1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    K vind het gewoon een mooi plaatjeO-)
    Voeg maar aan je Friendlist toe: inT Xrated

2. TuinmaN

TuinmaN Bo0m Headsh0t!

Leuk Bevonden:
    0
    Haloooo 3 gaat knallen mensen! Kan niet wachten! _O_

3. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je zeker gelijk ik, chille gT trouwens respect voor de tuinman! Durf het eigenlijk niet te vragen maar wat is je beroep?:D

4. TuinmaN

TuinmaN Bo0m Headsh0t!

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah ik ben geen Tuinman als je daar op doelt, zit nog op school en m'n nick heeft verder niks met m'n beroep te maken hahah,krijg het vaker te horen hoor ;)

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    komt vast door die groene vingers en die buurtonvriendelijke zwaar verlichte zolder! gnaaaaaah:lol:

6. TuinmaN

TuinmaN Bo0m Headsh0t!

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha....doe niet aan telen :b:

7. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok roger that maar dan moet ik nog zeggen dat je nickname echt meesterlijk is!

8. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Javelin relax ff man:b:

Zelf vind ik wel dat jullie vrij lucky waren, want jullie zijn toch 3 à 4 keer verslagen die dag..Wij versloegen jullie ook met 5-1 geloof ik, maarja jullie hebben SG toch wel ge-ownd in die halve finale dat geef ik eerlijk toe:9 , goed gespeeld daar..

Wij moesten in de halve finale tegen qG, dan raad je t al8)

9. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Wow in eens gaat hier iemand de grote jonge spelen hoor. Maar als je echt zo grote mond heb dan zeg je het volgende keer nog een x voor me neus :). "Want dan ga ik wel op je leggen ben je dood" Sukkeltje Schelden kan je doen het doet me niks.

Ik heb je toch netjes hand gegeven, en gezegt goed gespeeld. Maar jullie waren ook beter in de halve finale dan ons omdat het bij ons tegen zat. Maarja met jou zo'n ****** sukkeltje ga ik echt geen tijd meer aan besteden.

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Feit blijft ReaListiQ dat TW op Europees niveau bleef, terwijl pG met Quake 4 de wereld rondtrok ;-). Op PC en 360.

11. TuinmaN

TuinmaN Bo0m Headsh0t!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha chill is allebei, jullie hebben ons een keer verslagen en wij jullie een keer, en wij jullie toevallig in de halve finale, waardoor jullie eruit lagen. Big deal, anders spelen we een keer een fun match op xbl ;) :b:

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

SUPR3M3 we moeten tegen jullie in het ConsoleGaming toernooi. Contact EXp3r1EnZ of Ar1d1Ty maar even voor een match.

13. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom, ik kon gewoon tegen me verlies. Maar jullie vatte die sarcasm post een beetje verkeerd op. Ik bedoel het was onze eigenschuld gewoon dat wij er eerder uit lagen. DAarom hoef je teammate niet ineens een grote bek te hebben.

14. TuinmaN

TuinmaN Bo0m Headsh0t!

Leuk Bevonden:
    0
    De sarcasm note was indeed een beetje lame, en stealth is altijd een flapuit, ik weet zeker dat hij het niet zo bedoeld hahah, achjaaaa move onnn :D

15. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crap, wij loten altijd tegen qG:+

Zal zo ff eentje toevoegen:)...

16. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    TuinmaN, ik ken jou volgens mij van halo 2, wij deeden altijd FFA's met neo ik jij en nog meer aapies ;).

17. TuinmaN

TuinmaN Bo0m Headsh0t!

Leuk Bevonden:
    0
    zou heel goed kunnen dat spel heb ik grijs gespeeld, had je ook meegedaan aan de WCG? Kan niet wachten op halo 3, dan raak ik GoW ook niet meer aan. Halo 3 is toch meer mijn ding :D

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
  19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
  20. SmartieZ

SmartieZ Guest

Damn, dat had meer een verrassing moeten blijven voor qG members. LAN vergaderingen etc zijn onderweg namelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina