1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat ook op gymnasium maar vond grieks en latijn nutteloos dus benk naar vwo gestapt of getrapt :p whatever

2. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Maken we zelf wel uit.
    Je bent alleen zo trots op je lijstje, terwijl je ook 15 bent, dus wat heb je nou aan game-ervaring man!
    Zit toch niet zo te schreeuwen.

Ga fijn leren, mag je van je ouders misschien weer online

3. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je je eigen advies eerst eens opvolgen. Meneer VWO.

4. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt ie zelf wel uit.

5. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    woeta ik weet meneertje :) ik sta bekender als Lovebringr dan Deadbrinr ;) en daarom hou ik deze topics liever schoon en dat niet iedereen tegen elkaar loopt te schreeuwen mijn beste vriend ..
    alben ik geen fyenoord fan komt in de game wereld 'geen woorden maar daden' heel goed van pas .. en qG heeft zich al bewezen pG moet dat nog doen .. als ze ons willen (be)spelen in clanmatches nou dan daag ons maar uit .. ipv zeggen dat ze bete zijn want dat is laag omdat het NOOOOIt is bewezen ;)

love u all ;)

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  6. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat inmiddels al wel duidelijk is gemaakt. Of mensen moeten na 4253 die zin gelezen te hebben nóg moeite hebben met verwerken?

Dat dacht ik al.

7. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus :

Back to the point .. qG I Topic = no trash talking

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je dat ik 20 quotes maak van qG members met de bewering dat ze beter zijn dan pG Beta?
    Dan zet ik er tegenover dat jij er 2 maakt van pG members dat ze beter zijn dan qG.red. Deal?

Ik hoop dat je me punt snapt.. Je bent best een aardig jong Deadbringr, maar je moet door de beweringen heen kunnen prikken. Als je nadenkt weet je dat pG niet degene is die hoog van de toren blaast.

Enige wat ik tot nu toe van pG gezien heb is Robert die Ari uitdaagd door te zeggen dat hij beter is. Ondertussen is hij door Robert uitgedaagd, maar betwijfel ik of hij gaat spelen. Geinig bijkomertje is overigens dat Locustgod hem vanmiddag heeft uitgedaagd, Ari's response: Nee ik speel niet tegen je! Je campt (locust?)! Je hebt een slechte host (locust?)!

Toch apart. Maar ik begin weer naast de plank te slaan, waar ik op doelde is dat ik niet snap waar al die haat en gebluff ineens vandaan komt? Voelen jullie je bedreigd? Is dat het?

Gun een opkomende clan gewoon hun plezier.

9. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik een hele vieze quote over maken die ik rechtstreeks uit onze VWar database kan halen, maar ik laat het maar.

De opmerkingen die jullie zelf maken blijken voor jullie met een knipoog gemaakt te zijn. Zo komen ze absoluut niet over. Misschien is dat bij ons ook het geval, maar zover ik dit topic volg is er door niemand van ons gezegt dat wij jullie owned of dat jullie slecht zijn. Het enige wat gezegd is, is dat jullie jezelf nog moeten bewijzen. Ik snap heel de ruzie niet echt meer, laten we gewoon weer normaal met elkaar omgaan en het allemaal wel zien op de WCG.

Excuses van onze kant als er iets gezegd is over dat jullie slecht zijn. Maar ik vind wel dat jullie ook een aantal opmerkingen gemaakt hebben, ook al was het met een knipoog.

PS: Begin niet over SmartieZ, want hij heeft NIET gezegd dat jullie slecht zijn, in geen van zijn posts hier. Ook zegt hij niet dat wij jullie ownen.

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  10. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vies dat je handschoenen nodig hebt om 'm vast te pakken?

11. Doe 'ns

12. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, toch niet. Het is in ieder geval wel wat anders dan dat wij jullie gevraagd hebben (Of dat moet later gebeurd zijn).

13. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem liever uit onze vWar database eerlijk gezegd LOL!:D
    Toch blijf ik je een goeie vent vinden!, in ieder geval common sense

14. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
  15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    was nog aan het editen!

16. Hey Nemesis ik heb een vraagje. Ik ben nu ff met vWar bezig en alles lijkt tamelijk eenvoudig. Weet alleen niet hoe ik bij de results van de "hoofdpagina" de mapscore kan neerzetten ipv de roundscore. Als je verder klikt op de clanmatch staat er bij Final Result wel gewoon de mapscore.

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    stouterd!

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    O ok, ja ik snapte dat van die vWar database niet. Maar ja, het moet maar afgelopen zijn vind ik. Dikke bullshit allemaal eigenlijk.

19. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Moment, ik pak ff onze admincp erbij. Ik edit dit bericht zometeen.

EDIT: Opties: Show Real Results: No. En bij de war zelf: Final Result by Locations: Yes.

20. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    nou eerder hele dunne natte stront, poepluiers vol echt waar!
    hoop nou niet dat SmarTieZ denkt dat ik jullie thread meteen een natte stront thread vind, want dan begint de shit weer van vooraf aan LOL LOL LOL

/Mod Mod-tags zijn voor mods, dus om verwarring te voorkomen deze gelieve niet te gebruiken in posts en signatures

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina