1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Live JA host,
    Lan JA host !!

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

Op LAN is er geen hostvoordeel op Gears, je bent als host wel iets van 1/100e snellers ofzo (JeePee had het een keer opgemerkt in een PGR3 LAN-Match tegen Handewasser?) maar niks krachtigers. Dus dat wordt loten voor die match ;-).

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

OK let niet op Koen, duidelijk niet gekeken hoe LAN nou precies in elkaar zit.

4. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    Noem me niet bij mijn voornaam :mad: LOL
    nee maar er is wel degelijk host op LAN

5. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, of jij niet. Als host heb je altijd een ping van 0 (of je hebt een klote computer). De anderen die met jou verbinden hebben altijd een vertraging. Hoe groot die vertraging is hangt helemaal af van het netwerk wat er ligt.

Dus ook met een LAN is er sprake van hostvoordeel. Alleen hoe groot dat voordeel is, is variabel.

6. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Jimmy: Ik heb met danny enzo gecheckt enzo. en de host voordeel op lan is er echt bijna nikkkssss echt zoals robert zegt het zit tusse de oren yo. en als pg nu host gaat eise is wel para noobie xd wij beetje lan no lag en dan krijge wij weer laggy host op live xd kk grappig

7. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    ty Netlemon en idd !!
    Niet op Martijn letten :+ (voornaam hihi)

8. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    Op de achtergrond van je mic op gears hoorde ik wat anders :p?

Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  9. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, waar heb jij Nederlands geleerd.

Je bevestigt overigens precies wat ik zeg, alleen in ultradomme taal. Hostvoordeel op lan is bijna niks. BIJNA.

Yo.

10. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn echt gek Speel echt een x tegen je vrienden thuis, kijk dan of er echt host is! Damn. Oké misschien is er host maar het heeft niet echt een voordeel ofzo.

En ik heb waarschijnlijk meer gelanned dan de meeste hier.

11. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als pG host zou hebben gehad dan zou qG zeggen dat er host advantage is, zinloze discussie.

12. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, BIJNA. Dus volgende ronde host pG op Live waar het WEL veel uitmaakt. De hele match had daar gespeeld moeten worden, maar nu moet het via Live, wat dus nergens op slaat.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar pG krijgt ook host, technish gezien hadden ze die zoizo als eerste moeten krijgen. Maar goed dan kijken we niet naar het lan verhaal.

In dat geval krijgt pG alsnog host. Eerst genoemde team namelijk.

14. Towel

Towel Guest

Is dat mikken nou zo lastig in halo3 of hebben jullie gewoon te hoge sens:confused:?

15. JeePee

JeePee Guest

Jep. Handewasser was host. Ik had de race gewonnen want in zijn scherm stond:

Car in front: 00:00.03

En bij mij stond:

Car in front: 1:28.90

Dat betekend dat op mijn scherm we beide tegelijk finishde (PGR3 geeft dan een ronde achterstand aan ofzo) maar op zijn scherm lag ik 00:00.03 seconde voor.

Conclusie: de ping op een LAN bedraagt 30 en er is dus een minimale host advantage voor Team qG geweest tijdens de match.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  16. SmartieZ

SmartieZ Guest

exactly, er is in onze gewonnen match voor beide partijen verwaarloosbaar advantage geweest, hoe het verder met de 2e map gaat hoort hier (omdat we van LAN naar LIVE schakelen) geheel buiten te staan. Omdat het gelijk om de tie-breaker gaat is het oneerlijk om pG de host te geven, maar net zo oneerlijk om qG de host te geven (let op, geven!), een loting is hier niet geheel onterecht.

17. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon overnieuw als je het mij vraagt:)

18. iT heatshot

iT heatshot Guest

gast ben jij echt zo foking levensloos als ik denk dat je ben of hoe zit het nou kerel? wtf lul je zo dom

edit: waar was je nou met je boksbeugel je liep voor mij en me matties ogen weer weg stoere sterke man, of was je gwoon bang ?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  19. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    I cannot wait till WCG 07' :D. 1 july ;). haha

20. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    haha reaper 8)
    rustig maar Evil, stress is slecht voor je gezondheid