Daarbij zeg ik maar een ding, Nemesis zit ongeveer een half uurtje per week op de 360. Nu even een paar uurtjes meer dankzij de H3 Beta. Rbert daarentegen is vrijwel altijd op LIVE te vinden.
Daarbij wist Nemesis met zijn clans DL en eVo de shit te brengen op COD2 en die members zijn nu de key-spelers in qG.
@ M3RC3NARY, ongelofelijk triest mannetje dat je bent. Een beetje e-mails rond gaan sturen echt hier geniet ik zo hard van hé. Quote van Legendary's e-mailtje die hij voort gemakt even doorstuurde:
SmartieZ houdt wel van scores verzinnen geloof ik. SmartieZ is heel erg goed in dingen verzinnen, ook in clannamen en namen van clanmembers. In het verleden heeft SmartieZ namelijk zelf Call of Duty 3 Clans verzonnen en daarmee losses gereport aan AK47. Dit is gecopied van de qG I ResultPage:
10.01.2007 Smoke Soldiers GameBattles War 3 : 0 Won
AK47 Lineup: AK47 KillaH, AK47 PureSpartan, AK47 MajinGoku, AK47 EXp3r1EnZ
Smoke Soldiers Lineup: SSxNicotinE, SSxCameL, SSxMarlborO, SSxChesterfielD
Wauw SmartieZ sinds wanneer spelen Killah, PureSpartan, Goku en Experienz COD3? Wel even de goede spelers bij je Lineup doen als je zomaar een clanmatch en score verzint he Vooral die SSxNicotinE is goed verzonnen, die zien we zo nog terug.
10.01.2007 Smoke Soldiers GameBattles Team Battle 2 : 0 Won
AK47 Lineup: AK47 SmartieZ, AK47 Deadbringr, AK47 Headshotz, AK47 DrksphinXz
Smoke Soldiers Lineup: SSxNicotinE, SSxCameL, SSxMarlborO, SSxChesterfielD
Wauw SmartieZ, hoe komt het dat AK47 DrksphinXz zich helemaal niks meer herinnert van deze match?
13.01.2007 Skill Overdoze GameBattles HQ 3 : 0 Won
AK47 Lineup: AK47 SmartieZ, AK47 Headshotz, AK47 DrksphinXz
Skill Overdoze Lineup: SOz I NicotinE, SOz I Apocaly, SOz I Azzerty
Wauw SmartieZ, als je namen verzint he, moet je wel opletten dat je niet 2x dezelfde doet. Ik zie hier bij je verzonnen matches 2x de speler NicotinE staan, deze totaal onbekende speler is zeker van de Braziliaanse clan Smoke Soldiers, naar de Canadese clan Skill Overdoze gegaan he? AK47 DrksphinXz herinnert zich ook hier weer helemaal niks van de match, raar zeg.
SmartieZ je bent echt een zielig ventje, GTFO. Oja en 2x tegen de Smoke Soldiers op 10 Januari, wat zeiden ze? We worden ingemaakt, we willen meteen dezelfde dag nog een rematch!
1. Je weet er geen drol vanaf.
2. Ongeveer 95% van de shit die er gezegt wordt klopt niet, ik zeg het niet alleen maar ik kan het ook bewijzen, de teams die daar staan bestaan namelijk nog gewoon (na een stuk of 7500 namechanges, maar ze bestaan nog wel).
3. Jouw niveau is in één klap zo dicht mogelijk naar 0 gebracht, GG merc.