GODVERDOMME WE ZIJN NIET JALOERS!!!!!!
oh wacht
Ja smartiez ik zeg het verkeerd. Ik had qG MINSTENS top8 zien halen, dus ze doen het wel zoals ik verwacht had. Maar ik dacht misschien konden ze nog dat ene stapje verder gaan.
En ik weet hoe moordend de comp is in engeland. Wij hebben in vergelijking maar 2 echte teams die mee kunnen gaan (ook al hebben wij ons nog niet bewezen op lans). Maar toen je, i2D, FS, Reason 1-2, eG, iG, Incredibles en StarPower zei heb je iets over zien. FS is DE verrassing van XL, zoiets als 5k vorig jaar in MLG. Net als i2D.
Reason gaming 1 had ik qG even goed ingeschat. Maar team2 is zeker niet zo goed. eG is niet het team van h2 (met reddemon en de fuzion gasten) dus die had ik onder qG geschat. Toe gegeven dat iG, incredibles en SrT (die je vergeten was) beter zijn dan qG. Starpower en reasongaming zijn ongeveer gelijk, daar zou het aan liggen wie er beter voorbereid zou zijn. Dat waren mn verwachtingen. Daarom zei ik dat het een nieuwe game was omdat eerder behaalde resultaten niet in staan voor de toekomst. En wij willen best qG scrimmen, we spelen te weinig tegen elkaar wat ik echt jammer vind.
Btw Killjoy je moet je mond houden als je het niet weet waar je het over hebt.
Klik om te vergroten...