1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach als ik in tilburg en breda niks kan vinden trek ik wel in bij jou :+

    Hoe lang wachten nog? Ik weet nog niet of ik hem haal. Moet even gesponserd worden door iemand, Daarnaast is unreal er bijna daar ga ik ook wat tijd in stoppen.:)

    Mare ik heb eindelijk weer een werkende (draadloze) headset door een foutje van xboxsupport heb ik toch wel dik 2 maanden zonder gezeten. Dus zal wel wat meer online komen @live. Misschien dat ik nog een poging ga doen voor die try-out voor in je list :b:
     
  2. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah owner je bent ruim geslaagd ;)
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Ik snap geen reet van jouwn stuk priest, weet je waar de leestekens zitten op het toetsenbord? Wat is er mis wat bullet zegt?> Ik vind de naam ook als een turk klinken. Daarmee zeg je toch niks aanvallend over de turken?
     
  4. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    maar t is wel een compleet nutteloze opmerking waar niemand wat aan heeft?
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ga weg man, bij ons? FFA is een gametype, leuk dat jullie Halo peeps er een andere betekenis aangeven maar ga niet iemand lopen afkatten als hij het op de niet-halo manier opvat.
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wat Alex zegt of wat Alex van de CPL website afhaald? CPL bevestigt dat het geld gestort is, de 1 mil staat vast.
     
  7. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    dam gozer kom op zeg zo langs als mensen kunnen parten en schrijven wordt er over mensen rassen gespeculeerd

    in de romijnse tijd was je 1 barbaar in de middel eeuwen en bloody schoth o en nu 1 turk of marokaan of 1 surinamer datuis nou eenmaal zo

    in andere landen zeggen zij kijk die kut hollanders of ja djoedi je lijkt verdomme wel 1 kaasboer uit nederland daar doen wij ook niet moeilijk over

    boy ik snap je wel het is gewoon respect loos als je het zegt of doet maar zo is de wereld nou eenmaal helaas ook op forums

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  8. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    wat?? zeg je nu tegen mij damn gozer? waarom?
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde over Fariko, niet over CPL, ik heb alleen maar gelezen van dat over CPL op een brits forum. Maarja als het wel zo is, mag tuur het best proberen van mij.
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry? Kan het niet lezen, kan je er ff spellingscontrole overheen halen en misschien hoofdletters en leestekens gebruiken?
     
  11. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ben geen pietje precies als je het nie kan lezen ga je maar naar de oog arts
     
  12. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ohhh zijn we een beetje geirriteerd ??
     
  13. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor ;) vindt het grwoon irretand dat ik all veelemalen heb gezegt dat ik dislecties ben die mensen van qG hebbe altijd komentaar op alles en iedereen dat ze aar is naar zich zelf gaan kijken inplaats van naar 1 ander
     
  14. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh ok....dislecties dat is een ander verhaal (wist ik niet)
     
  15. FReaKBrainiacNL

    FReaKBrainiacNL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof je dat ik lieg over de naam Fariko Tuur op een publiekelijk forum? :lol:

    ---- start of matrix quote ----
    You think that is air you are breathing?
    ---- end of quote ----

    Voor eenieder die wel een serieuze bijdrage wil leveren aan het verhogen van het nederlandse Halo3-niveau: zaterdag 26 november zal het toernooi worden gehouden.

    Vanaf nu zal ik (proberen) de qG-thread niet meer te kapen voor Fariko-doeleinden; op www.fariko.nl is een forum aangemaakt waar gediscussieerd kan worden.

    In ieder geval bedankt voor de gastvrijheid van qG! ;)

    GreetZ, Alex
     
  16. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet waar, ik ben ook dislectisch.. ze bedoelen het niet slecht.. is gewoon super irritant lezen en als je dan ook nog dislectisch bent ( zoals ook ik ) kan ik het ook niet meer lezen, je moet je niet zo aangevallen voelen.. gewoon even moeite doen om iets fatsoonlijks te posten, doe ik ook en ben ook dislectisch

    ps: even goede vriende ik bedoel het goed
     
  17. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok sorry daarvoor dan, maar leestekens kan toch wel. Ik kon het namelijk serieus niet goed lezen..
     
  18. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ^zie mijn quote hans ^^
     
  19. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dislectisch bent kun je toch wel punten enzo zetten... kom op he, doe een beetje je best
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat die quote op? (mn antwoord is ja btw)
    Nee ik vond gwoon sterk dat opeens tuur meeging doen aan het FFA toernooi. Ik wens hem hierbij ook gwoon succes. Maar wie is dan die 'jury' die de top van nederland ff bepaald?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina