conclusie: elkaar uitdagen op live stelt niks voor degene met host wint meestal (tenzij die echt noob is). 2 goeie spelers spelen op LAN tegen elkaar of op een Random host.
Des al niet temin () denk ik dat ar1d1ty hier erg word onderschat, er zijn mensen op live die zowel Ar1 bewonderen en Locustgod heeft zeker ook fans om het maar zo te zeggen, robert is een speler die ook snel groet en zeker niet afleft tegen een van deze spelers. Ik vind dat tussen deze 2 jongens geen match moet komen omdat ik zeker weet dat als ze elkaar op het WCG zien net zo hard gaan chillen zoals op die vorige LAN.
Wat ik wel bizar vind is dat ik nog wel reen redelijke grote mond geef op forums, maar ik speel wel het spel Gears of war, aangezien deze forums 99% gaat over gears of war vind ik toch dat sommige mensen te groote praatjes hebben, de spelers die elke dag 10 uur NON stop lopen te gamen om wat te bereiken met dit spel hebben meer het recht om het woord ``we`` of ``ons`` te gebruiken.
Ik ga niet lopen opscheppen over mij team ik weet alleen dat alle spelers verschikkelijk goed zijn in GoW, als er iemand 1v1 wilt speel dit dan op een goeie host ( experienz Maj1ngoku Mauperd goeie hosts)
zeker ook veel respect voor Volter die dit spel diep in de laten uren met mij speelt laterz
Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2007