1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dr. unreal of anders was het vegazz of mazita of darkfore ofzo... Maar we hadden later ook die belgen in het team.. En die deden ook wel eens mee, maar eignelijk toen zij erbij kwamen was het toch wel over en speelden zij niet egt veel meer...
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nee.. Sirieus? Draaide je clan mee op het topniveau van RB6 Europa. Damn, ik maar denken dat RB6 alleen gespeeld werd in USA.

    Forget it, Vegas was dood bij de launch, het aantal clans op dat spel was een lachertje.
     
  3. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Helmaal niet. Er was al zo een 500 clans verspreid over GB en nog wat ladders waar ik de naam niet meer weet.

    Denk dat RealistiQ en BLACKHAWK met me eens zijn?
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau was niet al te hoog in europa... Maar als ik filmpjes zie van de top clans in amerika dan lach ik me werkelijk helemaal kapot, want dat is egt zo debiel slecht... Zelf een 1 armige hoer zonder vingers kan beter spelen....

    En doe maar niet zo denigrerend, want ik heb nog geen ander team van bv. IX zien winnen en ook smz is niet vaak verslagen... Dus als jij dat behaalt zou hebben in rb6 dan weet je misschien wel waar je het over hebt...
     
  5. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau verschil in europa was wel bizar groot, je had stuk of 5 goede clans en 6 t/m de laatste werden door die top 5 met 3-0 genakt.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kerel serieus he, jij weet echt alles he! Elke game, elk klein detail, SmartieZ weet het.
     
  7. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Research :)
     
  8. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Team Survival moet je meer taktischer spelen en dat is veel meer populairder in EU. En wat ze bij MLG doen is heel wat andere stuff. Gewoon dikke MP's in je handen en lekker spreeen.

    Maar Team Survival is wel Taktisch maar er werd wel veel gecampt. Dus MLG Wilde R6 in de Pro-Ciruit zetten. Dus bedachten ze een soort snelle Halo gametype.
     
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    qG.Quality Gaming | Honor zit in de finale van het EGCpro CoD4 beta toernooi, onze tegenstanders worden of VVV (AdamsKi en co.) of Reason Gaming (DaN en co.). Wordt heel moeilijk.
     
  10. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Give 'em hell!:cool:
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Fout, DaN speelt niet mee in Reason, hij doet H3 fulltime vanaf woensdag.

    En Raoulio gtfo smalltime kidddd
     
  12. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, zou chill zijn als hij niet meespeelt, vergroot onze kans wel aanzienlijk. Moeten ze alleen wel ff van VVV winnen.
     
  13. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes gedaan qG in de finale!!

    gaan we deze week nog een match doen voor COD4(ik heb ma beslote gewoon via gamebattles te doen dat maakt het wat leuker en intressanter)

    donderdag avond??
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Smartiez waarom zeg je altijd sirieus in plaats van serieus? Gwoon een vraag :)
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Misschien te dikke vingers?:b:
     
  16. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ff wat anders, ik zal jullie voortaan met respect behandelen en niet meer zo zeiken.... na aanleiding van dat wij ook goed beginnen te groeien met de clan (nu al 12) en site bijna af enz..
     
  17. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
  18. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    haha met ''respect'' behandele :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
     
  19. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    jij hebt dikke vingeers ! onder doa4 wou je slaan maar trapte je omdat je perongeluk met de buitekant van je duim op B drukt
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina