1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Viva Pinata 2 wel spelen :9 Vind het eerste deel ook tof!

Hey misschien is het een idee dat ik dat Halo 3 topic maak... Niet om arrogant te doen ofzo, maar van mij pikken ze een hoop. Laat maar even weten.

2. Towel

Towel Guest

Ik snap dat maestro, masterspy en luki ons wel kent:b:. Vrienden voor het leven man. Maar wie is Realistiq nou? Dat is een beetje een onbekende knaap voor mij...

3. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo Towel speel je ook veel Halo 2? want ik verveel me dood met alleen matchmaking voeg me toe: RiP ReVenGz ;)

4. Towel

Towel Guest

Yo ik zal je zo gelijk toevoegen. Veel variatie zit er bij mij ook niet in hoor:) Op dit accountje zitten amper wat vrienden, en kan alleen double team en hardcore spelen\o/

5. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0

DSF x Inferno x (ik weet niet de hoofdlettertjes)

6. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    wanksta = een neppe "gang"ster"

ster van de school gangen. get in.

btw:

tetrissed:

I dont know who that guy is but i saw a story below it

iG beat pG | Pro GameSquad

mCarthy:

lol

XD

7. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god Buu, ik wist niet eens wie jullie waren (hoewel ik een vermoeden had wbt Aridity). Dat wist ik pas achteraf, toen Robert vertelde wie jij was. In eerste instantie leek je me wel aardig, maar na die post van een paar pagina's terug vind ik het al een stuk minder.

Dat je mijn sarcasme niet snapte van de boksbeugel vind ik ook wel betreurenswaardig. Maar ik kan me ook herinneren dat ene Aridity Robert voor z'n bek zou slaan. Ook niet gebeurd. Maar daar hoor ik je niet over.

En natuurlijk gaat Aridity niemand slaan. Net zo min als dat ik iemand ga slaan. Of jij. Ik postte de boksbeugel alleen om aan te geven dat de meeste discussies die hier ontstaan nergens over gaan en alleen maar bedoeld zijn om de grote jongen uit te hangen. Door het te provoceren maak je het belachelijk (ik leg even uit wat sarcasme is).

Nogmaals, ik heb niets tegen mensen op dit forum, maar ik heb er ook niets méé (Behalve met Robert dan :) ). Ik ga dus niet slaan. Ik meen zelfs dat ik een keer heb gepost dat we met z'n allen een biertje moeten gaan drinken. Okay, dat naakt twister spelen mag je dan achterwege laten. Dus lees jezelf in het vervolg even bij en probeer de betekenis erachter te zoeken voor je dit soort ondoordachte dingen post.

Kusje.

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  8. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

Wat heb je met robert???:confused:?? nee toch

9. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Een familieband. Het is m'n broer.

Zieke geest.

10. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

lol...
    Ik heb geen zieke geest, dacht effe dat jij er een had8)

11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe site in opkomst: Custom made :)

Destro, IntenZz en ik gaan er morgen aan beginnen en in denk dat hij erg vet gaat worden. We maken een eigen CMS, dus wordt hij uniek, alleen gebruiken we waarschijnlijk nog wel vBulletin voor het forum.

12. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

Cool.. hou ons op de hoogte..

Onze site is ook bijna af.. binnekort maken we topic aan:cool:

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Mooi zo, ik heb dit ook al meerdere malen gepost. Misschien herinnerd zich iemand nog het aVIP drama. Tijdens GamePlay wilde iedereen (natuurlijk niet letterlijk, maar ik herhaal veel teams en spelers) aVIP members af gaan tuigen gedurende de GamePlay06. Ik heb niks laten merken en we hebben met z'n allen (zoals afgesproken) de zaterdag en zondag doorgebracht in aVIP Polo's op de GamePlay, ik heb tientallen CoD2 spelers gezien, ook mensen met de grote mond, maar niemand gezien die ook maar 1 hand uit durfde te steken, laat staan een woord over de lippen te laten komen.

Daar zijn we hier tenslotte ook niet voor, ook Ar1d1Ty zij niet letterlijk 'Rbert je krijgt klappen', het kwam nog niet eens in de buurt daarvan. Hoe mensen hier af en toe reageren is betreurswaardig, maar er is niks aan te doen. Laten we het er maar op houden dat gamen af en toe een dergelijke vorm van aggressie met zich meebrengt.

14. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oh en FuzionZ, ik weet niet wie jullie afbeeldingen etc maakt, maar misschien kun je vragen of deze persoon een zwart randje om je userbar te maken, ziet er een stuk afgewerkter uit! De userbar zelf ziet er goed uit ;).

15. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik nog wel :9. Ik heb je toen ook nog gezien, en Deadbringr volgens mij ook.

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ja wij waren dat team achter jullie dat ontzettend aan het kutten was met die Samsung chicks en toen naderhand bij de ingang in de Brabanthallen toen ik Joey (aVIP Lightning) in dat vijvertje had gekieperd. Ik herinner me nog dat IntenZz echt zo stond te kijken van WTF is dat voor flippo.?

17. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien dat mensen het wel eerder gaan doen als ze niet wat dat ze uit het Evenement worden gekicked:+

18. iT heatshot

iT heatshot Guest

ja ja altijd zijn het grapjes moet ik dat ruiken ofzo

wcg
    1:qG
    2: boeit me niet
    3:boeit me niet

zo goed robert :p

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2007
  19. iT heatshot

iT heatshot Guest

n |:-