Relaxte muziek op en het gewoon gassen :) .

Ik denk trouwens niet dat de online achievements me gaan lukken (5 races op een rij, D-class winnen van A-class) . Dus ik weet niet of iemand samen wil boosten?

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik moet de online ook nog, 5 in a row en een championship winnen.

Die D-klasse van een A-klasse unlockte ik in mijn eerste online potje :+ je moet niet perse eerste worden, als er maar een A-klasse achter jou eindigt.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als er een met een A klasse quit krijg je de achievement ook ;)

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    ik heb dit spel al een tijdje in de kast staan, maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om eraan te beginnen. is het de moeite waard om het toch maar eens een keer in mn Xbox te stoppen?

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ja, want hij is gewoon uber vetjes.8)

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  8. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij maar toe.Want ik wil die online achievements nog halen

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement van ''win met een D-Klasse van een A-klasse'' is niet zo heel moeilijk. Gewoon zorgen dat je met een vriend in dezelfde match zit en dan moet die vriend leaven. Hij moet wel een A-Klasse quad hebben natuurlijk

10. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Wat een koning spel!:+
    Ben er vandaag aan begonnen en het is focking gaaf. Alleen wel wat frustrerend af en toe... Vooral als je zo'n clusterfuck van 16 quads in één bocht hebt.8)

11. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms is het echt frustrerend :confused: dan word je telkens 2de in plaats van 1e :p

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej heb hem gehaald! :)

Wie wil de online achievements samen met mij gaan boosten? :D

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  13. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK BEN OOK NOG OP ZOEK NAAR IEMAND DIE DAT WIL DOEN :D

alleen heb ik nog geen A-quad :confused: dus dan zul je nog ff moeten wachten :D

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  14. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek ook nog iemand dus voeg mij maar gewoon toe.

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Had je nog een bepaalde dag, tijd in gedachten om die online achievements te halen?

16. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Bumpje dan maar, online achievements moet ik nog steeds:+, kaasstengel en ik konden net bij elkaar in een potje komen 8)

iemand nog zin om deze snel te halen?

Deel Deze Pagina