qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Nice topic GL

ffies offtopic lol topic is nog nieteens gestart of er is al discussie echt niet normaal..

2. JeePee

JeePee Guest

Met dat ik er momenteel eentje kan rijden geef ik juist aan dat de leaderboards nog onscherp staan. Met PGR3 of PGR4 over een tijdje gaat me dat echt niet meer lukken. Dus leer eerst begrijpend lezen voordat je al geïrriteerd raakt bij het zien van m'n naam ;)

3. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal race fanatiekelingen :D

4. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ok echt zonde dat er eerst zo'n mooie startpost is en dan al gelul over tijden vind je dat interessant stuur dan een pm maar spam niet gelijk de gehele topic vol.

Kweet tis niet mijn topic of mijn clan maar als zelgs ik me eral aan begin te ergeren wat moet Hans dan wel niet denken....

5. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ben het ondertussen gewend :9. In elk deel werd er gelijk gespammed over allemaal bullshit.

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

Nee je hebt gelijk Handewasser heeft het spel wel ;) Hij heeft net als Fred niet tevorens getrained, en daarbij een 1.11 rijden onder die omstandigheden kan NIET zonder zelf zo'n stuur te hebben. Het reed ongelofelijk kut.

Maar JeePee waar ben je op uit hier? Geef ik instellingen de schuld? Vind ik het überhaubt erg dat Handewasser die TV niet heeft? De setup was fucked en achterlijk, sure iedereen had dezelfde maar dat wil niet zeggen dat voor een racer als handewasser het een totaal andere game is dan de PGR die hij gewend is? Je laat een Golfer toch ook niet met een Ijshockey-Stick aan de gang gaan? Bijna hetzelfde voorwerp, echter toch totaal verschillend.

En ja natuurlijk weet jij weer hoe de instellingen waren, toch mocht je in Ede met een controller spelen en was het bo4, in A'dam was het bo2 met zo'n kutstuur.

Oh en for the record, ik was niet aan het praten over PGR4, sinds het Westminster Tour was en die track exact hetzelfde is als de PGR3 tracks kan ik makkelijk zeggen dat Hande er wereldkampion op is? Hande heeft immers de beste tijd op PGR3 op die track.

Leer begrijpend lezen? Nee JeePee, leer eens niet overal zo achterlijk op in te gaan, sommige mensen geven er nu eenmaal niks meer om.

P.S. Je hebt echter welk gelijk op een puntje hier, de playseat stond inderdaad niet op een wankel tafeltje, hij stond op een houten doos met Ijzere bestickering. Vastgeschroefd stuur? Nee eigenlijk niet, je mocht het stuur niet aanraken en bij het 'op-de-stoel' klimmen kreeg je hulp aangezien de bevestiging voor het stuur aan de playseat gebroken was.

Hier is een schep *Geeft
    Daar is een zandbak *Wijst

Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2007
  7. JeePee

JeePee Guest

Erm, Fred heeft nooit een stuur gehad. Handewasser had het spel ook al alvorens de competitie, tenzij z'n account gehached is en iemand anders op zijn naam top 10 tijden reed ;)

Het verschil tussen onboard en 3rd person valt best mee. De handling blijft exact hetzelfde. En de regen in PGR4 maakt ook niet veel verschil. Alleen de plassen zijn kut, maar na 1 ronde weet je waar ze liggen.

Tzou best kunnen. Bij Forza 2 was het ookal slecht geregeld (was zelfs ergens een andere baan 8)) maar Tommert en Fredje reden beide met stuur, dus jullie zijn 'eerlijk' verslagen ;)

Geen enkele track in PGR3 is hetzelfde als in 4. Sure, de layout is hetzelfde, maar de curbs, muren en hobbels zijn erg verschillend. En was het trouwens niet Deano die in PGR3 daar het WR had?

Je bedoelt dat dat grote lompe ding dat onder de tafel zit met zo'n schroef erin was afgebroken?

lol, ik wou gewoon weten wat voor tijden Handewasser had gereden. Hij was niet de snelste en dus kom je gelijk met smoesjes aanzetten, hihi

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

Gast ga je sirieus proberen te zeggen dat jij in een PGR4 Challenge als deze sirieus rekening gaat houden met curbs muren en hobbels?
    Nee ik bedoel dat de plek waar het stuur vast zit op de playseat niet meer bestond, het stuur drukte je tegen de playseat door het stuur vast te houden, in mijn 1e ronde deed ik dit dus niet en schoot het scheef.

Ik weet dat je wil weten wat voor tijden Handewasser heeft gereden en ik weet dat je ervan geniet dat hij niet de 1e plek heeft gepakt. De enige reden waarom ik dit doe is om zíjn reputatie omhoog te houden. Mensen moeten weten waarom er iemand 1e is geworden en waarom iemand dat niet is.

Dit slaat compleet nergens op, zet een pro in een WCG Finale eens in een in-car view, dan kun je lachen. Ik quote mezelf even voor het gemak.

En dan nogmaals, JeePee, voor de rebound 'Maar JeePee waar ben je op uit hier?'. Wil je horen dat Handewasser, de regerend kampioen PGR3, verloren heeft op een eerlijk toernooi? Verloren ja, eerlijk? Nee.

Ga maar iemand anders vervelen, hier is het topic niet voor bedoeld.

9. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel handig :eek:

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Handig natuurlijk, maar je gaat niet met zo'n raar stuur curben en wallbashen want ik weet niet of je zo'n stuur hebt aangeraakt maar als je er niet mee hebt gereden en op dat MediaMarkt toernooi kwam dan vreesde je elke bocht voor je tijd. Compleet niet te doen.

11. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Buiten het springen uit een raam heb ik toch nog wel een klein beetje gelijk dat ie een opfrissing nodig had (A) Haha Boys ziet god damn mooi uit! Marja je hoeft niets meer te bewijzen ga maar gewoon door zo :)!

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

13. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    SmartieZ, zullen wij ook in het topic van VVV gaan spammen? Serieus wtf.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.962
    Vind jullie banner in het beginpost erg mooi! Die gene die het heeft gemaakt! Hulde! ;)

15. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Respect goes out to IntenZz the mighty!

PS
    Hans bitch! instaleer nu gewoon die vwar shit op mijn website8) Plzzzz

16. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ok wat ik nu pas zie is een SR team ik bedoel waarom shadowrun?

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gemaakt bitch! :9
    Ik zal vWar donderdag / vrijdag installeren, moet eerst met mn projectgroep onze Centric Travel site afmaken... (Echt heel saai..)

18. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Blijven jullie een 5 speler team met cod 4 of zoeken jullie nog iemand

Btw ik dacht dat Darksphinx weer bij jullie zat vor cod4?

19. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is er weer uit, dus we zoeken nog iemand. Vandaar de Open. ;).

EDIT: O, was ik in de post vergeten, updated :).

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina