1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

is zijn ego daarom mocht ig loco hem niet en werd hij afgezeikt.

En nou ga jij me zeggen dat loco geen ego heeft :lol: :lol:

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Bah ja moet je tog niet aan denken.
    In Ic3 zitten alleen maar mensen met 6pack en gespierde tri-seps en bi-seps die 100 killo kunnen tillen.:9

3. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    wel haha maar loco is gewoon goed op bijna allee games die hij speelt zeg nou eerlijk op welke game is loco bagger die hij heeft gespeelt?

silencer daarin tegen was goed op halo 2 na veel uren en graw 2 maar daar is geen kunst aan dat kan popeye nl zelfs.

maar hijs natuurlijk wel beter als jouw he inferno :p dat is popeye nl ook op halo :D

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    K kan je vertellen dat we allemaal gemiddelde lengte hebben en gemiddelde Zwaarte

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

Wil je nu aub zeggen wie Loco precies wel mag? Vizualz (iG Teamleader) zegt het zelf, Loco en ExPoZe mogen niemand anders dan de iG leden. Raver jij weet het toch ook, zelfs op de TW forums komen ze dah shizznit uithangen..

Wow thanx, niet verwacht dat van je te horen :).

6. Towel

Towel Guest

Smartiez beetje vreemd dan dat je zo snel een kerel in je team neemt die je voor de gek houdt door te beweren dat hij mlg FFA's af reisd. Eerst ff wat verder verdiepen in de halo2 mlg scene dan. Ik raadt je infernos aan. Hij geeft je van alle spelers de biografie. Forreal heeft er ook veel verstand van!

7. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    haha loco mocht mij ook nooit voordat die in TW zat veel mogen mij niet tot ze met me spelen en zag dat ik nie zo serieus speelde en meer grappe maakte..
    heb veel komishe momenten met die gozer gehad. (ook al is het voor sommige moeilijk te geloven :p)

loco mocht expoze ook nooit. diep van binnen denk ik dat het nog steeds het zelfd eis want as je vroeger de flame wars tussen EM/stars en xgx mee maakte oh jee. het wa sloco tegen de rest.

maar loco beoordeelt je snel en als die verliest dan noemt die je slecht das gewoon loco :p

8. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    infern0s als in de uk speler?

weet nie of hij raging infenro heete?

ben helemaal in de war door al die inferno's :p

9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die Gast gaat dan op je Zitten( met zn 100 kilo ) en zo probeert hij te zorgen dat je geen adem kunt halen.. Dan kan je Je Silenc3r noemen:b:

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Nah Silenc3r is gewoon een goede speler, that's all.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2007
  11. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Kan aan mij liggen, maar ik vind die iG Expoze gewoon een relaxte kerel. Doet gewoon tof tegen me. Ken die Loco alleen niet zo, wat ik van hem hoorde is dat het niet zo'n hele relaxte gast was...

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Expoze is ook een toffe kerel, als hij jou mag. Voor de rest fucked hij elk forum op waar hij z'n handen aan kan krijgen, net als Loco G O D.

13. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is denk ik een andere EM

14. SmartieZ

SmartieZ Guest

Elite Mercenaries uit de UK, Rainbow Six 3 team op de Xbox1. Maargoed kan ook een andere EM zijn hij was toen 15 dat is nu dus 19. Hij klonkt trouwens wel als een autoband zo'n k*tstem had hij.

15. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    EM uit UK ja Diamond wolf was de leider.

nooit van blacknugg gehoort :confused:

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

het wat iets met Black. Ik dacht Nugg of Nutt of Lock ofzo. Hij vertelde wel dat het een beastly team was op Rainbow. DSF en G's ofzo kwamen ook voorbij, daarom begon ik toen op het forum van TGz nog een keer te vragen wie nu de beste was ''vroeger'' misschien herinner je je dat nog?

17. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    kan wel ja kreeg je dikke flame op je d ik haha :p

zal ff aan loco vragen of hij black nog wat kent aangezine hij in eM zat.

net gedaan en hij kent die kerel niet dus of die kerel zat beetje fame te halen bij je :p of het is een compleet andere EM.

achja back to epic movie check zo wel veder :) btw inferno get ready want binnekort ben ik terug @ de beta :p

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

Net gevraagd op MSN. EM | Effective Mercenaries.

En tbh ik had geen flame toen met TGz, het was meer TGz vs DSF daar want jullie waren allebei 'de beste' en hadden allebei playoffs gewonnen dus.

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik verveel me een beetje dus ik maak een verslagje over halo 3 beta en ik lees even consolegaming het forum. Doe ik vrijwel nooit maar wat kom ik daar tegen een topic dat gaat over smartiez. Goed ik ga het lezen kom ik het volgende tegen allemaal vrij nieuw en niet langer dan 1 uur geleden. Ik wilde me eigenlijk niet bemoeien met de verzin discussie van jou maar goed dit slaat gewoon nergens op:

Ik of ieder andere oud speler uit DoS zal nooit maar dan ook nooit zo`n uitspraak hebben gedaan over een onderwerp als dit. Dus waarom betrek je ons er dan bij? Ik ken heel die gast niet waar je die discussie mee aangaat dus waarom betrek je een oudclan erbij die dit nooit maar dan ook nooit beweerd zou hebben. Goed ik weet niet wat je wilt bewijzen tegenover hem maar dat wilde ik ff kwijt... Ben benieuwd wat je ermee wilt bereiken.

Link trouwens: en klik Zal niet lang open blijven

Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  20. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: this topic started before 12 our time so i think you added the line bcus maybe you forgot to post it that you got the info from somebody else.

dat wou ik nog ff bij mijn laatste post op CG toevoegen allene toen was die al weg.

maare het boeit hem tog al niet meer ik moest het van hem veratelen ook die post van expoze (bovenste van deze pagina) aangezien hij wel eens via zoeken op loco zoekt heeft TW phaz ook ooit eens gedaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina