1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Relax man, is het eindelijk een beetje voorbij begin je weer. Laat lekker man.

2. TDS Assasin

TDS Assasin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat jullie op de ConsoleGaming ladder staan, maar hoe lang spelen jullie daar al, is die 18 matche's over zoveel weken of wat? Ik weet niet hoe lang zo'n ladder duurt, 5 weken 6 maanden??

3. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0

wij pas 3 uurtjes!

4. TDS Assasin

Leuk Bevonden:
    0
    pas 3 uurtjes ingelogd op consolegaming.eu ??? hoe kom je dan aan 16 overwinningen

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

Volgensmij heb je het over qG, Mauperd hoort niet bij qG.

En wij spelen de 'odd' match op CG of GB, meestal trainen we gewoon voornamelijk voor WCG.

6. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    idem hier, doen nog weleens wat matches maar niet veel sjeg maar!

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

We hebben er al 100 gespeeld en ja spelen om XP op GB of CG begint ook te vervelen. Liever trainen voor de 40k op WCG>

8. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pFfffff man ik ben kapot, ik heb net ongeveer 20 pagina's zitten lezen...man man, jullie moeten echt eens kappen. Gelukkig is het nu weer een beetje rustig en gaan pG en qG weer hand in hand\o/

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hand in Hand? Er komen gewoon geen nutteloze opmerkingen meer dus hoeven we ook niet nutteloos te reageren. Simple as that.

10. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    hand in hand kameraden hand in hand gestolen fiets, lalalala ok deze opmerking was nutteloos.

Ontopic: vallen er geen prijzen te winnen met die ladders dan?

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Jawel yo, maarliefst een 'crown'! ladders zijn goed om te trainen, maar je hebt er verder niks aan behalve de erkenning die je voor je team krijgt.

12. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    aaah ok, die crown is gewoon een plaatje voor de naam van je clan dat je een season gewonnen hebt fzo:p?

13. iT heatshot

iT heatshot Guest

conclusie: elkaar uitdagen op live stelt niks voor degene met host wint meestal (tenzij die echt noob is). 2 goeie spelers spelen op LAN tegen elkaar of op een Random host.

Des al niet temin (:p) denk ik dat ar1d1ty hier erg word onderschat, er zijn mensen op live die zowel Ar1 bewonderen en Locustgod heeft zeker ook fans om het maar zo te zeggen, robert is een speler die ook snel groet en zeker niet afleft tegen een van deze spelers. Ik vind dat tussen deze 2 jongens geen match moet komen omdat ik zeker weet dat als ze elkaar op het WCG zien net zo hard gaan chillen zoals op die vorige LAN.

Wat ik wel bizar vind is dat ik nog wel reen redelijke grote mond geef op forums, maar ik speel wel het spel Gears of war, aangezien deze forums 99% gaat over gears of war vind ik toch dat sommige mensen te groote praatjes hebben, de spelers die elke dag 10 uur NON stop lopen te gamen om wat te bereiken met dit spel hebben meer het recht om het woord ``we`` of ``ons`` te gebruiken.

Ik ga niet lopen opscheppen over mij team ik weet alleen dat alle spelers verschikkelijk goed zijn in GoW, als er iemand 1v1 wilt speel dit dan op een goeie host ( experienz Maj1ngoku Mauperd goeie hosts)

zeker ook veel respect voor Volter die dit spel diep in de laten uren met mij speelt _O_ laterz

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2007
  14. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Jij mag mijn host altijd lenen maatje dat weet je, nog 3 weekjes en dan ligt de dikste verbinding van NL er, een zakelijke data bom van Demon, als mijn nieuwe huis af is!

15. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    wil je me dan adopteren :p?

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Snelste huidige internetverbinding in Nederland is de T3++ van de Radbout Universiteit. bijna 13 duizend € per maand, directe verbinding met de algemene servers, geen tussenpartners.

17. TDS Assasin

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geld teveel hebt, waarom niet?

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ach al had je geld, dan was het nog niet aan te leggen. Voor deze verbinding heb je geautoriseerde webmasters nodig die servers onderhouden. Via jouw verbinding is namelijk ook in te loggen op de main-servers die heel het internet ondersteunen. Dát is T3++.

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm wil je straks op mijn verbindinkje spelen dan? Heb straks een glasvezel van Demon 100Mbit down en bijna 12Mb Up, hier heb ik echter geen geautoriseerde webmasters voor nodig. En het bedrijf betaald alles ook nog eens, yummy hoor

20. SmartieZ jij bent echt goed in googlen _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina