1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Oke duidelijk, had je naam nog niet langs horen komen.

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heel Ic3 team is geen Nerd alleen die Luna ( lucas ) een beetje met zn Lange haar:9

3. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat jij mij ''op me bek'' wilde slaan.

Niemand van ons team zou iemand op zijn bek slaan. En het zou wel raar zijn als we gaan vechten op een LAN.

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken de spelers van jullie H3 team erg goed (behalve darkraver/RealistiQ/nog iets).

Dit is gwoon een topic waar lekker veel gelult word, is gwoon leuk om mee te doen. H2 Exp word niet meer heropent omdat iedereen maar zat te ouwehoeren en niet 'ontopic' was. Flamen viel wel mee, vooral als je met hier vergelijkt. Iedereen kende elkaar daar omdat dat eigelijk top van nederland was ongeveer en lekker ouwehoerde daar.

5. Uhmm ik wilde jou niet op je bek slaan? B U U wel.

Kijk jij begrijpt 'm

Wauw ga jij je er ook mee bemoeien met je eeuwige niet nuttige posts van 1 zin?

@SmartieZ
    Heeft iemand van ons team ooit gezegd dat we van jullie zouden winnen? Nee, dus ik weet niet wat je nou loopt te janken. Oja en ik schijt echt in mn broek voor jou, straks kom ik je nog op andere games tegen. Oeiii jij speelt casual maar toch op perfectie.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  6. ZeR0SaN

ZeR0SaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kom je hier dan ontopic praten maak lekker een nieuwe topic aan dan.

7. ViperMike

ViperMike Guest

Mensen die over ownen praten zijn gewoon kleine kinderen van 10 jaar. En dat je nerd bent als je kk zegt slaat ook nergens op. Ik zeg het ook vaak genoeg, en dan heb je altijd van die zeikerds die aankomen dat je er niet mee mag spotten.

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry man, en dat heb ik al geprobeerd en andere ook, allemaal gefaald.

9. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    "Er is 1 clan die wat tegenstand kan bieden, maar we doorzien hun tactieken"
    "Tot op de WCG"

Maar dat is zeker allemaal met "een glimlach"?

Hebben wij dan ooit gezegd dat we zouden winnen?

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    @Just1ce: Ziet er goed uit hoor, je vriendin :). Peace out!

11. Towel

Towel Guest

Deze boys weten niet wie DDE is:confused: Dat verklaart gelijk waarom ze denken de beste te gaan worden in halo3 oid_0/. En dan verklaar ik hierbij de Topic:
    qG I Quality Gaming / Halo2 the live experience deel 14?

Airwave, maak wat vaker custom games om te oefenen met het team. Ik wil graag als random meespelen.

12. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat dat wij dat niet weten? Maestro, MasterSpy, SsAnT en RealistiQ kennen jullie heus wel. Maar maak ff een eigen topic aan...

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Wow Rbert sirieus je hebt het wel 20x gezegt over hoe graag je een match tegen ons wilden om ons wel eens te laten zien wat je waard was en wat pG kon en qG niet. Nu probeer ik geen beef te starten hier, maar ik stel voor dat je het niet gaat ontkennen. (Btw ik zeg ook niet dat pG dat gezegt heeft, maar dat JIJ het gezegt hebt, en ik weet vrijwel zeker dat er hier een paar mensen zijn die dat kunnen bevestigen). En loop nou niet te spotten met wat ik wel en niet kan op game-gebied, ik zeg het je en je komt er ongetwijfeld zelf achter als je na GoW het nog een keer gaat proberen om ergens goed in te worden.

14. Ja dat zegt Mike ja, zit Mike in ons team? Nee. Jullie hebben nooit letterlijk gezegd dat jullie van ons zouden winnen, indirect wel. Jullie claimde toch makkelijk de beste van NL te zijn dusss..

@SmartieZ
    Wtf ik heb nooit gezegd dat ons team van jullie team zou winnen. Alleen dat ik individueel niet slechter ben dan jullie spelers. TEKSTBEGRIP!
    En welk volgende spel ga je tot perfectie spelen? Ben benieuwd.

15. Candyman

Candyman Guest

Wapens zijn zwaar veranderd. Carbine is in het voordeel tegen BR etc zul je zelf wel merken in sebtember. Bestaat ook een grote kans dat MLG Carbine spawn zal zijn. Ik denk dat het een sterke keus was om Raymster te vervangen voor Lars. Wat was de doorslag?

BTW ik denk dat het niet slim is om hier te vragen voor een H3 experience, als de mods deze thread zouden lezen was deze waarschijnlijk allang gesloten. En een pm sturen na drie keer een ban te hebben gehad op die thread lijkt me ook niet echt slim. Jammer dat ze de gesprekken daar niet konden waarderen ik was zeker elke dag aanwezig om weer een flauwe grap te maken.

:+ sarcastisch neem ik aan?

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    @SmartieZ: We hebben een probleem... Kom op MSN.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    OMG praat bloos normaal man, Wangsta.

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

en wtf betekend dat nou weer.

19. JeePee

JeePee Guest

Viva Pinata 2

20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk zal dat Medal of Honor zijn... Met delen van de oude CoD2 teams van eVo en aVIP en onze nieuwe aanwinsten voor CoD3. Daarna komt ook nog Brothers in Arms die we misschien gaan doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina