Huh? Wie is deze boy dan? Silenc3r? Ik ken hem niet in halo2, als hij nederlander is dan zou hij niet in de top8 rumble pit staan. En dan nog rumble pit is al een tijd nietmeer hip, en king tuur was toch de echte die de ruble pit tournament won.
oooh fuck Silenc3r hij is echt beest in halo 2. Met FFA speelde ik altijd met hem hij is echt een toffe gast. soms uit brde ik hem maar meestal altijd wel gelijk op .
Dan is het dus een noob Hoe bevalt trouwens de halo3 beta jongens? Ik zie hier echt al boys 200+ games spelen
Towel Towel Towel, je weet het toch Team games niks voor mij maar wij wonnen wel van jullie team met YupYup haha. (nee niet SG maar die daarvoor) Maar toen met SG x werden we door jullie gebuttraped...
dude waar slaat dit echt op.. hij in de top8 is echt een grap ! hij is wel goed maar top8 NEH in de top 8 van UK staat die eens maja
In het laaste MLG Tourney versloeg hij in z'n laatste match Str8rippin Z (Type Zero Hour) met 15-8. MLG zet haar nieuwe circuit op en de nieuwe MLG (Orlando?) gaat Silenc3r heen, op de MLG site zie je namelijk de LAN players, online tourneys niet weergeven.
Nou nou nou forreal zo kan ie wel weer. Laat smartiez eerst ff vertelle wie hij precies is. En reaper, wanneer ben k dan door jou aangepakt met mijn team?:{ Ik heb nooit een team gehad, en als je Gohide 1 , 2 en 3 bedoeld, daarmee gaven we jullie wel pakkie hoor . Maar k herriner idd wel een game dat k van jullie verloor, maar daar zat k in een random team. Maargoed, maakt niet uit wie van wie wint
Wat waarvan wanneer? Misschien is het beter dat je gewoon even met hem speelt, ik weet nog niks van zijn profielen maar ik geloof dat hij ze op ons forum wel gaat posten hé. FoShizzle zit jij bij Maesstro in het team?
SmartieZ we weten dat al je teams superieur zijn en onverslaanbaar. Waarom zijn er eigenlijk ladders? Waarom worden er online toernooien gehouden? Waarom zijn er LANS? Waarom is de WCG er? Waarom gamen mensen nog tegen qG? Het is allemaal zinloos mensen, qG is toch de beste! SmartieZ ik kan echt niet wachten totdat 1 van je teams op zn bek gaat op een LAN ofzo. Ben benieuwd hoeveel smoesjes je nog in je grote smoesjes boek hebt staan. Wauw dat wilde ik nog ff kwijt, vanaf nu zal ik proberen aardig te blijven.