1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik heb me wel geregistreerd enzo. maar ik kan het topic niet vinden waar het in staat

2. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
  3. Candyman

Candyman Guest

Lol Masterspy waarom moest deze game gepost worden. Deze game is wel zoooo saai :eek:. Had het bij de stats van bungie gelaten. :b:

4. Om te laten zien dat jullie winnen van iG denk ik... die vorige match die jullie verloren was een stuk leuker om te kijken, veel meer actie :)

// Ahhhhh hebben jullie een match op CoD3 verloren?

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2007
  5. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waren de enigste games die we tegen hun gespeeld hadden. Straks met de hele versie laten we wel betere zien:p

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

Yep, we speelden een 2 v 4 omdat 2 mensen niet konden connecten en we mochten niet wachten om andere members te inviten van GB omdat het tijdlimiet al was ingesteld. Best gay maarja we wonnen wel bijna (2 v 4) scheelde maar een paar puntjes.

7. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    5-3 op mauso inderdaad voor qG en ik heb gehoord dat die jongens er alles aan gedaan hebben er een succes van te maken. Ben er zeker van dat 3Kings met pGh nog wel wat leuks in petto heeft voor qG, we weten bijna allemaal dat mauso een lekkere qG map is. In ieder geval lekker geopent en host over gehouden voor pGh!:) Ik kreeg wel jeuk SmartieZ toen ik je aan de telefoon had, moet je niet te vaak doen hoor LOL

De organisatie van Wzzrd valt me echter zwaar tegen, kan zelf niet zo heel veel doen aangezien ik volop in dat K huis aan het werk ben om het op tijd af te krijgen ben vandaag van 06:00 tot 0:00 bezig, eerder stopt het niet! Ga nog wel even met ze babbelen hierover, vind het echt K U T

Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  8. SmartieZ

SmartieZ Guest

Host voor pG? Moet dat niet 'unaniem' beslist worden?

En ja idd Mike alleen die tjappies uit qG konden Wzzrd niet vinden ofzo dus ik denk.. dan maar ff bellen..

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee toch qG heeft host gehad yesterday en pG map gekozen neem ik aan. word vast goed opgelost

qG 1-0 voor, host gehad, lijkt me een unaniem besluit dat pG host krijg! kBen niet echt democratisch namelijk. LOL

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Host op LAN?...

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    HAHA:+

We kunnen het ook anders doen, ik kies een getal onder de 10 en vertel dit getal aan 3kings en Nemesis. SmartieZ en Mauperd mogen dan raden, diegene die als 1e goed heeft, mag hosten :+

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Lijkt me loting ;-). No host op LAN.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb horen zeggen dat host op lan wel degelijk uitmaakt? bevestiging plz?

14. Het klinkt bijna onmogelijk, maar zelfs op LAN merk je nog wie de host is.

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Lol thnx :)

16. Tsja ikzelf zij van te voren ook van wtf LAN, wat boeit het wie host? Toen zei AoD zo van ja je hebt echt wel hostvoordeel hier, toen ben ik erop gaan letten en volgens mij bestaat host voordeel echt op LAN. Weet niet of dat spel echt fcked up is, of de router ofzo fcked up is, of dat HOST VOORDEEL iets aan het worden is wat tussen de oren zit bij mensen.

17. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Host voordeel op live JA
    op lan Nee, want je speelt allemaal op dezelfde connectie dus.

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er er niet echt last van. Ik dacht miss een paar keer: Das host. En het was de host.

Maar denk dat er bijna geen host is op LAN.

19. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Okay jij snapt er echt de ballen van. Dus.

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    wow duidelijk weinig ervaring met LAN.

Iedergeval, Spy (of darkraver) is dat een custom? Waarom zet je dan de radar niet uit en bijvoorbeeld carbine/BR start?. (als het zo is teminste) En wanneer hebben jullie weer tijd voor h2, want lars zit nu op ons team inplaats van raymster dus moete ook oefenen ;)

Laatst bewerkt: 6 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina