Nee je hebt gelijk Handewasser heeft het spel wel
Hij heeft net als Fred niet tevorens getrained, en daarbij een 1.11 rijden onder die omstandigheden kan NIET zonder zelf zo'n stuur te hebben. Het reed ongelofelijk kut.
Maar JeePee waar ben je op uit hier? Geef ik instellingen de schuld? Vind ik het überhaubt erg dat Handewasser die TV niet heeft? De setup was fucked en achterlijk, sure iedereen had dezelfde maar dat wil niet zeggen dat voor een racer als handewasser het een totaal andere game is dan de PGR die hij gewend is? Je laat een Golfer toch ook niet met een Ijshockey-Stick aan de gang gaan? Bijna hetzelfde voorwerp, echter toch totaal verschillend.
En ja natuurlijk weet jij weer hoe de instellingen waren, toch mocht je in Ede met een controller spelen en was het bo4, in A'dam was het bo2 met zo'n kutstuur.
Oh en for the record, ik was niet aan het praten over PGR4, sinds het Westminster Tour was en die track exact hetzelfde is als de PGR3 tracks kan ik makkelijk zeggen dat Hande er wereldkampion op is? Hande heeft immers de beste tijd op PGR3 op die track.
Leer begrijpend lezen? Nee JeePee, leer eens niet overal zo achterlijk op in te gaan, sommige mensen geven er nu eenmaal niks meer om.
P.S. Je hebt echter welk gelijk op een puntje hier, de playseat stond inderdaad niet op een wankel tafeltje, hij stond op een houten doos met Ijzere bestickering. Vastgeschroefd stuur? Nee eigenlijk niet, je mocht het stuur niet aanraken en bij het 'op-de-stoel' klimmen kreeg je hulp aangezien de bevestiging voor het stuur aan de playseat gebroken was.
![[IMG]](http://www.teamqG.com/DSC00218.JPG)
Hier is een schep *Geeft
Daar is een zandbak *Wijst
Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2007