1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    qG heeft zich al meerdere malen bewezen.

Ik weet niet welke Cups of andere dingen pG heeft gewonnen.

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  2. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx :),

We zien jullie ook op de WCG voorrondes neem ik aan?

Als je me nog nodig hebt, ik ben op msn.

3. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, ik zal ons Maandag meteen aanmelden.

4. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    1. dit zou qG als een compliment moeten zien, we hebben altijd respect voor jullie, dat weet jij, Ken, Majin, B U U, Ari, ex-marx allemaal stuk voor stuk.
    2. Is het arrogant om te zeggen; volg ons tijdens het WCG? NAda jongen, we zorgen ervoor dat er live TV is zodat iedereen thuis mee kan kijken, we zullen voor mooie plaatjes zorgen, pG plannen zijn groter dan alleen maar winnen, qG is daar een wezenlijk onderdeel van.
    3. Inmiddels weet je ook dat pG er alles aan zal doen om goed verzorgde LAN's op te zetten met de juiste sponsoren, zonder inschrijfgeld, reiskosten vegoeding voor spelers, de hele flikkerse boel, dit doen we niet om onze eigen shit te spekken, we willen een goede NL community creeren.

JOH weet je ik heb het idee gewoon een beetje dat SMartieZ andere clans het licht in de ogen nog niet gunt, dit is een hele foute instelling en uiteindelijk ga je het daar gewoon niet op redden.

Wij zullen het niet eens in ons hoofd halen op quadhost te spelen. Wzzrd is iets anders en word in ieders dienst gesteld met pG als host, wij proberen er voor iedereen iets leuks van te maken. xHLHx ik wens jullie ook het beste voor het WCG.

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    net 1 meer dan xHLHx denk ik, misschien ook niet! Lekker boeiend, of was je op zoek naar een compliment?

6. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is? Grootste Ego Cup Die robert heeft gewonnen?

7. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen pG en qG beter een niet aanvalsverdrag met elkaar sluiten.

Gaat wel lekker zo om de consolegaming en clangebeuren naar een hoger platform te krijgen.

8. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik hier op antwoorden? Luister als je iets kwijt wilt bel me dan of voeg me toe op MSN.

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    beste opmerking van de dag!:D

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    1-Zo kwam het niet over.
    2-Als je het over de voorrondes had: Excuses, maar als je het over de werkelijke WCG had: Zie die eerst maar te halen, er is zat competitie.
    3-Ik denk dat dat deels komt, omdat wat jullie allemaal van plan zijn wij ook al van plan waren. Bv: Ladders, LAN's.

En die quadhost kwam ook gemeend over. Iemand vraagt of de rest naar WZZRD komt om de toernooi match te spelen... Was dit niet het geval: Opnieuw excuses.

11. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0

Nee aha ok, kijk nu heb je iets waar je uitleg van kunt krijgen. Wzzrd daar spelen we aankomende dinsdag met 8 man tegen elkaar. We gaan dan het verdiepings interview maken met gamenations. Daarnaast gaan we 5 juni het toernooi GOW 3.0 (3kings) Hosten (vanaf de halve finale) Die word daar als lan door de laatste 4 teams gespeeld, dat hebben we geregeld voor iedereen. 4.0 daarentegen word groter aangepakt met meerdere games, dit is een samenwerking tussen pG en onze partners, dezelfde bioscopen als het WCG worden hier gebruikt aangezien we de faciliterend partner hebben als het WCG, wzrrd. Dus pG heeft ook alle wzrrd cafés en must see bioscopen tot zijn beschikking, dit doen we echter om buiten het WCG (voorondes moet ik zeggen) een LAN neer te zetten die elk kwartaal terugkomt, VOOR IEDEREEN.

12. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door CoNNeCTiCuTZooi
    Games die ik nog meer fanatiek gespeeld heb:

Red Alert 2 (PC)
    COD (1) (PC)
    Battlefield: Vietnam (PC)
    Chromehounds (Xbox360)
    Fifa World Cup '06 (Xbox360)
    Gears of War (Xbox360)
    Tussendoor nog World of Warcraft maar dat is nou niet bepaald met clans en clanwars .

Rbert wat lees ik nou pro-gamer van je ervaring.
    En dan zeggen dat ik een paar % kans heb om van je te winnen met GOW.
    Echt man LMFAO en jij noemt mij een noob.
    Wil je ook de rang van de leaderboards erbij zetten want dan kan ik pas zien hoe pro je bent.

13. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor robert, ik heb vandaag met hem gespeeld en vond hem eigk helemaal niet zo'n grote bek hebben. Ja een paar van die schapen opmerkingen mja dat hebbe pubers allemaal hea, jij ook, ik ook, hij ook, mauperd zelfs:9

jij blijft erover doorgaan hea...is het net ff stil|:-

14. Ik weet niet wat jij nou vaag loopt te lullen, maar ik volg je niet helemaal geloof ik? Jij bent idd een noob omdat je altijd loopt te huilen ja_0/

15.  
  16. pG Locustgod

pG Locustgod Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kerel jij ben goed zeker ik en robert owne je in elk spel dat jij speelt dat wij ook spele

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn er bedroeft weinig... Hij speelt geen games die jij en Rbert ook doen...

18. pG Locustgod

pG Locustgod Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
    yo martijn, wa ben jij dan een no-game wonder<

19. Haha Locust dist ze allemaal, je moet trouwens alles ongeveer vanaf pagina 50 lezen man. (Robert hier) ;)

20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    CoD2, CoD3...

Wat is jou verdere geschiedenis?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina