1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

BS, als je close-combat een GL gebruikt gaat hij 9 van de 10 keer niet eens af. Een Granaat die gelanceert wordt heeft een bepaalde radius nodig om af te kunnen gaan. Als je een granaat recht voor je voeten op de grond schiet dan gaat hij niet af.

Nee, een sniper is niet overpowered. De normale scope wijkt iets af en daardoor hebben sommige nog wel eens moeite om de target te raken. De ACOG scope op je sniper daarintegen is zeer effectief op zowel long- als close-range. Maargoed, dat is een M16 ook.

Ga er nou maar van uit dat dit spel niet overpowered is. Sommige setup's moeten bestreden worden met andere setup's, sommige perks moet je tegenwerken met andere, maar daar is dit spel op gebouwd.

In mijn ogen topt dit spel CoD2 en CoD3, zelfs als je die 2 bij elkaar op zou tellen. Hopenlijk blijft dat ook zo en kunnen we qua competitie zelfs meer bereiken als GoW gedaan heeft.

2. Gimbly

Gimbly Guest

dat heb ik ook dus al uitgelegd smartiez :p maar dat van jouw is mischien duidelijket

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2007
  3. Gimbly

Gimbly Guest

dat heb ik ook dus al uitgelegd smartiez :p maar dat van jouw is mischien duidelijker

4. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. in clanmatches geen rocketlauncher.. probleem opgelost.
    2. rushen en campe werkt allebij niet.. met rushe ben je gewoon binne paar kogels dood, en als je gaat campe weet iedereen waar je zit en ga je dood aan granaten, kogels of mesjes.. probleem opgelost.
    3. Snipers zijn geheel niet overpowerd.. je moet ten eerste al stopping power hebben, daarna moet je nog persee in borst of hoofd schiete ( is moeilijker gemaakt omdat je rekening mee moet houden dat mense lopen/rennen ) daarnaast hebben mensen nog 'Juggernaut' en dan gaan ze alleen aan een headshot dood.. probleem opgelost.

het is gewoon zo dat CoD series altijd beste wapenkits hebben, als je het dan qua 'eerlijkheid' bekijkt.. je kunt niet per defenitie zeggen dat een wapen beter is ,dat ligt totaal aan de omstandigheden en degene die het wapen gebruikt..

5. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Op punt 2 ben ik het niet geheel met je eens hoor Peet.

Als je bijv S&D speelt vervolgens camped iemand neerschiet je daarna verplaatst is er niks aan de hand want de persoon in kwestie respawned niet meer en kan zen teammates neit vertellen waar je zit.Maar verder met bijv TDM heb jij gelijk want dan ben je zo goed als dood.

De rest van al deze punten ben ik het mee eens overigens.\o/

Overigens mensen heeft Hans eindelijk zen boxje terug :thumbs:

6. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan is het geen campe.. campen = meerdere kills op zelfde plaats maken, als jij iemand neer schiet en je dan verplaatst-> weer iemand neer knalt -> verplaatst dan is het geen campe meer :)

7. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    idd je hebt gelijk _O_

8. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha maakt nie uit hoor ^^ i still love the one and only WES :9;)

9. FuSionZ

FuSionZ Guest

dat kan nog wat worden op de gamplay:lol:

10. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SSSSSssssssssssssssssssssssssst

11. FuSionZ

FuSionZ Guest

grapje:9 goede imitatie van een slang btw;)

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hoezo heb ik dan een 38 Kill streak door TDM? Ik campte best hard hoor.

13. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    hoezo dat is toch een lekke band???:+

14. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    WTF heb je dan voor tegenstanders XD ik bedoel meestal spawn je zo goed als naast/achter degene die jou doodschoot (wat ik trouwens echt absurd vind maar dat terzijde).En geef je je positie weg op de radar als je schiet.

Kijk als je dan alsnog tering lange streak haalt heb je gewoon noobie tegestanders.

@ deadbringr op gameplay drinke we wel een biertje of 2:thumbs:

15. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Of je neemt een UAV Jammer en een silencer + een goede camp plek. N00bs die langskomen own je dan natuurlijk wel, en deze blijven maar terug komen en weten niet hoe zich gekilled worden.

16. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij betaald -> jij mij dronke voere :9

ps: geen rare dingen dan doen :9 j/k ^^

17. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    OMG weet wat je nu gezegt heb he ik neem absint mee :lol: is niet duur en jij bent gegarandeert dronken.

Uiteraard doe ik niks waar ik later spijt van krijg en je weet ik ben hetero ;)

j/k nog ff een vraagje gaat heel qG op zondag?

Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  18. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen gaan we naar birmingham, morgenvroeg vertrekken, we gaan voor de eerste plaats :9

Gaat die aridity nog wel mee ofzo...

19. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    warmee cod4, GoW of PGR4??

20. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol^^ ik neem aan Halo3 .. of er moet iets fout zijn xD

Topicstatus: