1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Wow, lees nog een keer vriend dat is hetgene wat ik zeg dat Kings nou eens even wat minder moet gaan doen. Hij houdt geen normaal hart meer over als hij alles wat pG of z'n members aangaat persoonlijk gaat opvatten en verdedigen.

ROEL WAAR BEN JIJ GEWEEST IK DACHT DAT JE DOOD WAS YO.

2. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gek ik heb een vakantiebaan als ene motherfucker!!! Moet 7 uur per dag werken en daarnaast wil mevrouw beks ook nog een hoop aandacht. Na 29 juni ben ik weer back, heb het nu echt tering druk. Maar kan altijd genoeg tijd vinden om hier even een kijkje te nemen....vooral voor deze ontzettend vermakelijke discussies!:)

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

Haha en wat is je vakantiewerk dan? 7 uur per dag is toch makkelijk te doen? + Is die beks je fotomodel waar je altijd over loopt te zwijmelen? pica aub..

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Haha we doen ons best Justicez. En Smartiez als je jezelf druk maakt om m'n gezondheid (wat ik erg lief vind van je), waarom stop je dan niet even met flamen jongeman. Dit kan ook nooit goed voor jouw bloeddruk zijn ;)

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 dingen dan, :)
    1) doe jij niet wat je hierboven beschrijft?
    2) je hebt me vraag niet beantwoord waarom doe je het? waarom flame je richting pG of rbert?

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  6. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
  7. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben een afwasbiatch, werk in het ziekenhuis en was al die focking borden en shit af van die patienten. Ach verdient best lekker dus zeur niet en ja mevrouw beks is mijn vriendin die toevallig wel een fotomodel blijkt te zijn. Ga nu geen foto's hier verspreiden omdat zij het waarschijnlijk niet zo plezierig vind maar vraag maar op msn.

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

1. No flames naar pG, ik beantwoord op die iG site de vraag wat er gepost wordt over de match > ik heb niks verteld dat niet gebeurde, de threads stonden hier toch écht vol met opmerkingen als 'ze spelen dubbelhost, loco gebruikte soda's account'. Ik maak ze niet, dat deed Rbert, ik vertaalde ze alleen.
    2. Ik flame Rbert? Ik ga door wat Rbert en Buu zelf starten. Daarbij 90% van mijn posts zijn represailles, antwoorden op uitspraken en beschuldigingen. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee, de meeste van die posts zijn lachwekend en zetten alleen nog maar meer aan tot flames.

9. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    nou, dat robert gebeuren is geen vraag,.. daar kan ik zelf wat op zeggen...

Grote bek op forums/live, helemaal niets in Real Life!

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ach ja je moet ergens beginnen, over een paar maandjes is het Dr. Just1ce.

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

^ Quoted for the truth.

12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Heel even in defence van Robert: Ik heb de regels even nagekeken, maar staat niet dat je alleen verbaal sterk mag zijn als je ook daadwerkelijk groot bent in RL.

Hij heeft nog nooit gezegd iemand te klappen of wat dan ook, we weten allemaal dat hij 15 is (1 van de jongste jongens daar). Maar dat wil niet zeggen dat hij zich stil moet houden op de forums toch?

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt vraag 1 verkeerd begrepen.

14. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah ja wel prachtig, ik mag wel gewoon zo'n doktersjas aan en dan loop ik lekker professioneel door de gangen en denken al die mensen dat ik Focking Dr. Beks ben! Daar doe ik het voor!

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Inderdaad, maar voordat Rbert begon aan clangaming stond hij hier al bekend als de grootste shit-talker en flameboy die er hier rondhing. Ik weet dat ik er ook van kan maar ik ga geen beschuldigingen uitdelen en ook ik heb gehoord van excuses die ik ook aanbied als er iets fout gezegt wordt.
    Voor de rest heeft Rbert verscheidene keren dingen in de richting van 'klappen' gezegt, echter nooit iets concreets. Verbaal sterk is iets anders dan gewoon in elke post je gelijk proberen te halen, wat precies hetgene is dat Rbert keer op keer probeert.

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Haha jammer dat er dan af en toe zo'n tomatenvlek op je jas hangt <3 Afwas haha.

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb denk ik meer of even veel ervaring met lannen als jouw dus ik denk niet dat veel uitmaakt. En je zegt het zelf er is wel een host maar het voordeel is minimaal, meestal 2 tot 10 ping, dat merk je niet of net (met sommige spellen beter te merken dan met anderen)

En ik snap niet waarom H2 exp is gelocked en deze threads niet 8) maar wel leuk om te lezen.

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds geen grotere foto gehad, alleen het plaatje wat je ziet als je een foto verzend. Dus stuur ff een grotere, biatch. Homies 4 Life!

Waarom bemoei jij je er eigenlijk mee?
    En antwoord op 1: Hij verdedig geen andere qG leden, omdat die niet eens aangevallen worden, dus dat slaat nergens op.

19. JeePee

JeePee Guest

Ze is fotomodel, maar vindt het niet fijn als er foto's worden getoond? Welk punt mis ik 8)

20. Wat loopt qG weer te janken op mij. Mag ik alleen praten als ik groot ben? Bullshit. Ik reageer fel op mensen, heb ik bijna niet op die LAN hoeven doen aangezien niemand daar stoer begint te praten op Ar1 na met z'n "Ohjoo HLH en AOD kk noobies en al die shit", daar heb ik dan ook op gereageerd, meer niet. Alsof iemand iemand daar gaat klappen. Heb zelf ook nooit gezegd dat ik iemand ging klappen, nerds.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina