1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    lekker hans !!!

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Tuur was een erg goede h2 speler, maar je moet hem niet zo in de hemel prijzen zoals jullie nu doen, of dan moet je het over zijn race talenten hebben. Tuur is niet eens de beste h2 speler in nederland, laat staan van de wereld. En in dat toernooi, moest hij tegen aimitux (die elke nederlander ongeveer kent) in de finale, een japaner die zowat door bijna iedereen word aangepakt. Er zaten niet een goede amerikanen bij, de gene die voor amerika uitkwam was terry15. Zelfs ik had hem paar keer goed gepakt (heel vroeger) en dat zegt wat want ik haat FFA (wat iedereen weet uiteraard).

En Tom en kamach waren zeker de beste FFA'ers van allebei de teams in h2, en dat durf ik met gemak te zeggen (nu komt realistiq met iets, maar goed het is wel zo), maar dat maakt niet uit want ik haal het gemiddelde toch wel omlaag. En serieus wat boeid FFA, dit zal niet vaker gebeuren, het geld ligt met de teams, en niet bij de FFA's

3. Towel

Towel Guest

Precies airwave probeerde ik ook al te melden. En toch vind ik rumble pit en FFA heel erg veel verschil. In een ffa tournooi zet ik liever mn geld in op echte ffa boys met claw technieken bij wijze, van dan een achterhaalde rumble pit pro.

En ja, goed zijn in ffa is leuk maar zegt niks over of iemand echt goed is. Persoonlijk heb ik liever goeie teamplayer dan communicatieloze rusher. En de competitie ligt toch altijd in het 4vs4 wat vele male leuker is.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2007
  4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ach een goede FFA speler bewijst zich met gemak in een To4. Het was met CoD2 ook altijd zo alle FFA spelers werden getemd door de goede team captains. AmanTia is het goede voorbeeld daarvan die gast heeft 4 maanden CoD3 FFA gespeeld toen wij hem in het team opnamen en hem temde als een van de beste To4 spelers op COD3 ter wereld, en er waren zo'n 600.000 spelers, niet niks dus.

Ach voor de rest zal ik het maar droppen, Tuur heeft zich bewezen, dat hoef ik niet voor hem te doen. Als Tom of Kamach beter waren, waarom stonden ze daar dan niet?

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

WTF, nee. AmanTia was het misschien op H2 maar zeker niet op H3.

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

7. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje had ik toevallig een paar minuten geleden nog gekeken. Apart jong.

Sorry voor dit offtopic bericht :):

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Tom kende ik toen nog niet, Kamach gaf er geen kut om. Die dagen gingen het om clanmatches 8). Laat maar zitten want het gaat toch nergens heen. En CoD en halo zijn erg verschillende spellen, de skills die nodig hebt bij 4v4 zijn veel anders dan FFA, er zijn wel een paar die je voor allebei nodig hebt, maar komt bij allebei erg andere dingen kijken. En ik denk dat het bij CoD toch wel dichter bij elkaar ligt.

En wie is Amantie, had hij een andere tag bij H2?

9. Towel

Towel Guest

Zoiezo kwam ffa pas echt van de grond tijd na de wcg, en laat dat net de tijd zijn dat tuur allang was gestopt. Team games en rumble pit/ffa is wel degelijk anders. King tuur kon dan nog zo goed zijn in rumble pit, hij verloor toch wel in 2vs2 van ipzor en champion destijds.

En deed kamachi uberhaupt wel mee met die voorrondes van da tournooitje op xbw? Ik herinner me alleen nog masterspy en volgens mij psychojohny die daar ook aan meedeed.

En smartiez ik vraag me wel af of jij het verschil tussen ffa en rumble pit weet? Tom en kamachi zijn zeker koning in ffa, maar daar is geen tournooi voor geweest.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2007
  10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  11. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. FReaKBrainiacNL

FReaKBrainiacNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo SmartieZ, bij deze een publike invite om deel te nemen als jury-lid voor het bepalen van de nederlandse Halo3-top. reden hiervoor is het feit dat Fariko Tuur (bekend als King Tuur) zojuist is ingeschreven voor het CPL-Halo3-toernooi. Voor die tijd wil Fariko een Halo3-toernooi organiseren, waarbij de top van Nederland een invite krijgt en een mogelijkheid om te laten zien of ze beter zijn dan Fariko Tuur. Pas daarna hoef je onderwerp te droppen. ;)

GreetZ, Alex aka FReaKBrainiacNL

PS. geinteresseerden? check ook www.fariko.nl

13. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    wow... $1.000.000 :{

14. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hartklachten van zo'n bericht.

Onprofessionaliteit en schaamteloos gebrek aan kennis over de echte top van NL op H3

Gelijk de reden voor mij om te stoppen met het spelletje.

Er zijn mensen die het zoveel meer verdienen in h3, echt kansloos.

Groeten

15. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het wel mee eens..

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Doe normaal alex

17. Towel

Towel Guest

Alex, je promoot je broert ook echt overal he. Dus als ik het goed begrijp moeten wij fockin enthausiast deelnemen aan een oefentournooitje voor tuur zodat hij kan zien of hij de beste is? Beter blijven jullie gewoon thuis:emo:

En dan invite je smartiez als jurylid? Wat een lachertje, Gordon is nog een betere jury. En dan de top inviten in het tournooitje? Tuur kennende zal dat "Supertrooper NL, Billnaat NL, vigilante," meedoen en smartiez als jury zorgt voor een qg deelname. Naja ik neem die post van jou maar als een grap, das waarschijnlijk de bedoeling!

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2007
  18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Het is FFA, dus ik doe niet mee.

dat ruimt teehee, ik ben een rapper

19. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    *no comment

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

Waar slaat dit nou weer op? Ik kan toch bepalen wie er een goede speler is, jij moet laten zien dat je ook die speler bent. Als er FFA gespeeld gaat worden en de NL top komt opdagen dan hoef ik toch geen qG mensen voor te trekken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina