1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens gamble en mojito wrom stelen jullie mijn letter style:p

2. FuSionZ

FuSionZ Guest

Jij zet de trend deze keer .. :b:

egt wenigwenigwenig

3. Gamble

Gamble dirtyDutchz

Leuk Bevonden:
    0
    kom laten we dit topic niet verkloten voor vragen over SG ga dan AUB naar het Supreme-Gaming topic..

Bedankt!...

4. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de aller eerste SG was Shogun.. deze clan was opgericht door 2 goirlese jongens "scarluck,Zatara NL"
    ik denk nog altijd aan deze clan als ik SG zie ^^

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net voor het eerst de nationale finales gow van amerika gezien. Was het bij jullie ook zo`n scheldpartij? Damn het gaat daar echt ver! Mooi om te zien:)

6. FuSionZ

FuSionZ Guest

Link... O-)

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Pff ehm weggeklikt staat niet meer in de gs maar ik zal ff kijken of ik het ergens terug kan halen. Mom ^^

Edit:/ gevonden hierzo http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1184769496&channel=196565916 :)Wat ik zo heerlijk vind is de spanning die je gewoon kan voelen echt nice.
    Edit2:/ owja let niet op de right now van die commentator dat wordt echt irritant! xD

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Nou ik ben niet echt onder de indruk, zag er niet spectaculair uit. Geeft een zo'n gast van INFINITY de tegenstander een headshot terwijl die stilstaat begint die vent te schreeuwen alsof het de mooiste headshot ooit was.

9. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owner bb check je PM :)

10. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt alsof ze vet weinig op de Flankers letten

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wie is die lelijke nerd die hele tijd loopt te schreeuwen en denkt dat hij superman is met ze stoere praatjes?

Edit: Ja 2gozers bij sniper en ze worden van 8ter beschoten (alleen de NuB sgiet mis :9)

12. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik GoW nooit in clanverband heb gespeeld ( dus hecht niet teveel waarde aan mijn mening ) maar met de ervaring die ik heb in GoW was het niet zo héél moeilijke wedstrijd voor infinity iedereen doet zijn taak + sniper schiet wel heeel erg veel mis.. als sniper zou ik het beter doen in hun team ^^

13. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg je nu wel, maar ik denk dat iedereen toch wat anders zou spelen als je de belangen van deze match bekijkt.

Dé belangrijkste clanmatch (tot dan toe) voor hen spelen in een drukke zaal, met een neger in de rug die hen toe schreeuwt. Ik bedoel dat maakt het er niet makkelijker op.

Anderzijds, hoe heeft qG hier van kunnen verliezen?

14. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wowelewo .. zie je niet wat er verscholen gaat in mijn post ^^

ik snap heus wel dat die gasten zwaar goed moete zijn vind alleen niet leuk om naar te kijken ( als finale dan he )

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Finale van US is wel gefilmd maar finale tussen qG en INFINITY niet ofwat?

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

yey de MP44 is terug, kijken of ik mijn titel kan houden en of McLaren hem wil komen claimen =D

Wat me opvalt is dat de lijst denk ik niet helemaal compleet is, op de beta was er bijvoorbeeld bij de Shotguns al 4 verschillende versies te zien terwijl er hier maar 2 op de lijst staan. Ook vind ik de submachinguns een beetje aan de lage kant maar misschien moet dit nog ge-update worden.

BTW Infinity Ward heeft deze lijst bevestigt maar geeft niet aan of er nog wapens ontbreken. Nog een paar weekjes guys.

17. gekinskedel

gekinskedel c3l Leader

Leuk Bevonden:
    0
  18. Gamble

Gamble dirtyDutchz

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, shotguns maken mij toch niet veel uit die haat ik echt zo hardcore ook al in cod 2 zijn ze zo shit.. Maar dit zijn al aardig veel wapens, vooral veel snipers dus keus kan lastig worden :mad:

19. Zijn er meer "BoltSnipers" dan de M40A3, of zijn het allemaal spraysnipers?

20. Suzp3ctZ

Suzp3ctZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    COD4 wordt ook gewoon de game voor pro gamers!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina