''Puur Froger''

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RobinD, 20 mrt 2004.

1. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Aankomende zondag (21 maart 2004) komt René Froger met een real-life soap op de buis.

Wat vinden jullie hier nou van?

Ik vind het concept ''real-life soap'' goed.
    Vooral ''De Bauers'' waren goed, daarna kwam ''Patty's Posse'' welke ook nog wel leuk was. Patty was wat ordinairder, wat het opzich wel weer leuk hield.

Het wordt nu toch echt te veel uitgemolken naar mijn mening.

Zoveel sterren willen na het succes van Patty Brard, Frans Bauer en de familie Osbourne doorbreken met die concept, dat er gewoonweg te veel van is.

Hier kun je kwijt wat jij nou precies vindt van deze ''hype''. _O_ *)

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het goedkope low budget tv. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten. Zie nog liever de tandenborstelshow van rolf wouters :{

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik werd gek van patty, heb de bauers alleen gezien op kopspijkers:+

4. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0

Dat is waar, maar vermakelijk vond ik het in ieder geval wel! :p
    Wat is er mis met de tandenborstel show?:p8):+

B.t.w. X-box ownage!! (in je avatar)_O_ :cool:

Laatst bewerkt: 21 mrt 2004
  5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    De tandenborstelshow was vettttttttttt.

Gek ik zie nu allemaal vet wazige dingen maarja zit nu ook in een paddo trip.

6. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Als Rene Froger hier denkt een slaatje mee mee te pikken, moet ie het vooral doen. Reallife soaps vallen redelijk goed in de smaak bij het publiek, dus het is altijd het proberen waard.

7. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Vind "Puur Froger" helemaal niks. Ten eerste haat ik Rene Froger, ten tweede hebben we al meer dan genoeg reality-shows op tv. Denk dat Puur Froger ook helemaal gaat floppen.

8. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Als Froger nu maar gewoon naar alle eerlijkheid zou zeggen:

'Ok, mensen, ik weet dat we als Nederlandse televisiekijker worden overladen met dit soort narcistische baggerprogramma's, maar ik wil gewoon een graantje meepikken van de grote geldstroom mogelijk gemaakt door de volgzame commercie schapen, die mijn troep eten als gras, waarna ik ze kan gaan knippen & scheren.'

Maar nee, wat hoor ik hem zeggen bij Barend & Van dorp:

'Ik wil dat de mensen zien hoe hard ik moet werken voor mijn succesvolle carrière. Een kijkje in de keuken'

Bah! Alsof een gewone vuilnisman (bij wijze van spreken) niet even hard moet werken om aan zijn geld te komen. Veel minder geld bovendien.

9. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is de helft van die programma's gewoon zo vet nep..

"Maar hij is zo gewoon gebleven....."

(Precies wat ze je willen laten denken..)

10. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Dit programma is gewoon voor zijn concerten in de arena om meer kaarten te verkopen.

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    jup een soort van promotie.. als het goed is filmen ze door tot de arena.. en ook daar gaat gefilmt worden als ik het goed hebt.. dus eigenlijk vind ik het wel slim om zon programma te maken.. hoe mee mensen hem kennen hoe meer mensen kaartjes kopen voor zijn concerten toch?.

12. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    wat boeit mij dat leven van die fagget?? hij is echt zo'n "nep" iemand. met frans bauer kan ik nog leven :p

13. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en een vuilnisman werkt nog harder ook. Daar durf ik om te wedden!

Daarom was Frans naar mijn idee ook zo populair. Iedereen kon een beetje van hun eigen gezin erin herkennen. Frans is niet zo gemaakt, maar gewoon net als ieder ander ''normaal'' mens.

Patty was leuk om naar te kijken omdat ze zo ongelooflijk ordinair deed enzo. Dat trekt ook wel kijkers aan denk ik. Maar nu ook hij al..:confused: |:-

B.t.w. wie heeft ''Puur Froger'' vandaag gezien en hoe was het?

Deel Deze Pagina