1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer gezellig :D.

2. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb jullie net beiden samen in een chat gedaan op msn, en dan praten jullie niet tegen elkaar, lol!

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

Zekerssssssssssssssssssssssssssssssssss.. btw waar blijft je siggy 12eaper XD>

Eh Melvin kun je misschien die link van het filmpje hier posten geniaal maar ik heb per ongeluk MSN gesprek afgesloten..

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Wat zegt je dat ik erover wilt praten? Ik heb maar een ding te zeggen en dat is dat Kings zijn hoofd eens uit andermans gesprekken moet halen. Het is niet naar hem gericht dus is er voor hem ook weinig om druk over te maken. Kiest hij ervoor dit wel te doen, dan is het zijn pakkie an.

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig had ik al aangegeven dat het niet om die ene opmerking hier ging, als je dan toch lekker wilt happen lees dan eerst goed.

6. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    vind uiteindelijk wel mooi, ik bedoel,.. voor gestressde mensen is deze site niet goed! haha

7. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    * hap hap

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Lol smartiez, robin heeft mij die dingen laten lezen en jij flamed naar pG toe
    --> en dus naar kings das nogal logish...

Waarom doe je dat eigenlijk?

9. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    * niet happen....

10. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
  11. SmartieZ

SmartieZ Guest

*zucht*, ik hap niet, ik geef je een verklaring. Zoals je 2 posts hierboven kunt lezen gaat het niet om één opmerking, wat al moeiiljk wordt sinds ik geen opmerkingen heb gemaakt naar jou toe *claps*. Ik heb een beetje lopen kloten naar Rbert toe, that's it (oh wacht, ik gaf je nog een complimentje voor je LAN, ondanks dat door andere het commentaar over de tafel vloog). Je zult wat dingen eens wat minder persoonlijk op moeten gaan vatten, geloof me dat maakt je taak als teamleader ook wat makkelijker..

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oppassen wat je zegt, laat mij ze ook maar eens lezen want de enige tegen wie ik loop te bitchen is Rbert, en dat is allemaal represaille op z'n eigen post, ik begin die shit niet. (hah ik ga alleen door wat Buu en Rbert starten).

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ow met pG bedoel je rbert? sorry wist ik niet, (misschien dat je het even aangeeft volgende keer)

Dus pG (only rbert i love the rest) is shittalking dutch forums. Of rbert(not the others i have a lot respect for them) is shittalking forums. xD

Dat filmpje is dik reaper :)

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, oppassen wat je zegt Owner ;) Anders....
    Weet alleen Smartiez man, dat hij alleen Rbert bedoelt. Dat hij heel pG op die manier flamed is voor hem een leuke bijkomst.

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Anders gaan we een hamburger eet wedstrijd houden? 8)

Ja hij zou toch moeten weten dat als je kritiek hebt op iemand van de clan dat je de hele clan beledigt, zei doen precies hetzelfde.

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Als we het over buitenlandse forums gaan hebben idd. Maar leuk dat ik die post had ondersteund met linkjes uit dit forum aangezien hun zich ook afvroegen wat er precies gezegt was. Nu weer bij mij komen en zeggen dat het aan mij ligt, want pG was inderdaad bezig met het 'shittalken' van die match. Ik had het over de NL posts hier, geen woordt gezegt over Kings.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff 1 ding snap nou ff dat pG <--> kings betekent en andersom.

18. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    @SmartieZ: Laat lekker, wij hebben wel belangrijkere dingen aan ons hoofd. Dit is echt zonde van je tijd.

20. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina