Dit zijn de filmpjes van Banzaiaap. Misschien wat handiger zo: [GT]35723[/GT] [GT]35713[/GT] [GT]35715[/GT] En nog een interview: [GT]35717[/GT]
Kheb ff startpost geupdate. Maar na die filmpjes gezien te hebben. lijkt het me toch een mnder goed spel. want het slaat helemaal nergens op. misschien dat er een demo komt, die het beter kan maken
En ik kan je vertellen; hij speelt ook overheerlijk . Ik had niet veel van deze game verwacht, maar het steekt allemaal zeer goed in elkaar!
Mooi zo! Zijn er ook wat bijzondere courses? we zien steeds italie in de filmpjes, maar zijn er bijvoorbeeld ook sneeuw levels of iets anders? OXM magazine geeft deze game een 9.0 trouwens..
Nieuws: Pure krijgt demo Disney Interactive en Black Rock Studio werken momenteel aan Pure dat eind 2008 op de PC, de PS3 en de Xbox 360 verschijnt. Pure is een off-road racegame in fotorealistische omgevingen waarin je quads gebruikt. In de game kun je ook je eigen quads maken. Het spel lijkt interessant te worden, maar we hebben de game nog niet kunnen spelen. Dat verandert volgende maand, dan lanceert Disney een demo van de game op het PlayStation Network en de Xbox Live Marketplace. De demo bevat de tutorial en één race.
Juist. De circuits kennen elk een paar routes, al is het lang niet zo uitgebreid als in Motorstorm. Er zijn ook banen buiten Italië, maar het was niet mogelijk om in de sneeuw te raggen.
Ik heb gister voor het eerst gehoord over deze game, en ik ben erg enthousiast. Het ziet er echt geweldig uit, de stunts zien er goed uit, en het ziet er geweldig uit Maar ik denk dat de singleplayer saai word. Aangezien je alleen met ATV's kan crossen. (of niet?) Dit spel is denk ik daarintegen super met splitscreen. Of online. Ik hou wel van dit soort games, en zat er ook aan te denken om ATV vs MX te kopen, maar dit ziet er toch wel een stukje beter uit.
Wow, deze game komt me een beetje rauw op mn dak vallen, nooit van gehoord. De filmpjes zien er daarentegen echt verbluffend vet uit. En hoorde ik daar nou Wolfmother?
Shitload aan filmpjes. [GT]38569[/GT] [GT]38571[/GT] [GT]38573[/GT] [GT]38583[/GT] [GT]38575[/GT] [GT]38579[/GT] [GT]38577[/GT]
Het ziet er inderdaad heeel vet uit. Ik hoop alleen wel dat ze wat weerseffecten toevoegen, en alles destructible maken. Zoals hekjes en bosjes en je quad zelf. Ik zie helaas nog niets van dat alles.
Woei, die ga ik zeker checken. Lijkt mij nu echt een hele vette game, plus nog nooit zoiets eerder gespeeld. Vette soundtrack zeg!