1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

Als Qualifiers Winner heb je je gekwalificeerd voor de finales, en als Finals Champion heb je finales gewonnen. Zit toch een behoorlijk verschil in of zie ik het verkeerd?

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hij bedoeld dat als je het gewonnen hebt heb je ook de qualifiers gewonnen.

3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen zielige mensen doen hier moeilijk over

lol

daar hou ik het bij je weet mijn standpunt van dit.

4. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn niet normaal hoeveel mensen moeilijk gaan doen over die kleine dingetjes, ach ik snap ook wel dat het een beetje overdreven is om het te melden. Maar kom op, elke clan wil een beetje opscheppen met wat ze behaald hebben. Dus het enige wat ik te zeggen heb is....: Laat ons!\o/

5. Gimbly

Gimbly Guest

trueO-*)

6. JeePee

JeePee Guest

Handewasser represent qG wel dik hard op 't WCG... check die clantag dan.

7. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damm allemaal dat moeilijk doen over die scores, ze kloppen allemaal hoor.. al da gezeik, sorry dat ik het zeg maar lijkt erop of jullie niks beters tedoen hebben en zwaar jalours zijn.. ik zou iig anders nooit poste ..

8. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Who cares, laat ze lekker Peter.

9. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zon standaard antwoord op hetgene wat er gezegd is. Ze zeggen altijd dat het jaloezie is, zon makkelijke opmerking echt. Het is gewoon overdreven wat jullie aangeven, en dat weten jullie zelf ook wel, en dat stoort mensen omdat dat het idee geeft van 'Kijk ons nou', snapje? Het is niet altijd jaloezie. Het is de manier waarop je het aangeeft. Ik snap dat jullie het zo laten zien, dat is verder prima, maar stop alsjeblieft een keer met het zeggen dat iedereen die commentaar heeft op zon post 'Jaloers' is. Niet iedereen bedoeld het namelijk zo. Zon opmerking maakt het namelijk meteen negatief. Verder is het een mooie lijst hoor :)

Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  10. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik het erbij gezet "sorry dat ik het zeg" en ik loop er niet mee te pronke en te showen.. en helemaal niet van "kijk ons nou" en ik kan je zeggen van CoD2 & CoD3 klopt helemaal van GoW snapt iedereen dat het klopt ( het recentst ) ..

@ NemoMeMeliorEst.. laat mij 1 post zien waar ik ermee "pronkt" ..mocht je die vinde dan bied ik voor mijn antwoord mijn excuses aan .. zoniet dan bied jij je excuses aan voor jouw post ??? .. eerlijk is eerlijk..

11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat ergens in een pagina, helemaal niet zichtbaar. Gewoon met de dingen die we bereikt hebben, laat dat dan gewoon lekker. Om hier te gaan posten over onze stats vind ik echt zo laag. De meeste mensen hebben niks te laten zien, of kunnen het nergens laten zien, dus ik denk dat jaloezie een deel is. En overdrijven? We hebben niks over die lijst gezegd, hij staat op de site zonder reclame er naar toe of iets dergelijks. Maar ja het zal wel.

12. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ook wel, het is ook geen aanval van mij. Maar ik erger me aan het feit dat als het over een clan gaat die iets heeft gedaan, dan is het standaard tegenantwoord, niet zo zeuren jullie zijn gewoon jaloers, snapje? Daar kan ik gewoon niet tegen. Ik ben het verder met je eens :)

13. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap je 100% .. ligt ook niet aan jouw maar als je die tekst van hun met neutrale ogen bekijkt, snap je mijn antwoord .. als hun allemaal eens gaan zoeken op internet zullen ze nergen mij ( martijn,hans etc.) zien 'pronke/opscheppe/showe/stoer doen' met die stats .. niet gezecht dat wij nooit iets zeggen over onze stats ( behalve eens een keertje poste dat we iets hebben gewonne maar dat willen mense ook weten ? zo niet dan kijk je niet .. )

ps: NemoMeMeliorEst, wil je nou mee doen in die wedeschap :):)*)

14. dutchdragon

dutchdragon Guest

damn waar maak je je druk om

15. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, bedoel je dat van dat pronken? :) Neej daar doe ik niet aan mee, want ik heb al gezegd dat het geen aanval was op jullie, want ik snap jullie en ik vind het goed zoals het staat enz, het was meer een opmerking over het gebruik van het woord 'jaloezie'. Verder had ik geen opmerkingen over jullie of jullie posts of jullie site. :b:

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
  17. SmartieZ

SmartieZ Guest

Tsja misschien is het in een zekere zin ook wel pronken? Waarom zou ik er anders neerzetten wat we behaald hebben? Ik bedoel wij hadden de Ladders kunnen winnen maar de Playoffs kunnen verliezen (aka Natural Sepremacy 2x gedaan heeft op GoW), dat deden we echter niet en daarom zet ik ze er bijde neer. Daarbij zijn wij niet degene die ze hier komen posten, het zijn mensen die hier over die onnuttige dingen komen zeuren (1ce again). Eigenlijk is het ook best wel logisch, aan ons team zit een bepaald sponsorgehalte aan vast, ook deze personen willen op een duidelijke manier de resultaten bekijken, daarbij is het ook echt een prestatie en op prestaties mag je trots zijn, toch?

@ JeePee, Handewasser was bij de NL Organisatie ingeschreven als Handewasser, dit valt online niet meer te veranderen maar elke wedstrijd die hij speelt zal onder de accountnaam qG Handewasser zijn ;) ben maar niet bang.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2007
  18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het schijt me ook vrij weinig, en dat jullie ermee pronken moeten jullie weten, ik geef alleen aan dat je qualifiers/voorronde's van Nederland niet kan winnen, omdat er geen winnaar uit kwam. alleen mensen die naar de finale's mochten kwamen eruit.

Dat jullie er meteen jaloezie van maken is juist het trieste, jezelf aangevallen voelen door een opmerking van een één of andere gast op een forum. =D relativeren mannen

19. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet gwoon zeker dat er mense jalours zijn ookal gaan ze dat hier 100% ontkennen maar dat maakt mij geen reet uit .. als je iets tegen qG hebt post het dan niet hier ( kom hier dan niet in de 1e plaats ? ) no offence to any1 ...

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb helemaal niks tegen qG, waarom denk je dat, omdat ik niet JULL13 PWN3N AL DIE N00BS KEIHARD post? En mensen die jaloers zijn op jullie online-achievments zijn no-life, want welke mongo's geven zoveel om een spelletje dat jaloezie en nijd om de hoek komt kijken? ik kan je vertellen, mij boeit het geen reet. Ik zei alleen maar dat het niet klopte van die achievment lijst omdat het daadwerkelijk niet klopt. Dat je het niet veranderd moeten jullie weten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina