1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Owned
     
  2. Basjee-XBOX360

    Basjee-XBOX360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat hier nu gewoon een clan gepromoot kan worden want daar zijn die topics toch voor gemaakt
    -xAoDx RAMP4GE
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nou, nu in het echte leven nog.
     
  4. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ruik een mooie stalen slotje aankomen.

    Of de Banhammer.
     
  5. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al zo veel bereikt met gamen.
    ik heet QG neminis
    ik heb geen vrienden ik ga nooit uit. ik heb alleen vrienden op xbox
    jij bent egt een vriendloos triest vendje denk je niet over je sociaale leven
     
  6. Nemesis echt vet, heb jij enig idee hoeveel clanmatches ik al in totaal heb gewonnen? Enig idee of ik voor GoW nog andere games gedaan heb waarbij ik tot de beste van NL behoorde? Nee, dus ga please niet zeggen dat je meer hebt gewonnen dan ik.
    Als jij een spel doet en je vindt het leuk ben je er meteen goed in, same here. Ik speel al heel lang GoW en heb idd nog niet van qG gewonnen, GoW is een teamspel, wie zegt dat ik individueel slechter ben dan qG members? Jij doet nooit GoW en je hebt nog nooit met mij in een lobby gezeten dus wie ben jij om te oordelen over mijn skillz? Zoals Ar1d1Ty zou zeggen, Get Outta Here _0/

    Oja en over dat patsen kijk eens wat ik net vond bovenaan pagina 17 over Darkness:

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2007
  7. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:-
     
  8. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Nemesis echt vet, heb jij enig idee hoeveel clanmatches ik al in totaal heb gewonnen? Enig idee of ik voor GoW nog andere games gedaan heb waarbij ik tot de beste van NL behoorde? Nee, dus ga please niet zeggen dat je meer hebt gewonnen dan ik.
    Als jij een spel doet en je vindt het leuk ben je er meteen goed in, same here. Ik speel al heel lang GoW en heb idd nog niet van qG gewonnen, GoW is een teamspel, wie zegt dat ik individueel slechter ben dan qG members? Jij doet nooit GoW en je hebt nog nooit met mij in een lobby gezeten dus wie ben jij om te oordelen over mijn skillz? Zoals Ar1d1Ty zou zeggen, Get Outta Here _0/

    geniaal._O_
     
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, mijn sociale leven is top.

    Wat jij wil, jij bent mijn tijd niet eens waard. Leer eerst eens typen.

    EDIT: O, ik dacht dat je het over mij had... Maar als ik die QG neminis was zou ik me er geen fuck van aantrekken wat jij allemaal blaat.
    EDIT2: Vertaal die laatste zin even voor me als je wil?

    Wow, 1 dingetje, mooi opgezocht. En vertel, welke games heb je nog meer gespeeld. Hoeveel clanwars je hebt gewonnen met GoW? Niet superveel iig. 70-100 ongeveer?
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  10. Games die ik nog meer fanatiek gespeeld heb:

    Red Alert 2 (PC)
    COD (1) (PC)
    Battlefield: Vietnam (PC)
    Chromehounds (Xbox360)
    Fifa World Cup '06 (Xbox360)
    Gears of War (Xbox360)

    Tussendoor nog World of Warcraft maar dat is nou niet bepaald met clans en clanwars ;).

    Hoeveel clanwars ik heb gewonnen met GoW? Tallozen. Hoeveel clanwars ik heb gewonnen in totaal? Ontelbaar.

    Waar ben jij allemaal goed in geweest Nemesis? Sudoku zeker :lol:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2007
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    C&C Tiberian Sun (PC)
    Call of Duty 2 (X360)
    GuildWars (PC) (Speel ik nog steeds)
    World of Warcraft (PC) (Kan wel met guildwars) (Speel ik nog steeds)

    Maar ja, we worden het toch nooit eens. En ik weet niet wat iedereen over mijn sociale leven blaat, maar ik zit hier alleen 's ochtends en 's avonds als ik niet uitga. Ik denk namelijk dat mijn sociale leven een stuk leuker is dan die van een boel mensen hier (Nee, hier bedoel ik niet jou mee CoNNeCTiCuTZooi, ik weet niks van jouw sociale leven, hoewel dat detective werk van je wel een beetje vaag is...)

    Ik speel de laatste tijd ook meer op m'n PS3 en PC (GW en WoW). Nu is het wachten op Huxley. Maar ik stel voor dat we het hierbij laten, anders blijven we bezig (Tenzij je verder wilt gaan).

    @VassiliZaitsev0: Jij drinkt waarschijnlijk nog niet eens, dus bemoei je je hier niet mee en pak lekker een glaasje cola in de kinderdisco.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  12. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Oew die kindercola van vroegah was wel geil btw8) \o/
     
  13. Ey timbo kan je ook nog een post maken met enige inhoud? :p
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol :9. Misschien kan je aan VassiliZaitsev0 vragen of hij wat over heeft voor je :)
     
  15. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    @ rbert: Kijk, jij bent mijn idool, dat weet je toch, dus ik probeer alles van jou na te doen, en dan krijg je maar geen posts met inhoud8) :+

    Owjah, ik stuur hem zo nog wel ff een PM_O_
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    @SmartieZ: Auto height werkt nu ook in FireFox :)
     
  17. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    SmartieZ, kom ff op msn, ik heb nog wat aardig belangrijke ideeen.
     
  18. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    SUPR3ME met een 3 voor jou, meneertje:lol:
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Daarbij zeg ik maar een ding, Nemesis zit ongeveer een half uurtje per week op de 360. Nu even een paar uurtjes meer dankzij de H3 Beta. Rbert daarentegen is vrijwel altijd op LIVE te vinden.
    Daarbij wist Nemesis met zijn clans DL en eVo de shit te brengen op COD2 en die members zijn nu de key-spelers in qG.

    @ M3RC3NARY, ongelofelijk triest mannetje dat je bent. Een beetje e-mails rond gaan sturen echt hier geniet ik zo hard van hé. Quote van Legendary's e-mailtje die hij voort gemakt even doorstuurde:

    SmartieZ houdt wel van scores verzinnen geloof ik. SmartieZ is heel erg goed in dingen verzinnen, ook in clannamen en namen van clanmembers. In het verleden heeft SmartieZ namelijk zelf Call of Duty 3 Clans verzonnen en daarmee losses gereport aan AK47. Dit is gecopied van de qG I ResultPage:

    10.01.2007 Smoke Soldiers GameBattles War 3 : 0 Won
    AK47 Lineup: AK47 KillaH, AK47 PureSpartan, AK47 MajinGoku, AK47 EXp3r1EnZ
    Smoke Soldiers Lineup: SSxNicotinE, SSxCameL, SSxMarlborO, SSxChesterfielD
    Wauw SmartieZ sinds wanneer spelen Killah, PureSpartan, Goku en Experienz COD3? Wel even de goede spelers bij je Lineup doen als je zomaar een clanmatch en score verzint he Vooral die SSxNicotinE is goed verzonnen, die zien we zo nog terug.

    10.01.2007 Smoke Soldiers GameBattles Team Battle 2 : 0 Won
    AK47 Lineup: AK47 SmartieZ, AK47 Deadbringr, AK47 Headshotz, AK47 DrksphinXz
    Smoke Soldiers Lineup: SSxNicotinE, SSxCameL, SSxMarlborO, SSxChesterfielD
    Wauw SmartieZ, hoe komt het dat AK47 DrksphinXz zich helemaal niks meer herinnert van deze match?

    13.01.2007 Skill Overdoze GameBattles HQ 3 : 0 Won
    AK47 Lineup: AK47 SmartieZ, AK47 Headshotz, AK47 DrksphinXz
    Skill Overdoze Lineup: SOz I NicotinE, SOz I Apocaly, SOz I Azzerty
    Wauw SmartieZ, als je namen verzint he, moet je wel opletten dat je niet 2x dezelfde doet. Ik zie hier bij je verzonnen matches 2x de speler NicotinE staan, deze totaal onbekende speler is zeker van de Braziliaanse clan Smoke Soldiers, naar de Canadese clan Skill Overdoze gegaan he? AK47 DrksphinXz herinnert zich ook hier weer helemaal niks van de match, raar zeg.

    SmartieZ je bent echt een zielig ventje, GTFO. Oja en 2x tegen de Smoke Soldiers op 10 Januari, wat zeiden ze? We worden ingemaakt, we willen meteen dezelfde dag nog een rematch!


    1. Je weet er geen drol vanaf.
    2. Ongeveer 95% van de shit die er gezegt wordt klopt niet, ik zeg het niet alleen maar ik kan het ook bewijzen, de teams die daar staan bestaan namelijk nog gewoon (na een stuk of 7500 namechanges, maar ze bestaan nog wel).
    3. Jouw niveau is in één klap zo dicht mogelijk naar 0 gebracht, GG merc.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina