1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil best na de Xl me wel gaan focussen op FFA, maar eerst maar eens kijken hoe we het op de Xl doen met ffa

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij waren die maps van XL die we speelde niet de goede, het waren gwoon de MM maps zonder duals (al die fusioncores stonden er nog). Hopelijk kunnen ze wat beters verzinnen. En de spawns zijn ook fokt op.

Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  3. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het waren wel de goede maps ik heb ze van de juiste persoon gedownd

4. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    hier kan ik nie over mee praten:mad:

5. Gimbly

Gimbly Guest

wat ben jij iritant

wij wouden ook naar xl maar iemand heeft dan zijn examen wel jammer:'-(

6. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    wtf wrom ben ik irritant:confused:

alleen omdat ik zeg hier kan ik niet over meepraten , omdat ik er niets van weet

mattie ga een leven zoeken ofjsow man..

7. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lolooolololollol ik vond al dat je zo aardig was op XBW .. maar je negatieve shizle komt weer naar boven xD hahah lol

8. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha

9. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd en de rest van nederland

10. Towel

Towel Guest

Hmm najah smartiez ik vind je verder wel een toffe kerel enzo, maar jouwn halo speler encyclopedie is zooo kleinschalig, dat er echt de meeste kromme opmerkingen uit jou komen. In je post kom je over van "alle spelers uit vvv en qg kunnen ffa". Zoiezo ken je volgens mij maar 2 teams uit halo3. Kijk ik weet ook niet wie er heel goed zijn in halo3, maar in halo2 was het vooral twilight en wat kamachi uit beide teams die wist hoe ffa gespeeld moest worden.

Daarbij komt er ook nog dat er veel meer spelers zijn die erg goed zijn in FFA. Infernos vond ik bijvoorbeeld erg baas (smartiez: "huh? infernos? Wat is dat?). King Tuur terugkomen, ff oefenen, en dan in de top64? Ben jij blijven hangen in het jaar kruik ofzo?

Ik adviseer je alleen maar om niet zo overtuigend over de halo scene te praten. Die is namelijk veeeel groter dan jouwn mondje groot is. En met deze post strooi ik geen haat naar qg en vvv hoor. Die zullen me wel begrijpen.

Gegroet!

Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2007
  11. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik een netjes argument .. beter dan de meeste, netjes :)

12. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    Sjappoo

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik weet wie Infern0s is, en sorry ToweL ik zal er volgende keer ook TsS erbij zetten (kusje). Niet zeuren, King Tuur pwnde Holland en hij had niet veel tijd nodig voordat hij goed werd in H2, waarom zou het wel zo zijn op H3? Hij was gewoon een FFA beest, siimpel. Daarbij is er natuurlijk ook nog een tintje sarcasme involved.

Ik ken genoeg Halo teams, maar gelukkig ken ik er nog niet de helft van die er zijn. Ik hoef alleen de top te kennen, ik heb nog zo'n 9 andere spellen waar ik mijn kennis op moet houden.

Maargoed, no point taken.

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Jaja SmartieZ is DE game encyclopedie van NL.

15. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen we zeggen EU

16. Towel

Towel Guest

Naja ik doel er niet op op TsS er ook bij te zetten, maar noem zoiezo niet namen omdat je het allemaal niet weet. Net als een oude gezeik wat we hadden destijds voor de release halo3, over de concurentie, je weet het gewoon niet goed. En al helemaal niet met FFA, waar de kleinste/onbekenste noob uit de mauw kan komen. Wat je ook veel ziet in de vs.

En over king tuur. Ik geloof ook wel dat hij erg goed kan worden in halo3 RUMBLE PIT. ( Houd rumble pit en ffa wel uit elkaar (rumble "weapon control, timen" ffa " spawn en map kennis" .)) Maar king tuur heerste in het begin toen weinig mensen goed konde rumble pitten. Daarintegen, nu kunnen we heel veel spelers erg goed ffa. Spelers die het gewoonweg erg veel spelen in custom en het leuk vinden....

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

Juist, Tuur vond het ook leuk en speelde dit ook non-stop, hij zou het zo weer kunnen doen en hou zou uit kunnen blinken in Europe en dus in de USA Top 64 kunnen komen, that's all I'm sayin ..

18. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AmanTia is toch wel beter...

19. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee Tuur is wereldkampioen Halo 2 met FFA dus nee. Als Tuur indd weer zou gaan spelen en hij zou net zo goed worden als op halo 2 dan wint tuur wel

20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend allemaal, Tuur speelt toch niet meer, dus stop over hem te praten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina