1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vertel Robert ik heb geen toegang tot die Pagina ofzo??

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

wat jij wilt ik knal hem daar ook wel neer, het was eigenlijk meer om te kijken of mensen die nog een beetje verstand hebben van PC's hier iets op hebben aan te merken. De prijs die weergeven staat is om te kijken of mensen tips hebben om het goedkoper te doen.

3. Die topic staat in het forumonderdeel "The Green Mile", daarvoor moet je minimaal 90 dagen geregistreerd zijn ;)

4. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je ooit 900 posts hebben terwijl je nog geen eens 90 dagen geregistreerd bent..

spamslet:+

5. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker, ik koop binnenkort ook een nieuwe, een vriend van mij zit in die handel, ik krijg ook ongeveer zoiets, alleen dan zonder monitor, aangezien die van mij nog prima is.

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

Zorg dat je de 8800GTX hebt en de Dual Raptors, beestachtig snel.

7. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    8800GTX zit heb er volgens mij al inzitten, ff kijken naar die Dual Raptors (Stel m zelf samen).

8. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop er ook 1 maar dan zonder monitor want ik heb er al 1. En dan word het te duur voor me. Ik heb ook al een headset die het doet.

@ SmartieZ Kan je een keer aan Elroy (juiste naam?) vragen of hij een lijstje met onderdelen voor een pc samenstelt met alles dat nodig is voor een goeie pc zonder toetsenbord, muis, monitor, boxen maar wel met die 8800GXT en zo?
    PS: Wat zijn Dual Raptors? :p

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  9. SmartieZ

SmartieZ Guest

LMFAO geloof me als die erin zat zou je het wel weten, snelste videokaart op het moment, heeft ultra-cooling nodig en kost zo'n 680€.

@ SunriZe

Een Raptor is een Hardeschijf met een hoog RPM toerental. Dat betekend dat het maar relatief weinig capaciteit heeft, maar taken ontzettend snel afwerkt. 1 Raptor is al ontzettend snel en die zou je bijvoorbeeld alleen kunnen gebruiken voor Windows en het Hoofdspel dat je speelt, nu gaan wij beginnen aan 2 Raptors die samenwerken aan elke taak die ze voor de voeten krijgen:

Info: Een taak bestaat uit 6 Letters (A B C D E F), deze taak wordt nu verdeeld over de 2 Raptors (ABC naar 1, DEF naar 2), via deze manier wordt elke taak binnen no-time afgehandeld. In samenwerking met de DDR2 4GB Intern Geheugen en de 8800GTX heb je een monster PC waarmee je (vb) Windows Vista in 1,5 seconde opstart, en een game als LoTRO in 3 seconden volledig geladen hebt.

10. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    vette pc hoor smartiez

ik zelf heb alleen vet veel gb en lkkr cpu genomen rest mot ik nie.

die tv kaart kan radio/tv en xbox doen alleen xbox wel op pal 50. heb 1x op pal 60 opgenomen met programma christv alleen na 1 week was het programma dood dus gebruik ik hem niet tot zelden.

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ziet er goed uit, alleen niet echt slim om al Vista te pakken. M'n vader heeft zich vorige week ook een nieuwe PC gekocht ( krijgt die bijna gratis via werk ) en hij heeft extra XP gepakt omdat Vista nauwelijks verbeteringen met zich meebrengt en Vista nog vol met fouten zit en geen optimale beveiliging heeft. XP is op moment beter dan Vista.

12. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    waddup met de quality Gaming site?

Nederlands: Dit domein is tijdelijk uitgeschakeld.
    Dit account is tijdelijk opgeheven, dit kan zijn omdat het in overtreding met onze algemene voorwaarden was, opgezegd is of een betalingsachterstand heeft

13. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb geen idee, ik heb ook geen mail ontvangen ofzo, misschien een probleem met de server. Zou het echt niet weten. Maar best irritant, want ik wilde vanavond verder gaan...

14. qusSiaGod

Leuk Bevonden:
    0
    Wou net een vriend van mij jullie clanmatch results laten zien hij geloofde het niet van 200 wins :+

EK-Hosting Internet Solutions
    Hosting zonder zorgen / Hosting without see to

hahaha

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  15. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, damn, nu kan hij het niet zien. Ach, morgen doet hij het vast weer. Ik mail zo wel ff naar onze sponsor.

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel, dit is de eerste keer dat hij offline is ;).

17. qusSiaGod

Leuk Bevonden:
    0
    Dat begrijp ik maar dat ze dan dat eronder zetten :9

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    O zo, lol idd wel apart :9

Heb btw ff de Area 51 van Alienware zitten customizen:

= $13,484.00, LOL! WTF

19. Inf1nity

Inf1nity Guest

Huh? Zune digital mp3 speler op je pc?

20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kon je erbij nemen, en ik wou ff alles erin/erbij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina