1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens van qg ff een noodbericht live vanaf het NK in eindhoven. MS heeft staande zuilen mneergezet om het NK op te spelen. we worden geacht onze eigen consoles mee te nemen, pG heeft een area weten te regelen waar we gelukkig zittend met losse controllers achter plasma's kunnen spelen. wees maar erg blij en dankbaar anders had het chaos geworden.
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Mooi werk, ik had ook al met Jeroen overlegt maar had zelf geen zin om iets te ondernemen.

    Dus even een vraag Maup3rd, als we het toernooi willen spelen, moeten we dan de 360's meenemen? Of moeten we de 360's meenemen als we gewoon een beetje fun willen gamen?

    Die zuilen, waar zullen die voor worden gebruikt?
     
  3. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het NK niet staand wilt spelen moet je je eigen 360 meenemen! PS als je dat niet doet moet je tegen ons op een demo zuil winnen!
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wij hebben aimbot en wall-hack. NP dus he he.

    Maar is goed we nemen de 360's wel mee staan er daar dan TV's klaar?
     
  5. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    MistiK en ik hebben de eerste ronde van BTTournaments gewonnen \o/

    PS: Waarom eigen zooi meenemen voor een toernooi.. Ik ga echt niet met mn pc, slaapzak en een kussen in de trein zitten, anders had ik meegedaan met TW.
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    5-0 en 5-1, proficiat met jullie overwinning. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2007
  7. Shizzel

    Shizzel Guest

    Die LCD die jullie bij de sponsordeal hebben gekregen, heeft die een VGA aansluiting?
    Want damn, wat ziet dat ding er lekker uit. Dat zilveren randje ziet er ook net wat exclusiever uit, dus ik weet wel welke LCD ik wil kopen.
     
  8. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    qG gefelicteerd, nogmaals met jullie fantastische overwinning. Ik hoop dat we de volgende keer 3Kings zijn toernooi mee kunnen nemen naar het NK, hier gaat natuurlijk over gesproken worden.

    Jongens,

    Ken
    Marx
    Majin
    Ari

    We had a lot of fun m8'es enjoy. qG en pG hebben een absolute match!:b:
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    @ Dark Miracle, bedankt, maar hoe weet je het zo snel?
    @ Shizzel, daarom kozen we deze TV ook, nét iets anders weetje en natuurlijk een flexe qualiteit. ook heeft hij VGA, Scart en Component aansluiting.
    @ Maup3rd, bedankt, heb jij toevallig ook videobeelden gemaakt ofzo dat ik iets kan gebruiken op onze site?

    even nog het NK-gaming:

    [​IMG]
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Marxman is een lekkerding :+ Ari represent haarlem.
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ar1d1Ty staat best fout op die foto zo, ik weet niet wie de foto nam maar het ziet eruit dat Ar1d1Ty hem/haar best wel zag zitten. En MarXmaN geeft geen commentaar ;-)
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk hem en is marxman te lelijk ofzo?
     
  13. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    MarXmaN moest naar huis! Foto was bij mij genomen!
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ok, chille bank trouwens :9
    Btw, je zit wel erg dicht tegen majin aan....
     
  15. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ons GoW Team: Netjes hoor jongens, m'n complimenten! Vette foto ook :9. Hebben jullie ook de resultaten opgeschreven, dan kunnen we ze op de site zetten.
     
  16. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie waren der allemaal en tege wie speelden jullie werden jullie Geinterviewd vertel alles!
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    We speelden voornamelijk tegen dat ene team van RiP Ambition, en versloegen ze 102834 - 1... j/k he he.
     
  18. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja netjes jongens! had niet anders van jullie verwacht:D. Chille foto, volgende keer als er zoiets georganisseerd wordt ben ik er zeker bij! Byetheway SmartieZ, als ik nou Nederlands Kampioen H3 wordt krijg ik dan ook een tv?:D
     
  19. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    [​IMG]

    uhmz lol?

    Ar1 ziet wat bleekjes :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2007
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gefeli met jullie overwinning:

    Op verschillende soorten spelcomputers werden zondag de finales gespeeld. Op de Playstation 2 mocht 'H2Kbmo' zich de absolute voetbalwinnaar noemen van het voetbalspel Pro Evolution Soccer 6. De finale van het spel Gears of War op de Xbox 360 is gewonnen door 'Quality game'.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina