qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
  2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0

GODVERDOMME WE ZIJN NIET JALOERS!!!!!!

oh wacht :+

Ja smartiez ik zeg het verkeerd. Ik had qG MINSTENS top8 zien halen, dus ze doen het wel zoals ik verwacht had. Maar ik dacht misschien konden ze nog dat ene stapje verder gaan.
    En ik weet hoe moordend de comp is in engeland. Wij hebben in vergelijking maar 2 echte teams die mee kunnen gaan (ook al hebben wij ons nog niet bewezen op lans). Maar toen je, i2D, FS, Reason 1-2, eG, iG, Incredibles en StarPower zei heb je iets over zien. FS is DE verrassing van XL, zoiets als 5k vorig jaar in MLG. Net als i2D.
    Reason gaming 1 had ik qG even goed ingeschat. Maar team2 is zeker niet zo goed. eG is niet het team van h2 (met reddemon en de fuzion gasten) dus die had ik onder qG geschat. Toe gegeven dat iG, incredibles en SrT (die je vergeten was) beter zijn dan qG. Starpower en reasongaming zijn ongeveer gelijk, daar zou het aan liggen wie er beter voorbereid zou zijn. Dat waren mn verwachtingen. Daarom zei ik dat het een nieuwe game was omdat eerder behaalde resultaten niet in staan voor de toekomst. En wij willen best qG scrimmen, we spelen te weinig tegen elkaar wat ik echt jammer vind.

Btw Killjoy je moet je mond houden als je het niet weet waar je het over hebt.

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fijn airwave dat je ons altijd overslaat:'-(
    maar TsS heeft ook wel aantal keren slayer customs gedaan tegen QG, waren leuke potten, weet zo gauw niet alle score's maar waren wel close.

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie spelen allemaal CoD4, en ik heb nog geen 1 keer zelf een heel TsS team gezien dus kan ik niks van zegge 8)

Maar ik ben een beetje aan het bitchen. Joep, vincent, jerome en realistiq (hete toch stijn?) gefeliciteerd jongens, jullie hebben het verdient. :D

5. FeaRRRRRR

FeaRRRRRR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ff gezocht:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=125366031&player=TsS FeaRRRRRR
    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=125383169&player=TsS FeaRRRRRR
    Volgens mij komt dat het dichtst in de buurt van tss spelen tegen qg
    Die slayer game was idd close :) en met die objective zijn we echt aangepakt :)
    Objective kunnen wij echt nog niet, heb je teamwork voor nodig en aangezien niels idd cod4 speelt :lol: en towel nooit online is gaat dat beetje lastig.:9

6. dutchdragon

dutchdragon Guest

ik dacht dat ze de finale zouden halen xD LoLZoRs/.

ik zei nog maand geleden ze halen top 4 niet :)

7. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij spelen niet allemaal cod4, alleen nemo's team is uit elkaar gevallen zegmaar, maar ik speel wel halo3, laatst nog toen je werd aangepakt door de spawn van mij en fearrr:+
    en ja objective sucks, maar dat komt wel als we daar ook es zin in hebben inplaats van alleen maar multiteam te spelen:'-(

ik heb ook nog keer tegen heel qg gespeeld toen ze met 4en bij masterspy thuis zaten geloof ik, toen close verloren met 50-49
    maar iig, denk dat , qG , vVv en TsS qua niveau wel bij elkaar liggen hoor, rest van nederland heb ik geen idee van

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  8. dutchdragon

dutchdragon Guest

hoi niels :)
    ik wil me xbox terug en weer cod4 ownen :)

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

Dat ene stapje zullen ze de volgende keer verder gaan. Ze zijn een nieuw team op Halo 3 (natuurlijk er meerdere nieuwe teams, maar van al die teams hebben wij en Reason de minste ervaring), daarbij was het de eerste keer dat ze flink competatief op een LAN speelde. Dáárbij speelt ReaListiQ nu weer 2 maanden Halo, in tegenstelling tot alle andere top 10 XL3 spelers die rechtstreeks van H2 afkomen.

Ik geef ze gewoon wat tijd, we zien wat wel wat dat ons brengt ;)

10. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge, je hebt echt al miljard keer gezegd dat ze een 'nieuw' team zijn. JAAAHAAAA, ik wordt er een beetje gek van sorry... :x Ze spelen al maand of 2 samen hoor, en in halo 2 hebben jerome en vincent en joep ECHT wel team games gedaan, dus doe niet alsof ze tering slecht zijn omdat ze alleen een nieuw team zijn. Ik bedoel ze weten allemaal hoe ze moeten spelen en ze spelen al een 2 maanden samen. Niet aankomen met dat gelul dat ze veel slechter zijn omdat ze pas 'net' samen spelen (2MAANDEN!!!!). Ik weet niet hoe lang je samen moet spelen om prof te worden ofso, maare je hebt het of je hebt het niet hoor....

@ Dutchdragon/Psycho: Ik wil COD met je spelen 8)

Ciao

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Wat dacht je van dezelfde tijd al de winnende teams (Incredibles, iG, fastswitch, SrT) samen spelen? Ze mogen leuk 2 maanden matchmaking samen spelen, een custom game is ongeveer op alle kanten anders. ze hebben 300 customs gedaan en dit is hun 1e toernooi en ze worden 7e?

Maargoed als jij volhoudt dat je 2 maanden nodig hebt om een prof team te worden dan moet je dat maar vooral doen.

Maargoed continue het gebitch, ik vermaak me er wel mee.

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook zeggen dat Incredibles en SrT allebei ook nieuwe teams hadden (ook al is incredibles geen H2 team gweest) en die bestaan ook niet langer dan qG. En die kwamen 1ste en 3rde. Nu vermaak ik me :)

Maar dit gezeik trekt alle aandacht weg voor de top8 finish voor mn lieverds dus laat het maar lekker.

13. Dr Killjoy

Dr Killjoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik geef toe : qG gefeliciteerd, top 8 is een hele prestatie Gefeli!!

14. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    sorry killjoy kprobeer geen discussie te starten maar moet wel erg lachen dat je nou in ene zo aan het kontlikken bent bij qG :lol:

/Mod Let even op je posts aub.. Flames uitlokken is niet de bedoeling

Kan me nog wel andere post herinneren :emo:

Leven gebetert?

15. Dr Killjoy

Dr Killjoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wat triest man, laat die jongen lekker spelen met z'n clan en ga hem niet zo afzeiken. Denk je dat je pro bent ofzo?

17. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiezo heb ik gewoon dat je iedereen lekker in ze waarde moet laten en iedereen eens wat meer op zichzelf moet letten dan op andere zou al een heel stuk schelen.

Maar kzal er voortaan op letten ;)

en nu back on topic plzzzzz..

18. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    en was je zaterdag avond nog wat?

mijne wel geluid was lkkr hard maakte niet uit of je vooraan of achteraan stond de grond schudde tog wel :)

beste 1,5 uur was Nosferatu en Noize Suppressor.

mis nog 1 foto maar tot nu toe heb ik deze wel op PF kunnen vinden:

(ik rechts met ut biertje)

deze later met een tel op barendrecht treinstation:

19. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die eerste foto tjapt uhm hard :9

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind je harstyle vet dan? =( vind dat echt te hard, doe mij maar house, klinkt iig veel muzikaler (a)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina