1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

Connect, of je denkt "laat die batties van 19 maar lullen met hun kk noobies geblaat, ik sta boven hun". Zoals ik lees ben jij een makkelijk aangebrand persoontje. En ja, de meeste pubertjes praten over meppen:b:

@Jeepee, ik snap het idd ook niet zo:D

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde slechts de oorzaak van dit alles te ontrafelen. :emo: xD

3. Goed idee Towel, maar ik kan me echt niet inhouden tegen sommige mensen. Bijv SmartieZ. SmartieZ denkt echt dat vet is, maar hij is gewoon echt een arrogante domme nerd. Hij leest bijv. ook dingen die ik nooit heb getypt, bijvoorbeeld dat ik iemand ga klappen, QUOTE AUB? Degene die altijd over meppen praten zijn B U U en Ar1 van qG (No offense), niet ik. SmartieZ zegt dat altijd de kleine kinderen snel over meppen gaan praten, haha. Lekker beeld heeft ie van zn clan dan.
    En SmartieZ ik ben verbaal sterk, jij zwak. Op msn kan je al helemaal niet snel reageren en hier op xboxworld heb je 3 uur om een mooie post in elkaar te zetten, toch krijg je het voor elkaar jezelf keer op keer vast te lullen.

Maareh gelukkig speelt ie DEF JAM wel op hoog niveau :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  4. iT heatshot

iT heatshot Guest

jou broer begon over slaan vriendelijke vriend, als je mij naam noemt in je post moet je kijken wat netlemon zegt

5. iT heatshot

iT heatshot Guest

whahah Robert man ga geen mensen irriteren enzo en ja ar1 zou je echt slaan als je weer eens van die flauwe opmerkingen maakte, hij is bijna net zo oud als jij en ik zou hem deze keer nie meer tegen houden

6. iT heatshot

iT heatshot Guest

alsjbelieft man die gast is een en al nerd en ik sla geen foking zielige nerds, en serieus 99.8% is gewoon nerd hier hoor ik ken maar 2 gasten die der relaxt uitzagen daaro de rest was echt N>E>R>D gewoon

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Chill Danny, adem in... adem uit... ;)

8. Towel

Towel Guest

Nerd zijn bestaat echt niet uit alleen maar nerd uitzien. Nerdjes zijn boys die stoer praten over ownen, bij elke zin ""kk" gebruiken en denken dat ze ruig zijn. Daarbij hoort ook snel denken aan vechten wat toch nooit gebeurd. Dus smartiez een nerd? Ja best wel...

9. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze dan ook de vraag aan de mods voor een nieuwe h2 experience thread, of h3 van mijn part. Want dit gaat al helemaal nergens over.

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zijn jullie? En waarom vragen jullie hier om een H3 tread? Stuur een pm naar Orcrist ofzo.
    Ik denk dat je op die manier meer succes zult hebben.

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Goed, ik heb niet gezegt dat je iemand gaat klappen ;-), of dat je dat gezegt hebt. Ik heb gezegt dat je ZEI dat ik een stoot nodig had, dat is alles.. Maar goed met je verbaal sterk of verbaal zwak het is hier een en al prut met dat gezever over clans, oh en geloof me, het is niet dat ik niet KAN reageren op MSN, het is dat het niet doe. pG had toch zo'n grote mond maar staat nu wel 0-1 tegen ons, je komt er ooit nog wel achter dat het niet om de praatjes gaat, maar om de daden. Def Jam speel ik niet op hoog niveau, dat deed ik (net als CS1.6 en COD2) en ik verdiende daar 3 jaar terug al geld mee. Maar wacht maar af, het is dat Gears niet mijn ding is maar op andere games in de toekomst zul je me nog vaak genoeg tegenkomen, met je Chromehounds..

12. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    En wie ben jij? Ben teamleider van L2k (voormalig no.2 europa mlg), jullie toekomstige halo 3 concurrentie. Masterspy zat hiervoor in L2k. Vandaar dat ik deze site hier soms bezoek. Er is al meerdere keren gevraagd naar een nieuwe h experience. Aangezien er een hoop bullshit wordt geluld hier probeer ik het maar hier dan he.

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

groot gelijk, de H2e thread zat wel vol flames imo maar dat hoort bij de het spel ik vind het maar zwak dat die dingen altijd meteen gesloten worden.

14. JeePee

JeePee Guest

Die post met die pimp-ass boksbeugel? Hoezo was die sarcastisch :x

15. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Danny wtf, AoD was er met 5 man hoor, niet met 2*):lol:

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dan ga ik op het WCG het gemiddelde NERD omlaag halen, mensen die spellen spelen en uit haarlem komen zijn gewoon knap, kijk mij en aridity het levende bewijs.

17. JeePee

JeePee Guest

Je doet mee met DOA4?

18. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik op school :)

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Haha pwned

Die gozert ja, en hoezo was die sarcastisch hij meende het hoor (uhuh).

Volgensmij met Gears, je hebt Glyx en Krye toch met DoA die gaan hard kontschoppen imo.

20. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @SmartieZ Waarom hou je je bezig met iemand met iemand die 'verbaal' sterk is? Straks krijgt ie weer een aanval..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina