1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe :9

Nee, het is gewoon saai. Ik was zelfs nog aardig goed, ik stond redelijk vaak bovenaan met m'n Smoke / Katana Elf, maar er was gewoon geen reet meer aan. En tactics verzinnen is juist makkelijker, omdat je hier veel meer mogelijkheden hebt qua goede taktieken.

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Makkelijker? het is goed met je man, tactics veranderen om de enkele seconden.

3. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    gow kan je 1vs4 winnen als je goed bent shadowrun niet.

oftewel je bent meer van je team en tactiek afhankelijk......

4. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt eraf welke je goed vind werken. Er zijn zat goede tactics, het hangt er alleen ook af welke tactics je tegenstander gebruikt. Als zij allemaal Gust hebben, heb je weinig aan smoke. En zo heb je nog veel meer counters op andere tactics.

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je geeft zelf een reden waarom het moeilijker is om tactics te maken bij SR dan bij GoW :)

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik echt onzin dit, tuurlijk kan dat wel je kan 1 vs 8 winnen als je goed bent.

7. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    dan ken jij het spel dus niet.............

als je 4 man op je afkrijgt met gow en je pakt het slim aan win je makkelijk want 1 goed shot dichtbij met snipe of shotgun = dood.

shadowrun heeft dat niet....

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game...

9. Jonge als je bij GoW 4 man tegelijk op je afkrijgt moet je heel erg goed + heel erg lucky zijn als je wil winnen... ja of je tegenstanders zijn heel slecht.
    Als je bij Shadowrun 4 man tegelijk op je afkrijgt heb je gewoon geen kans.

Weinig verschil dus.

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je het helemaal niet kan vergelijken en niet kan beoordelen. Iedere situatie is anders en het hangt af van: hoe goed zijn je tegenstanders, hoe reageren je tegenstanders, wat is de afstand, wat is de omgeving enz. enz. enz. Nutteloze discussie.

11. ViperMike

ViperMike Guest

Dan heb jij dit spel niet vaak gespeeld, ik had zelf ooit een team gezien die had een hele muur van life tree's om de vlag heen gebouwed. Was echt lachen, en elf met katana en smoke is ook niet veel aan. Waarom denk je dat bijna iedereen het doet.

Dat is onzin, bij GoW ben je ook kansloos tegen 4. Als het team een sniper heeft ben je al kansloos, 1 active reload en je ligt al down. En iemand die een beetje goed is raakt bijna altijd met een active. Wat wil je tegen 4 shotguns achter je reet doen.
    En bij shadowrun kun je makkelijk van 4 man winnen, sniper 1 kogel op de kop. Of je pakt een katana en slaat iemand in zijn rug en je teleport meteen weg zodat hij doodbleed. Met een rifle is het een kwestie van 2 kogels op de kop. Of je ressed je teammaten die dood zijn zodat je weer kans maakt. Shadowrun heeft 10x zoveel mogelijkheden om te winnen dan GoW.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2007
  12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Als .. Als .. Als . Wat als jij nou de snipe hebt? of de Bow? Of je hebt een Artillery Strike en je zit in een Pantzer Tank? Feit blijft dat je 1 v 4 kunt winnen.

En Pine, op Shadowrun kun je makkelijk aanpassen, het is teamplay maar er blijft een groot deel individual skill inzitten. Counteren op tactics is bij elk spel aanwezig, op Shadowrun is het niet moeilijk en dat maakt de teamplay gemakkelijker.

13. ViperMike

ViperMike Guest

Ja dat kan ook wel, maar bij GoW sta je minder kans dan bij shadowrun. Bij GoW hangt het ook veel van geluk af vanwege die lag. GoW is helemaal fcked up door de lag.

14. SmartieZ

SmartieZ Guest

klopt, en wat je zegt over Shadowrun klopt ook.. 1 v 4 is goed te doen als je in de goede positie staat. ALS ALS ALS. Wanneer de situatie zich voordoet zou het misschien kunnen, misschien ook niet, big beal.

15. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Lol, ik wist niet eens dat iNsAnE meespeelde aan dat tournooi. Ik neem aan dat hij het voor de fun doet aangezien hij het spel maar een paar keer aangeraakt heeft.

En nee Darkraver, het was niet Jammy die een 1 v 4 won, maar Inferno met z'n crappy host.

17. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: d9 me te herrineren dat het jammy was op inferno zijn host. zal wel maar is tog wel mogenlijk. das het punt.

haha das lkkr dan van je members spelen ze onder qG dus nu denkt die crunk gast van zo ik heb qG verslagen.

achja mot die volgende x onder: Berenboor Gangster spelen.:p

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

Nee gewoon onder

NiNja801 1337

Str8 Pimpin'.

En nee het was niet Jammy het was de unkillable host, ik dacht dat dat Inferno was toentertijd, als het Jammy host was toen heb je idd gelijk.

19. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we het er toch over hebben :9 zo'n 3 weekjes terug zat ik in TW Phaz z'n host en leafden al m'n teammates. Stond 1 op 4 tegen 4 TW gasten, hun host. Ik won, ben ik nu stoer?

20. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

nee, sorry dat ben je niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina