1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee was matchmaking. toen kon je nog geen customs doen. En na de beta komen we weer op halo 2, maar het kan zijn dat we dan maar met zijn 3en zijn, want mastroo gaat zijn xbox opsturen

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  2. Please ga niet praten over hoeken, jij zou Mercenary ook op z'n bek slaan. Iedereen zegt dat ze iedereen op de bek gaan slaan, gebeurt toch nooit.

@JeePee

Dat Handewasser WCG verhaal heb je echt al 100x verteld, haha :D

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  3. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is iets lastiger geworden jah, er zit minder auto aim in nu

4. JeePee

JeePee Guest

Tja, ping is gewoon 30. Is dat wellis nietus ook meteen afgelopen :) Tegen een goede host in CoD2 op Xbox Live was mij ping 40. De ping tegen een Amerikaanse GoW host zal rond de 500 zitten denk ik. Tegen een Nederlander zo'n 100. En voor de duidelijkheid: 1 ping = 1 miliseconde = 1 duizendste van een seconde.

5. Ping van 30 op LAN is eigenlijk nog reteslecht, heb het online nog wel eens beter gehad..

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ga weg man, no way dat je een ping van 30 zult halen op LIVE, daarbij wie zegt er dat die ping van 30 bij Wzzrd was, dat is wat JP had op WCG Qualifiers.

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

Van jou hoeven we het idd niet te verwachten nee, 1ft tall tosser, ipv dat je zegt ik hoek iemand zeg je 'jij moet echt een keer gehoekt worden', grote mond op forums zegt ook niet alles..

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Weer vrienden aan het maken Smartiez? Jammer dat je er niet was kerel, had wel even face 2 face met je willen praten.
    Had je al je flames even uit mogen leggen, voor de mensen die het niet weten: Smartiez presteerd het om me op 3 รก 4 verschillende forums (waar ik vanaf weet) te flamen. Best een prestatie, wil ik het wel een keer met je over hebben.

Over de 2e host enzo,heb ik het wel met Experienz over. Regelen we onderling wel, heb ik jou niet voor nodig Smartiez.

9. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij mogen jullie hosten op live, kan me nu geen reet meer schelen,..
    we willen tyro station, oefen maar alvast! maar kijk uit voor trucjes! hehhe}:]
    Zoals NK

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Vrienden aan het maken? Als dat een opmerking is om weer beef aan de gang te krijgen dan zou ik het achterwegen laten als ik jou was ;-) Alles wat je praat komt toch terug op je en sinds Rbert de grootste starter van allemaal is en hij z'n mondje netjes dicht hield op LAN is dat toch even benoemswaardig..

11. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik bang zijn voor een ruzie met jou jochie? Ik laat niets achterwegen.
    Is goed Experienz, zullen we het van het weekend spelen?

12. JeePee

JeePee Guest

Schiet me ineens te binnen dat per minuut de klok in PGR3 zo'n 2 seconden sneller loopt dan in het echt. Dus misschien is de LAN ping 20 ofzo. 1vs1 dan. Met 4vs4 zal het hubje iets meer moeten berekenen.

13. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag of iedereen wel kan in ut weekend

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Cool doe ik hetzelfde, laat maar even weten welke dag jullie beter uitkomt (zaterdag/zondag). Als je op zaterdag wilt spelen stel ik voor het vlak na het eten te doen, zijn ook jongens met vriendinnen he ;)

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

En wat probeer je hier nu weer te bereiken ;-). Ruzies met jou lopen toch uit op praten, dat hebben we al meerdere malen lang en breed kunnen aanschouwen.

16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil jou je bijdehandte mondje eens te laten houden richting mij omdat ik je zat ben, maar aangezien je hints vrij moeilijk op pakt wil ik de conclusie ook wel even voorkauwen voor je.

Wees maar gewoon stil naar mij hier, ik doe al een paar dagen niets anders dan weerwoorden posten op flames van jou. Ik begin je zat te worden.

17. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik ben ook 1 van ze

18. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft er ook niet op te reageren, is je leven niet? neem ik aan

19. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, kan me vriendin veel verkopen. Maar op zaterdag avond gamen...

Edit; het hoeft niet Experienz, maar geloof me je doet het toch wel.

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

HAPHAPHAP Kings, Ik heb nauwelijks een post naar jou toe gemaakt, je zelfs een compliment gegeven over je LAN ondanks dat die compleet fout ging. Als ik een post maak naar Rbert hoef jij je er niet aangesproken over te voelen, en dan al helemaal niet te komen zeuren 'dat je me zat bent'. 'Wees maar gewoon stil naar mij hier?' laat me niet lachen Kings.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina