Mijn god Buu, ik wist niet eens wie jullie waren (hoewel ik een vermoeden had wbt Aridity). Dat wist ik pas achteraf, toen Robert vertelde wie jij was. In eerste instantie leek je me wel aardig, maar na die post van een paar pagina's terug vind ik het al een stuk minder.
Dat je mijn sarcasme niet snapte van de boksbeugel vind ik ook wel betreurenswaardig. Maar ik kan me ook herinneren dat ene Aridity Robert voor z'n bek zou slaan. Ook niet gebeurd. Maar daar hoor ik je niet over.
En natuurlijk gaat Aridity niemand slaan. Net zo min als dat ik iemand ga slaan. Of jij. Ik postte de boksbeugel alleen om aan te geven dat de meeste discussies die hier ontstaan nergens over gaan en alleen maar bedoeld zijn om de grote jongen uit te hangen. Door het te provoceren maak je het belachelijk (ik leg even uit wat sarcasme is).
Nogmaals, ik heb niets tegen mensen op dit forum, maar ik heb er ook niets méé (Behalve met Robert dan
). Ik ga dus niet slaan. Ik meen zelfs dat ik een keer heb gepost dat we met z'n allen een biertje moeten gaan drinken. Okay, dat naakt twister spelen mag je dan achterwege laten. Dus lees jezelf in het vervolg even bij en probeer de betekenis erachter te zoeken voor je dit soort ondoordachte dingen post.
Kusje.
Klik om te vergroten...