1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Damn daar gaat me xbw-forum-credebility.

2. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog, we spelen het alleen op de PC voor rankings.

3. Wij staan lekker in de finale, lekker puh

4. Wow wil je nu in m'n clan

5. BabyKing

BabyKing Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik erbij?

6. Candyman

Candyman Guest

:b:

7. Inf1nity

Inf1nity Guest

1 vs4 onmogelijk in Clanwar? Bullshit

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Als ze alle apart lopen zeker niet.

Komen ze met z'n 4e met shotgun op je af, kansloos. Of je hebt host of je speelt tegen teringnoobs of je glitched.

9. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Met CoD2/3 is het iig wel mogelijk. Makkelijk zelfs.

10. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar hoef je toch maar 1 schot in iemand zn buik te schieten en hij is dood.

PS: Hebben we members voor CnC3 op de 360 aangenomen?

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Nee, en nee Scrinteks dat klopt niet. jammer dat jij die game niet speelde want je ging ontzettend hard toen op Vossenack CoD2.

@ MaestRoo oppassen hé kid anders knal ik je Barbie Girl MaestRoo Halo Pro Remix online. NiNjA801 1337 FTW. En Ghost 1 v 4 als ze op je af komen is wel mogelijk. Zorg dat je een torq of een snipe in je klauwen hebt en er ook nog eens mee om kunt gaan. Met een beetje geluk met host-shotty kom je er ook nog wel doorheen.

12. Rick NL

Rick NL Guest

1 vs 4: als ze met ze 4en op je af komen met shotgun kan je nog winnen hoor als je maar een hammer ofzo hebt maak je ze in 1 x alle 4 af:)

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Komt weer iemand met z'n als

14. ViperMike

ViperMike Guest

Duhh, het kan altijd wel dat je van 4 man wint. Maar bij GoW zit er ook een hoop geluk aan, want de lag in dat spel is zwaar irietant. Ik heb zovaak dat ik iemand 10x raak en hij mij in 1x neerschiet. Of net andersom dat ik dik mis schiet en hem nog down heb. Alleen als je op lan speelt is het geen geluk.

15. Als als als als als als ALS, ja dan pas kan je GoW 1op4 winnen wanneer ze met zn vieren tegelijk op je afkomen met een shotgun.

16. Candyman

Candyman Guest

Hij staat al online op www.maestroheeftzangtalent.co.uk. Nee het moet de openingssong zijn op de qG radio, zeker.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2007
  17. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik heb het gezien, vVv is ongelofelijk hard gegroeid want eerst was het 10x niks, vooral TLR die op Rainbow als onbekend team alle teams op de LAN 3-0'd. Dat vind ik echt keuning.

Oh en iGotYourPisto1a dat mannetje komt met z'n kin op de tafel waar de TV opstaat maar wint wel ff z'n eerste toernooi op 13-jarige leeftijd.

20. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Igotyourpistola, is van Halo3forum, van helemaal niks naar beste FFA-er Meadowlands

FB tja hun waren ONGELOFELIJK!!

R6V: ZUIGT ;)

vVv, waren niet de favorieten dat waren vBi, maar die zijn eruit gekicked door vVv, en toen was het bekend wie zou winnen, terecht :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina