1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

Ja smartiez het probleem is juist: Hoe kan jij nou bepalen wie er goede spelers zijn. Je weet het verschil niet tussen ffa en rumble pit en je komt net eigenlijk om de hoek kijken als het gaat om de top van nl op halo. Alex vraagt jou alleen omdat jij zijn broertje balle likt door je kortzichtige kennis van de spelers. Als je top spelers wilt selecteren voor ffa vraag dan aan Airwave. Ik vind het hele idee zoiezo al belachelijk. Een selectie "top-spelers" om king tuur te vermaken tijdens zijn oefeningen voor de cpl. Hij gaat maar rumble pit MM spelen ofzo... Ik denk dat de top wel betere dingen te doen hebben....

gegroet

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2007
  2. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Hier valt niet doorheen te breken.

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

Je leest hem denk ik verkeerd, ik hoef de top niet uit te nodigen vriend, ik hoef ze alleen te beoordelen. Het verschil tussen FFA en Rumble Pit? Hetzelfde vriend, het is beide Free For All, misschien heb jij het over MLG FFA ofzo maar FFA = Rumble Pit. (kusje)

4. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel toevallig spelen ze daar mlg FFA

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

En wat wil je zeggen, MLG FFA is BR en geen Duals, what's the difference.

6. Towel

Towel Guest

Dan haal jij toch wat door elkaar. In halo wordt er geen onderscheid gemaakt tussen MLG FFA en FFA.

FFA = ieder voor zich, mlg settings met radar on
    rumble pit = ieder voor zich, slayer settings

FFA is dus niet gelijk aan rumble pit. Wat ze in amerika doen is FFA: Beginnen met een br, geen OS, rifles only weet ik veel.... En waarop beoordeel jij spelers?

?

7. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rumble pit is een FFA, wie dit niet snapt is achterlijk.

dus waar gaat dit allemaal over

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat wat tuur won was rumble pit,
    dat is met smg spawn en duals

9. Towel

Towel Guest

Het gaat erom wat niels al zegt. Rumble pit = geen ffa. Dat is een feit en hoef je niet over te discussieren. Wat tuur heeft gewonnen is een Rumble pit tournooi. De wapens controllen, de os timen, de map controllen noem maar op. Rumble pit is een game type van halo, ieder voor zich maar geen FFA. Zombies noem je immers ook geen FFA.

In amerika is het FFA tournooi waar tuur dus amper ervaring mee heeft. En dat willen we even melden. Dus de gedachte "Tuur 1ste van de wereld "ffa" en dan nu weer gaat niet op....."

10. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DENK NA
    free for all, is ieder voor zich, is Rumble pit een team game?

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    anders ben je effe realistisch gehandicapt ofzo

effe de verschillen op rijtje

rumble pit = smg spawn, duals, radar, power-up's
    ffa = br spawns, no duals , no radar, no power-up's

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Nee dat zijn termen die jullie hebben toegewezen aan die types. FFA is niet van Halo, het is een algemeen FPS / TPS gametype. FFA is Rumble Pit, MLG FFA is een Custom FFA, niks meer.

13. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RUMBLE PIT IS EEN FREE FOR ALL.

denk eens na, is het een teamgame, NEE, is het een ieder voor zich game . JA

14. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg toch ook niet dat het een Teamgame is?8) omfg

idd FFA staat voor Free for all en idd rumble pit is free for all
    MAAR die setting van free for all die tuur had gewonnen was Rumble pit
    en die settings lzijn totaal anders als de settings in dat tournooi.
    zo duidelijk?

15. FReaKBrainiacNL

FReaKBrainiacNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe normaal. ;) Maar bedankt voor de goede zorgen. Bovendien is het niet alleen een oefentoernooitje voor Fariko Tuur, als iemand zich met kop en schouders boven de rest toont, ben ik waarschijnlijk ook bereid hem/haar mee te nemen naar Dallas.

Now how you like them apples?

GreetZ, Alex

Oh en geen zorgen, SmartieZ is niet de enige; ik heb ook al een paar anderen die me helpen inschatten.

16. Towel

Towel Guest

Echt realistiq jij bent zooooo dom he. Een gemiste kans maar laat me je het uitleggen. Rumble pit en FFA zijn allebei ieder voor zich, maar daarmee kun je niet zeggen rumble pit=ffa. "Ieder voor zich" is een OVEREENKOMST. Je kunt toch ook niet zeggen dat batminton hetzelfde is als tennis alleen om het feit dat het een solo sport is= Maargoed, lastig om deze jongens wat bij te leren, mischien leer je het nog wel in de 3de klas.

Conclusie: King tuur heeft rumble pit gewonnen, en niet FFA. Klaar basta.

Veel Succes bij het zoeken naar een goeie FFA speler Alex. Wat ik weet vanm halo2 zijn twilight, kamach goeie ffa spelers. In halo3 zal er ongetwijfeld nieuwe goeie spelers rondlopen.

17. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo ga lekker ergens anders zeuren over rumble pit en FFA, want een kindjes zeg.. :p

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan het verschil?? Tussen Rumble en FFA

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Het verschil is dat je bij MLG FFA een BR Spawn en geen Duals hebt en de normale Rumble Pit gewone Slayer Settings heeft.

Ik weet het verschil, het feit is alleen dat Rumble Pit een FFA Game is, FFA is geen game op zit maar een GameType.

Conclusie Towel? King Tuur won het FFA Rumble Pit Tournooi. Misschien leer ik het wel in de 3e klas? Ga weg met je opmerkingen man.

20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend allemaal, CoD4 komt bijna uit mensen!
    Ga anders verder op onze site, in de Halo 3 Experience.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina