1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritual

Ritual Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er idd ook, met Shockwave.

2. Blacklist

Blacklist SWG Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die match die wij speelden vond ik echt super mooi, het ging gelijk op tot op een punt het stond 1-1 in maps en in mansion 60-30 voor ons stond ging het berg afwaaarts. Maar ja eerlijke winnaar zeg ik zelf. Wij kwamen voor de fun naar het toernooi en wij zijn nog 3e geworden in de 2vs2 en gedeeld 5e in 4vs4 ik heb me zeer vermaakt. Vooral de afterparty met theWORLD was tof. Gefeliciteerd jongens van NFI\o/\o/\o/
    Wat gaan jullie doen met die waarde bonnen??

PS: wij kunnen nu gelukkig zeggen dat we door de winnaars zijn uitgeschakkeld.:lol:

Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  3. Dr Killjoy

Dr Killjoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm.... en door eOs 2-0 canals en clocktower

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

MiNoShA wanneer maken wij smoesjes? En je werd door beide teams (eOs en qG) afgeslacht in de poules en kwam door een of ander gaar systeem toch in de Finales. Niet dat het mij wat uitmaakt maar ga niet lopen janken met dingen als 'qG got Raped', daar kan ik namelijk slecht tegen als je nagaat dat we niet meer als team gingen.

5. g0dLikE

g0dLikE Guest

mijn laatste post laat me verder leven zonder XBW :p

had het daarbij over eOs.. en dat afgeslacht klopt.. maar in dat toernooi mocht je 1x verliezen.. tegen eOs was in de voorronde inspeeltoernooitje.. en in ieder geval eOs was er al langer in Enschede en kenden de tv's al een beetje en qG heeft die tv's thuis.. daarom moesten wij ook nog inkomen, tegen qG speelden we echt beest,, en dat qG got raped.. jij bent de enige die zoiets "sirieus" neemt..

later mensen ga maar lekker door met flamen enzo

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

Wij hebben die MONITOREN niet thuis vriend. We gebruikte ze bij het GoW Inspelen voor WCG en nu gebruiken de Halo spelers ze. En dat qG got raped dat neem ik sirieus ja, kom nou niet vertellen dat jij het niet sirieus neemt want zo denk je erover. Ga jezelf hypen omdat je een Annex Toernooi wint geez.

7. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    *Agrees

Maar ja, we gaan nu gewoon over op Halo 3 en CoD4. Op CoD4 wil ik ook wel is tegen NF1.

@eOs: Gaan jullie nog een nieuw team recruiten voor CoD4?

8. Blacklist

Blacklist SWG Leader

Leuk Bevonden:
    0
    lol ja door eOs I zijn we geowned |:- wrijf het er maar in :'-(:'-(:'-(:'-( :lol:

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

Wat zeg ik nou net? Je hebt verloren op een ANNEX toernooi. Dan ben je niet geowned dan ben je verslagen. Als je 3-0 verliest op Execution ben je geowned. Anyway ik kan inderdaad niet meer wachten totdat CoD4 er is. Eerst eens spelen op de normale mode en dan hopen dat er een Prestige Ladder komt.

10. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @SmartieZ

Maar wat gebeurt er met het GoW team? Gaan ze verder op Halo ofzo of gaan ze stoppen?

BTW: NF1 gefeliciteerd met jullie overwinning op het toernooi

11. FuSionZ

FuSionZ Guest

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Emh? Het Gears of War team is al lang gestopt. De WCG Finale was hun eindpunt. Zoals ik begrepen heb hebben ze dat AnneX toernooi ook niet als Team gespeeld maar deed Maup3rd mee dus dat was eigenlijk ook geen teamprestatie. Duidelijk mkay?

13. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaan ze nu doen? Halo?

14. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dSis deed gewoon mee, de hele wcg line-up....Mauperd zat dik pro te spelen op UT 2004 ofzo op een computer (serieus)

15. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOW JONGENS, JULLIE HEBBEN qG VERSLAGEN, WHOOOHOOO nu zijn jullie echt de pros hierzo, wow niet normaal, helden.

16. Cell

Cell Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Thalix

Ja we zijn bezig met ons cod 4 team op te bouwen aangezien er helaas 3 goeie van ons oude team weg zijn.

We zijn bezig met een goeie deal, met een ander clan, en er hoeft hier niet al teveel commotie over te ontstaan want dat is ook nog niet helemaal rond.

Doen het pas ook als we het helemaal kunnen vertrouwen en zonder dat ze leaven als ze een ander aanbod krijge zoals de eerste x gebeurde.

17. Dr Killjoy

Dr Killjoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    smartiez, laatste x: mauperd deed niet mee , majin kwam iets later binnen maar voor dat qG moest spelen. Jullie hebben met het volle team gespeeld.

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

Je bedoeld te zeggen we hebben met onze oude line-up gespeeld. True.

Vol actief team? Nah.

Nogmaals, leuk dat jullie de prijzen hebben binnengesleept, op naar de volgende game.

19. PheniX

PheniX Guest

Let's go to CoD4(H)

20. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    YEAHHHHHHHHHHHH:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina