vVv scrimmen wel eens tege ons en zijn helemaal niet zo goed hoor. Ik weet niet hoe ze het doen met LAN ofzo maar op die vid's liepen ze een beetje doelloos met shotty's rond.
Weet niet wtf jullie lopen te lullen maar Team LGD was toch echt favoriet hoor. Hmm, vVv loopt op vids doelloos met shottys rond. Dat valt me op bij alle amerikaanse clanmatches die ik tot nu toe heb gezien, van LGD, vVv, vBi en nog wat goeie teams. Zag er allemaal vrij taktiekloos uit.
Carbon is ook niet slecht hoor, Hun hebben 3x van FB gewonnen achterelkaar dacht ik. En FB heeft Saiyan weggedaan en Strongside derin geplaatst. Maar als je kijkt naar de MLG daar word echt veel uitgegeven. De prijzen voor iedereen is echt iets te veel. zo'n 20 miljoen dollar wordt uitgegeven aan die actie enz, Jammer hebben wij niet zoiets in NL. In UK en Frankrijk komen van deze shizzle wel. Nederland is een van de hardcore game landen van de wereld en snap nog steeds niet dat mischien iets te weinig gebeurt hierow.
Mischien zelfs meer. Je kan daar geld verdienen en ik noem echt veel als je echt ge-skillede player bent ga je naar huis met zo een 4000/6000 dollar ofzo, voor sommige echte die-hard pro's die doen niks anders dan gamen en gewoon oefenen voor mlg en daar je zaakje verdienen. Ze hebben ook met de Big pro's van de gameZ een 1 miljoen Contract gegeven. Nou Nou
MLG heeft dit jaar grof veel geld uitgegeven. Contracten aan top spelers, prijsgeld, evenementen, tv zender op de Americanse tv etc etc. Die 20 miljoen klopt wel.
Dat ze geld uitgegeven hebben en de eSports aan de rijzende hand hebben gebracht klopt, maar hij post het net alsof er 20 miljoen uitgegeven is aan spelers. Over de 1 miljoen contracten is niks te vinden en niks duidelijk over gepresenteerd. Evenementen kosten hun niks, daar hebben ze sponsors voor. En aan de 20 miljoen komen via prijzen van 8000$, daar moet je toch echt veel voor doen.
Ik citeer, kugh kugh: NEW YORK, NY, December 18, 2006 -- Major League Gaming (MLG), the world's first professional video game league, announced today that it has signed a $1 million dollar team contract with team Carbon, the new National Champion four-man Halo 2 team, as well as $250,000 deals with three members of team Str8 Rippin. With these contracts, MLG now has an unprecedented three teams each signed to million dollar contracts. MLG made history in June 2006 by signing team Final Boss to a $1 million contract, and Tom “Tsquared” Taylor, Str8 Rippin’s team captain, to a $250,000 contract – the biggest contracts ever awarded to pro gamers. With the new contracts announced today, MLG continues to professionalize gaming by signing more of the world’s top pro gamers to exclusive, three-year deals. “From day one, MLG has been committed to finding the best players in the world and helping them grow and develop careers as professional gamers,” said Sundance DiGiovanni, co-founder and CMO of Major League Gaming. “These contracts are an important step in advancing the careers of these particular gamers, but they also help establish pro gaming and open doors for more players who aspire to this level of success in gaming.” http://www.mlgpro.com/?q=node/86605 Ik weet ik weet het gaat niet over de miljoen maar toch een aardig zak centje denk ik zo.
lekker lekker, maar waarom neemt MLG ze in contract wat moeten ze voor MLG doen dan? Op de LAN gamen doen ze toch wel..
Jim ff hier bij rutta thuis. Martijn. stop please met al die slechte scores te posten vraag eerst ff wat ze precies waren. kthnx 5-3 Mausoleum LAN qG Win 2-5 Tyro LIVE Offhost qG Loss 5-1 Fuel Dep LIVE Offhost qG Win *hier waren we kk ziek bezich ;p qG Wint lataa
Ey "rutta" zal je wel ff laten zien hoe vet shadowrun is! Shadowrun > GoW. Heb gister wat nice potjes gespeeld met "rutta", V i S i o n Z toch?
Heb GG gepost in 3.0 topic. Maareh hier heb je je grats SmartieZ GRATSSSSS Enneh please zet een Shadowrun team op, ben ik ook van dat "Robert one-game wonder gezeik af" huahauahuahu.
Ligt eraan wat voor contract ze hebben. Maar het meest voor de handliggende is op events verschijnen, MLG sponseren op events van andere events (niet van mlg dus) en een bepaalde plaats (ranking of seed houden). Saiyan is bijvoorbeeld al zn contract kwijt (250,000 dollar over 3 jaar) omdat hij niet meer op een top team zat (werd gedropt voor strongside) Elke FB member maakt dankzij hun contract ongeveer 100,000+ dollar alleen aan MLG events.
Ja klopt, zag het aan de headsets. Final Boss hmm ik had STR8 RIPPIN er willen zien spelen wellicht was het dan anders geweest.