1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens doe rustig aan

jullie waren allemaal niet op de xl en weten dus ook niet hoe het daar aan toe ging.
    Het niveau was er erg hoog.

Toen we de 1-1 maakten tegen the incredibles had niemand dat gedacht. We moesten de 2de game isolation flag doen en we hadden ze met 3-1 verslagen, zelfs lethal had respect voor ons (wat ik heb gehoord)
    omdat we zo goed speelde op die gametype

En toen we tegen star power moesten was het ook een spannende match, star power is ook een top 4 team die erg sterk zijn.

Wij zaten ook in de moeilijkste kant van de bracket, het was niet makkelijk voor ons

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  2. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me niet herinneren dat je tegen ons hebt gespeeld, weet je zeker dat wij het alle 4 waren,

en weet je best wel ziek, dat ik mischien pas 2 maanden halo speel en beter ben als jou, iemand die het spel al zo vaak heeft gespeeld :eek: :eek:

En hoezo ben je gelijk aan ons? wat heeft TsS gepresteerd so far?

3. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt t argument wat qG gebruikt omdat zij veel hebben gepresteerd... TsS is volgens mij een nieuwe clan dus hoe kunnen ze in een kortere tijd nou gelijk iets presteren/ evenveel presteren als qG. Clans kunnen beter als andere clans zijn terwijl ze toch minder gepresteerd hebben weetje... Ze hebben alleen niet aan die shizzle meegedaan ofzoiets

4. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Kappen nou met die trieste en irritante flameposts!

5. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xD sean?

6. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, we werden ineens allemaal eruit gegooid, invite hij ons, gaat het zo:

Report the loss please. Wij: WTF?

Maar ja, zulke teams zijn er ook he. We pakken ze nog wel een keer met onze echte 2 teams. Noobies. 1-1 vind ik zeker lekker met ons fun team.

7. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie zijn t funteam?

8. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook op GameBattles, bullshit site. ConsoleGaming.eu FTW.

9. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja man die site zuigt... als je daar een ticket stuurt met een mooi verzonnen verhaal krijg je de win ook nog... je kan t dan alleen nog maar terugdraaien als je die clanmatch op vid hebt

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, zo hadden wij eergisteren een team dat een challenge 's nachts accepteerde en gelijk een ticket voor een no-show stuurde. We hadden niet eens voor die tijd gepland. WTF?

Tuurlijk zit het systeem beter in elkaar, aangezien zij een enorm budget hadden. CG is net begonnen. En toch is CG beter, vanwege de goede staff (Heb het nu niet over mezelf, al ben ik ook hartstikke aardig :)). Bij GB zijn ze zo corrupt als wat.

11. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja t enige dat kut is bij GB is dat je makkelijk kunt cheaten en dat is nou net t belangrijkste waar op gelet moet worden...

12. Towel

Towel Guest

/Mod *knip*

Tot over 2 dagen

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2007
  13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Het team wat op COD4 verloren heeft staat geregistreerd op GameBattles 'Quality FUN EU Team', met als Shout Post 'This is not the real team, we are playing just because we want to have some fun on this game, also matches played by these team, won or lost, wont be shown on our website'

Het team dat tegen Crysis speelde was

qG Maup3rd - Clanleader
    qG EXp3r1EnZ - Halo Speler
    qG Nam3d - UT3 Speler
    qG dSis - Q4/UT3 speler
    qG ThaLiX - Invaller

Netjes dat ze 1-1 spelen met een team dat nooit COD4 gedaan heeft. Maar goed EXp3r1EnZ had z'n Capturecard aanstaan ..

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wat is dat voor onzin? Ik zie experienz, named en dsis altijd cod4 spelen :\

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  15. FuSionZ

FuSionZ Guest

Waar is qG op consolegaming toernooi???

edit: Fortuna:p & deserto

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2007
  16. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je halo bedoeld

we zijn net terug van de XL in engeland, dus vanaf vandaag gaan we ons weer concentreren op toernooien etc..

17. FuSionZ

FuSionZ Guest

neej cod4;)

18. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik kan het trouwens ook omdraaien. Wat heb jij eigenlijk gepresteerd, Je hebt nog geen 1 keer tegen ons team gespeeld? Wat versta jij trouwens onder prestatie? Ik ben reuze benieuwd.

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  19. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh k :p dat wist ik niet sorry:9

20. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we het hebben over wat ik zelf op andere games ook gespresteerd heb? of dat wij teminste van goede clans in Europa winnen, leg me eens uit, waarom jullie gelijk zijn aan ons dan? en ja, niels ik speel pas 2 maanden HALO, jij speelt nu al 3 jaar achter elkaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina