is deze game ook een aanrader als je geen mega race fan bent maar deze game wel tof lijkt? hoe is de moeilijkheidsgraad?
ik ben zelf ook niet zo'n race fanaat maar tis gewoon een vermakelijke game, zeker met alle freestyle truukjes is het lache. game kan soms frusty zijn dat je niet 1ste word maar dat is een kwestie van paar keer racen, de shortcuts gebruiken+boosten en dan win je wel tis beetje zoals amped3, hoge fun factor en zooi tricks. zelf ziet de game er erg vet uit tricks gaan ook vloeiend. wel een tip: install de game op hdd. scheelt hoop loadtime und is maar 4.4 gb. dus kan ook op 20 gb hdd.
Net de demo gespeeld omdat ik er wat mensen over gehoord had en Damn man wat een goeie game is dit .. had ik echt niet verwacht , de demo was echt verslavend en ga zeker de full game halen !
Klopt, denk dat hij rond een verkeerde periode is gereleased. Ze hadden hem beter wat later kunnen brengen.
Dude je hebt dit spel nog nooit gespeeld -_- ik heb dit spel nu ook alleen ik zit vast bij een of andere kut sprint race in chapter 3. Mijn beste tijd is 19 seconden en een vriend heeft een beste tijd van 20 seconden en toch heeft hij de race wel als 1e gefinished. Doe ik iets fout of is het spel gewoon debiel.
Het spel is gewoon debiel in dit geval, maar wel vet tho. Meestal kun je veel voordelen halen in de eerste bocht. Als je die goed neemt win je veel plaatsen en rij je zo naar de nummer één positie. Heb de game alleen niet meer dus weet niet precies welke track het is.
Dat trucje gebruik ik ook heel vaak bij sprint alleen bij deze begin je echt in het midden van een kluit ATV´s dus dat gaat sowieso niet. Het is trouwens in chapter 2 de enige sprint en hij hoort echt makkelijk te zijn want de races in chapter 5 haal ik makkelijk de eeste plaats. Misschien is het omdat ik mijn atv helemaal heb gebouwt naar de races op het niveau van chapter 5 en dan ff snel de motor verwissel van B naar D want deze gasten zijn echt veel sneller dan ik.
OMG dit is raar ik probeer nog steeds die ene sprint te halen in stage 2 maar hij is gewoon onmogelijk. Als ik hem in single event doe daarentegen is hij echt super easy. Wat doe ik fout echt srsly.
Je doet niks fout, af en toe is de AI bij sommige races ineens super goed en daarna rijd je ze eruit met een ronde voorsprong. Gewoon proberen te doen wat je wel kan zodat je dus meer stages unlocked en dan op het einde als je zowat alle upgrades hebt die sprint nog eens proberen. Wat ik wel deed was voor elke classe een aparte freestyle/race/sprint quad maken. Bij sprint is acceleratie en grip erg belangrijk.
Haha ik heb hem nu gehaald. Zit inmiddels al weer in stage 10 en heb tot nu toe alles 1e. Wil iemand trouwens ff de online achievements boosten? Toch weer 100GS erbij.
Iemand die me dat Class C/D gedoe kan uitleggen? Wat is trouwens beter, quickbuild of custom build? Vind dat custom build gedoe altijd zo traag gaan enzo . Ik heb trouwens ook een vraagje over de 'No Messing' achievement Kan ik als ik deze achievement heb gehaald gewoon weer in de World Tour de events en stages opnieuw spelen om de resterende races te halen zodat ik die andere achievements zoals 'Place first in all races in Stage 1/2/3 etc' kan halen?
Custom Build is natuurlijk beter, zo kun je alle onderdelen aanpassen op de soort race waarvoor de quad bestemd is: Race, Sprint en Freestyle. Wat ik dus altijd doe is voor elke klasse een Race, Sprint en Freestyle quad maken en die Freestyle quad heeft dan dus de beste Freestyle onderdelen en een Sprint quad heeft onder andere een hoge acceleratie en andere Sprint onderdelen. En het duurt niet zo lang want bij Custom Build heb je ook een knop waarmee je als je bijvoorbeeld bij de veringen of soort motor bent kunt kiezen tussen Sprint, Freestyle en Race. Zo word dus voor jou automatisch de beste veringen voor een Sprint quad gekozen en dan duurt het niet meer zo lang. 2e vraag: ja je kan later nog gewoon de resterende races halen zodat je de andere achievements krijgt.